00530-2011-0078
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Емил Кусев - началник отдел "Администриране на частните държавни вземания", ДЧДВ, Република България 1000, София, Тел.: 02 98595067, E-mail: e.kusev@nra.bg
Място/места за контакт: Дирекция "Частни държавни вземания" чрез деловодството на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=207.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
Поддържане на ИС (информационна система) за обслужване на задълженията по ЗУНК
Поддържане на ИС за обслужване на задълженията по ЗУНК със следния обхват от дейности: - идентифициране и отстраняване на проблеми във функционалността на ИС за обслужване на частните държвани вземания, в съответствие с определения от възложителя приоритет на проблема; - осигуряване на необходимите условия и оказване на съдействие за създаване и деактивиране на потребители на системата; - актуализиране, промяна и допълнение на съществуващата функционалност при промяна в нормативната уредба и/или работните процедури и документи в НАП. Промените се извършват до 30 дни от заявяването им от възложителя; - коригиране на съществуващи или изготвяне на допълнителни справки по предварително зададени от възложителя шаблон и критерии за извличане на данни в срок до 30 дни от заявяването им; - подпомагане екипа на НАП при извличане на справки за плащанията, представени в графичен вид под формата на диаграми поотделно за видовете частни държавни вземания; - осигуряване на методическа помощ на място и дистанционно (по телефон, чрез електронна поща), запознаване на служители на НАП с функционалността на ИС; - анализ и профилактика на информационната база, разработване на политика на актуализация и архив; - оказване на съдействие при инсталирането на софтуера, при възникване на необходимост от нова инсталация, възстановяване на архив на последно актуално състояние; - поддържане на системата в работоспособност и оптимални параметри при нови версии на Windows и SQL Server; - поддържане на актуалност на базата данни и приложението; - описание на базата данни и обектите в нея (таблици, индекси и др.) и полетата в тях, версия, сервизни пакети и др., за целите на поддържане на коректна информация; - поддържане на тестова база и приложение
50324100
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
14.10.2011 г.
2
"Алфасис" ЕООД, ул. "Стефан Стамболов" № 38, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 604078
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
С оглед наличието на договор със същия предмет, със срок на действие до 30.11.2011 г., договорът за възлагане на обществената поръчка влиза в сила на 01.12.2011 г., независимо от датата на подписването му от страните.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
06.12.2011 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г