Версия за печат

01152-2011-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Софийски районен съд, гр. София, бул. "Драган Цанков" № 6, За: Калина Жабонова, България 1164, София, Тел.: 02 8955424, Факс: 02 8661679

Място/места за контакт: гр. София, бул. "Драган Цанков" № 6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.srs.justice.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.srs.justice.bg/.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Друг: съд

Основна/и дейност/и на възложителя

Друго (моля пояснете): съдебна дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на канцеларски материали и консумативи за компютри, принтери и копирни машини за нуждите на Софийския районен съд, по обособени групи съгласно Приложение № 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 и 8 от документацията.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: София, бул. "Драган Цанков" № 6
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на канцеларски материали и консумативи за компютри, принтери и копирни машини за нуждите на Софийския районен съд, по обособени групи съгласно Приложение № 1- хартия, 2- канцеларски материали, 3- папки, хартиени артикули, бланки, 4- консумативи за офис техника Hewllet Packard, 5- консумативи за офис техника Lexmark, 6- консумативи за офис техника Xerox, 7 - консумативи за друга офис техника и 8- книги, картони и бланки по граждансик и наказателни дела от документацията.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 30199000

Описание:

Принадлежности за офиса
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 156 - 259804 от 12.08.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на хартия по група І
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

31.10.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Мениджмънт бизнес машин" ООД, София, бул. "Витоша" 146, вх. Б, ет. 5, Бъргария 1463, София, Тел.: 02 8051727

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 127417 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали по група ІІ
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

31.10.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Кооперация "Панда", София, бул. "Цариградско шоке" № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766865

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 55010 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 3 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка на папки, хартиени артикули, бланки по група ІІІ
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

31.10.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Роел 98" ООД, София, бул. "Христо Смирненски" № 53, България 1164, София, Тел.: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 51999 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 4 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Доставка на ковсумативи за охис техника Hewllet Packard
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

31.10.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Диджитек" ООД, София, "Младост 1", бл. 39, вх. "Г", ап. 3, България 1784, гр. София, Тел.: 02 9740900

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 169964 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 5 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:Доставка на консумативи за офис техника Lexmark
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

31.10.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Роел - 98"ООД, София, бул. "Христо Смирненски" № 53, България 1164, София, Тел.: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 126113 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 6 / Обособена позиция №:6 / Заглавие:Доставка на консумативи за офис техника Xerox
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

31.10.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Роел - 98" ООД, София, бул. "Христо Смирненски" № 53, България 1164, гр. София, Тел.: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 272307 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 7 / Обособена позиция №:7 / Заглавие:Доставка на консумативи за друга офис техника
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

31.10.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Кооперация "Панда", София, бул. "Цариградско шосе" № 139, България 1784, гр. София, Тел.: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 56146 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 8 / Обособена позиция №:8 / Заглавие:Доставка на книги, картони и бланки по граждански и наказателни дела
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

31.10.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"МКД-96" ООД, София, бул. "Дондуков" № 62А, България 1504, гр. София, Тел.: 02 8223369

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 174216 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

11.11.2011 г.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.12.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ