Версия за печат

00029-2011-0012

BG-Стара Загора: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ Стара Загора ЕАД, ул. Армейска № 11, За: Л.Чувикова, Р България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 602756, E-mail: lchuvijkova@abv.bg, Факс: 042 602197

Място/места за контакт: УМБАЛ Стара Загора ЕАД
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

доставка на храна за болните в стационара по предварителна заявка на определени видове диети и менюта

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: УМБАЛ Стара Загора ЕАД ул "Армейска № 11
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Касае се за ежедневна доставка на храна на стационарно болни по предварително направена заявка по видове диети и менюта и доставена в график до клиниките на болницата.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55523000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
261784.78 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена; тежест: 70
Показател: Начин и срок на разплащане ; тежест: 15
Показател: Качество; тежест: 15
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 14 от 07.03.2011 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 13 от 03.09.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:доставка на храна за болните в стационара по предварителна заявка на определени видове диети и менюта
V.1) Дата на сключване договора
25.11.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
31.10.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Пламен Петров- П” ООД- гр.Стара Загора , ЕИК 123674548, ул. "Захари Княжевски" № 83,ет.3, вх А, Р България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 601553, Факс: 042 601553

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 261784.78 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.11.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор