Версия за печат

00530-2011-0091

BG-София: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите - Централно управление, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, За: Нина Младенова, България 1000, София, Тел.: 02 98593198, E-mail: n.mladenova@nra.bg

Място/места за контакт: гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, дирекция "Обслужване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=207.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Услуги по отпечатване и доставка на данъчни и осигурителни декларации

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 15
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: по местонахождение на печатницата на изпълнителя Доставката на отпечатаните документи: до адресите на териториалните структури на НАП, посочени в Приложение № 2 към Пълното описание на предмета на поръчката в документацията за участие
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Отпечатване на данъчни и осигурителни декларации, като вида, броя, общото количество на документите, брой страници и конкретни места за доставка са посочени в Приложение № 1, неразделна част от договора. Доставка на отпечатаните данъчни и осигурителни декларации до адресите на териториалните структури на НАП в страната, посочени в Приложение № 2, неразделна част от договора.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79810000, 79823000

Описание:

Услуги по печатане на печатни изделия
Услуги по доставка на печатни издания

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
136155.28 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 104 от 08.03.2011 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 6 от 09.09.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 149 / Обособена позиция №: / Заглавие:Отпечатване на данъчни и осигурителни декларации, като вида, броя, общото количество на документите, брой страници и конкретни места за доставка са посочени в Приложение № 1, неразделна част от договора.Доставка на отпечатаните данъчни и осигурителни декларации до адресите на териториалните структури на НАП в страната, посочени в Приложение № 2, неразделна част от договора.
V.1) Дата на сключване договора
30.11.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.10.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„МУЛТИПРИНТ” ООД, ЕИК 122013040, обл. София, ул. „Славянска” № 10А, България 2230, Костинброд, Тел.: 0721 66245, E-mail: office@multiprint.bg, Факс: 0721 66248

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 134000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 136155.28 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на поръчката е: Десет календарни дни от предоставяне на заверени копия образците на декларациите на хартиен и магнитен носител от определените от възложителя лица за данъчните декларации по раздел І-1 от Приложение 1 към договора; Двадесет календарни дни от предоставяне на заверени копия образците на декларациите на хартиен и магнитен носител от определените от възложителя лица за осигурителните декларации по раздел ІІ-2 от Приложение 1 към договора. В случай на законодателна или административна промяна, в следствие на която отпадне необходимостта от отпечатване и доставка на някои от описаните в Приложение № 1 към договора видове декларации, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ оттегля едностранно възлагането им без финансови компенсации за ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, като дължимото възнаграждение се намалява съразмерно. В случай на законодателна и/или административна и/или организационно-структурна промяна се налага промяна на местата за доставка – адресите, в това число намаляване или увеличаване на адресите и преразпределение на количествата и видовете документи, които следва да бъдат доставени, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ променя едностранно възлагането, без финансови компенсации за ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. За промяната ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се уведомява писмено. В случай, че при изработването на образците на декларациите, се наложи промяна в броя на страниците на отделните видове декларации, дължимото възнаграждение се намалява или увеличава съразмерно на отпадналата или увеличена необходимост от броя страници, без за това да се дължат финансови компенсации за ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. При необходимост от допълнителна услуга или повторение на услугата, възложителят може да възложи обществена поръчка чрез процедура на договаряне по реда и при условията на чл. 90, ал. 1 от ЗОП.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219332, E-mail: adm.sgs@abv.bg

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

02.12.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор