Версия за печат

00530-2011-0074

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Емил Диков, началник сектор УИ, отдел УЕИ, дирекция "Информационни системи", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593068, E-mail: e.dikov@nra.bg

Място/места за контакт: Дирекция "Информационни системи", ЦУ на НАП, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=207.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Продължаване на правото за ползавне на Linux за нуждите на НАП

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Продължаване на правото за ползване на Linux за нуждите на НАП чрез осигуряване на поддръжка на 70 броя лицензи за операционна система SUSE Linux Enterprise Server for x86 and x86_64 (up to 32 CPU sockets) Last version с абонаментен план тип Standard за срок от 12 (дванадесет) месеца. Операционната система следва да получава поддръжка и актуализация на операционната система SUSE Linux Enterprise Server. Абонаментният план тип Standard предоставя възможност за поддръжка при проблеми и актуализация и трябва да се състои от: Поддръжка на актуализациите, фиксове (поправки) и предизвестия за информационна сигурност; Програмни кодове за обновяване; Съдействие при подаване на заявки за техническа помощ 12 часа в денонощието, 5 дни в седмицата, включително чрез осигуряване на достъп до сервизен сайт или клиентски център; Отговор при подаване на заявка за техническа помощ до 4 часа.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72267100

Описание:

Услуги по поддържане на софтуер на информационните технологии

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
58800 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 41 - 066915 от 01.03.2011 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 159 - 262618 от 20.08.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 148 / Обособена позиция №: / Заглавие:Предоставяне на поддръжка и правото на ползване за 70 (седемдесет) броя лицензи за операционна система SUSE Linux Enterprise Server for x86 and x86_64 (up to 32 CPU sockets) Last version с абонаментен план тип Standard чрез предоставянето на код/ключ за достъп до сервизен сайт на изпълнителя.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

14.10.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“ПРАЙМ ТЕХНОЛОДЖИС” ЕООД, ЕИК 131056539, ж.к. «Гоце Делчев», бл.248, вх.Б, ап.18, Република България 1404, София, Тел.: 02 9581066, E-mail: office@prime-tech.bg, Факс: 02 9581464

URL: www.prime-tech.bg.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 60000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 58800 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

С оглед непрекъсваемост на правото на ползване на Linux за нуждите на възложителя, кодът/ключът за достъп до сервизен сайт на изпълнителя за изпълнение на предмета на договора съгласно чл.1, ал.1 от него, следва да се предостави на възложителя на 16.12.2011 г., независимо от сключването на договора на по-ранна дата. Условието е с оглед наличието на действащ договор със същия предмет, чийто срок изтича на 15.12.2011 г. Срокът на действащия договор е 12 месеца, считано от датата на подписване на приемо-предавателния протокол за предоставяне на код/ключ за достъп до сервизен сайт на изпълинтеля - 15.12.2010 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.12.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ