Версия за печат

00246-2011-0145

BG-с. Ковачево: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, с. Ковачево, обл. Старозагорска, За: Татяна Татарова, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662910, E-mail: tatarova@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Търговски отдел
I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Допълнителен обем към договор №10884/30.06.2011г. с предмет „Рехабилитация на въздуховоди, газоходи тракт Г, Г-1 и ИВП на КА-9, включващ подмяна на 18 броя кубове на II степен и 12 броя кубове на III степен на ИВП

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Допълнителен обем към договор №10884/30.06.2011г. с предмет „Рехабилитация на въздуховоди, газоходи тракт Г, Г-1 и ИВП на КА-9, включващ подмяна на 18 броя кубове на II степен и 12 броя кубове на III степен на ИВП

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50531100

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на парни котли

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
21176 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

11160


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 11203 / Обособена позиция №: / Заглавие:Допълнителен обем към договор №10884/30.06.2011г. с предмет „Рехабилитация на въздуховоди, газоходи тракт Г, Г-1 и ИВП на КА-9, включващ подмяна на 18 броя кубове на II степен и 12 броя кубове на III степен на ИВП”
V.1.1) Дата на сключване договора
25.11.2011 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
07.11.2011 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

1

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД Консорциум "Енергогруп", ЕИК по Булстат:123651327, ул."Свети Княз Борис" 63, ап.9, България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 601637, Факс: 042 601637

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 21176 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на ЗОП чл.120 и сл. от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.11.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП

По време на дефектовката на въздуховодите, газоходите и конструкцията на ИВП, която бе извършена след спирането на КА-9 за рехабилитация, бе установено лошо техническо състояние на редица елементи, които предварително не бяха предвидени за подмяна. Това са основно износени компенсатори и елементи от корпуса на ИВП с измерена дебелина, по-малка от минимално допустимата. В резултат на това възникна необходимост от допълнителни или в по-голям спрямо предвидения обем дейности, извършването на които не бе предвидено в предварителния обем, но е крайно наложително с оглед осигуряването на необходимото качество на ремонта. За наличието на този допълнителен обем трябва да се вземе предвид и обстоятелството, че няколко години поред рехабилитацията на блок 5 бе отлагана за следващи години и на КА-9 не беше извършван ремонт с достатъчна продължителност за пълно отдефектоване и подмяна на такъв тип елементи, което бе причина да не бъдат предвидени в предварителния обем към договора. Изпълнението на тази задача не може да се възложи на друг изпълнител, поради характера и особеностите на ремонтните дейности, които трябва да се извършат. При ремонта и подмяната на износените площадки се използват временни площадки, монтирани от фирмата-изпълнител по основния договор и които се използват същевременно за работа по останалата част на съоръженията на ИВП, газоходи и въздуховоди, които се намират в същия район и работното място е едно, а операциите, които ще се извършват по договора за допълнителния обем са взаимосвързани с тези по основния договор. Последователното изпълнение на тези дейности ще доведе до значително удължаване на ремонта на котела, което ще доведе до нарушение на графика на ремонтната програма за 2011г. с произтичащите от това санкции и загуби. При изпълнение на тези ремонтни дейности ще се работи на едно и също работно място и на различни коти по височина, по едно и също време, което не е препоръчително да се извършва от различни изпълнители от гледна точка на осигуряването на безопасни и здравословни условия на труд. Стойността на допълнителния обем ремонтни дейности е 5.7% от стойността на основния договор, което удовлетворява изискванията на чл.103, ал.2, т.7 от ЗОП.