Версия за печат

00530-2011-0085

BG-Варна: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на Национална агенция за приходите, гр.Варна, бул."Осми приморски полк" №128, За: Диана Христова, Р.България 9010, Варна, Тел.: 052 360491, E-mail: d.tuncheva@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Абонаментно поддържане и текущ ремонт (включително доставка на резервни части и консумативи при необходимост) на пожароизвестителни инсталации /ПИИ/, към пожароизвестителни централи в административните сгради на офиси за обслужване Русе, Силистра, Търговище, Добрич и Шумен при ТД на НАП – Варна, по обособени позиции”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.Силистра
Код NUTS: BG32
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

„Абонаментно поддържане и текущ ремонт (включително доставка на резервни части и консумативи при необходимост) на пожароизвестителни инсталации /ПИИ/, към пожароизвестителни централи в административната сграда на офис за обслужване Силистра при ТД на НАП – Варна”. Плащането ще се извършва в срок до 60 дни след представяне на фактура и протокол за извършената работа. Общата максимална допустима стойност на договора е в размер на 2500.00 лв. Към момента на неговото сключване определяема е само месечната стойност на абонаментното обслужване и часова ставка за извършване на ремонт в размер на 2.00 лв./час. Стойността на вложените резервни части се заплаща от възложителя по доставни цени след представяне на копие от фактурата, с която са закупени.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Предложена цена за абонаментно поддържане за 1 месец; тежест: 70
Показател: часова ставка лева/час за извършване на ремонтните работи; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Решение № 26-11/30.08.2011г. на Директора на ТД на НАП-Варна Уникален номер в регистъра на АОП 00530-2011-0085

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 104 от 08.03.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 59 / Наименование:Абонаментно поддържане на пожароизвестителни инсталации /ПИИ/, към пожароизвестителни централи в административната сграда на офис за обслужване Силистра"
V.1) Дата на сключване на договора
24.11.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Агенция за аварийна, пожарна и екологична защита - Варна" ЕАД, ЕИК по БУЛСТАТ 103818562, гр. Варна, ул. "Селиолу" №12, Р.България 9700, гр.Варна, Тел.: 052 607848, E-mail: office@pojarna.bg, Факс: 052 607849

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 2500 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2500 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр.София, бул. "Витоша" № 18, Р.България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Всяко заинтересовано лице може да предяви иск за установяване нищожност на договор за обществена поръчка, както и да претендира обезщетение за вреди, претърпени в резултат на нарушения на закона при провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка, по реда на Гражданския процесуален кодекс.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр.София, бул. "Витоша" № 18, Р.България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.11.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор