Версия за печат

00692-2011-0018

BG-София: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

УМБАЛ "Света Анна" - София АД, ж.к.Младост 1, ул. "Димитър Моллов" № 1, За: Жени Човалинова/ Росица Алексиева, Република България 1750, София, Тел.: 02 9759011, E-mail: pravisti_sv.anna@abv.bg, Факс: 02 9759130

Място/места за контакт: ж.к.Младост 1, ул. "Димитър Моллов" № 1
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Приготвяне на храна по диети за стационарно болни по клиники и отделения и храна за дежурен персонал в помещения - кухненски блок, собственост на УМБАЛ "Света Анна" - София АД.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 17
Публикуване на информацията: ДА
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: УМБАЛ "Света Анна" - София АД.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Ежедневно приготвяне на храна по диети за стационарно болни по клиники и отделения и храна за дежурен персонал в помещения - кухненски блок, собственост на УМБАЛ "Света Анна" - София АД.Приготвянето на храната се извършва в кухненски блок, който се използва само за обекта на обявената обществена поръчка, като не се допуска извършването на търговска дейност от изпълнителя на поръчката при използване на предоставената база. Болничната храна се приготвя на място с продукти на изпълнителя на обществената поръчка. Изпълнителят заплаща всички консумативни разходи, като ел. енергия вода /топла и студена/, телефон и такса смет. Приготвянето на храната се извършва в кухненския блок на УМБАЛ "Света Анна" - София АД, собственост на Възложителя. Изпълнителят на обществената поръчка заплаща месечен наем, определен от лицензиран оценител в размер на 1223.69 лева с ДДС за ползване на помещенията /кухненски блок/, собственост на Възложителя. Определеният изпълнител на обществената поръчка се задължава в 3- дневен срок от сключване на договора за обществената поръчка да сключи договор за наем за заплащане на месечната наемна цена, определена от лицензиран оценител за ползване на кухненския блок, собственост на Възложителя. При подаване на оферти участниците да представят остойностено тръжно меню по диети /Приложение към Описание към обекта на поръчката/ и да оферират крайна цена без ДДС, като задължително се посочва и цена за среден храноден, включително и по отделни диети. Участникът определен за изпълнител на обществената поръчка оборудва за своя сметка кухненския блок с необходимите машини, съоръжения и инвентар за осигуряване на болнично хранене и друг персонал, според нормативните изисквания.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

55500000

Описание:

Услуги на столове и заведения за приготвяне и доставяне на храна

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1548048.96 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: "Цена" - К1; тежест: 70
Показател: "Режийни разходи" - К2; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата са одобрени от Изпълнителния директор на УМБАЛ "Света Анна" - София АД с Решение № 319/07.07.2011 г. и е изпратено за публикуване в регистъра на АОП, ДВ и Официалния вестник на ЕС по електронен път при условията на чл. 64, ал.3 от ЗОП.

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 43 - 070436 от 03.03.2011 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 130 - 216275 от 09.07.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 22 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Приготвяне на храна по диети за стационарно болни по клиники и отделения и храна за дежурен персонал в помещения - кухненски блок, собственост на УМБАЛ "Света Анна" - София АД.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

29.08.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Болкан Мийл" ООД; ЕИК 131325345, гара Лакатник, община Своге, ул. "Христо Ботев" № 1, Република България 2272, Своге, Тел.: 02 8294333, Факс: 02 8294333

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1548048.96 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 36
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически и квалификационни изисквания в обявлението, документацията за участие или във всеки друг документ, свързан с процедурата пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от: 1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 4. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител. Жалба срещу решение на възложителя, с изключение на решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Когато с жалбата е поискана временната мярка процедурата за възлагане на обществена поръчка спира до влизане в сила на определението, с което се отхвърля искането за временна мярка, или с решението по жалбата, ако е наложена временната мярка. Жалба срещу решението за определяне на изпълнител спира процедурата за възлагане на обществена поръчка до окончателното решаване на спора, освен когато е допуснато предварително изпълнение.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.12.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ