Версия за печат

00246-2011-0144

BG-с. Ковачево: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, с. Ковачево, обл. Старозагорска, За: Татяна Татарова, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662910, E-mail: tatarova@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Търговски отдел
I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Допълнителен обем към договор №10998/01.08.2011 г. с предмет „Рехабилитация на ЕФ на КА-9”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Допълнителен обем към договор №10998/01.08.2011 г. с предмет „Рехабилитация на ЕФ на КА-9”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50531100

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на парни котли

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
74646.5 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

11161


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 11204 / Обособена позиция №: / Заглавие:Допълнителен обем към договор №10998/01.08.2011 г. с предмет „Рехабилитация на ЕФ на КА-9”
V.1.1) Дата на сключване договора
25.11.2011 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
07.11.2011 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

1

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

СД "Рудин-Динев, Желев и сие", ЕИК по Булстат:833019877, ул. "Свети Княз Борис" 136 А, България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 644664, Факс: 042 641014

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 74646.5 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на ЗОП чл.120 и сл. от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.11.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП

След завършване на дефектовката на електофилтрите на КА-9 по време на рехабилитацията на Бл.№5 с изпълнител СД “Рудин – Динев и Желев и сие”, съгласно договор № 10998/01.08.2011г., възникна необходимост от извършване на допълнителен обем ремонтни работи за привеждане на съоръженията в добро техническо състояние и изпълнение на техническите изисквания към съоръженията след ремонт. Изпълнението на този обем от дейности не може да се възложи на друг изпълнител поради характера и техническите особености на ремонтните дейности, които трябва да се извършат. Изпълнението на допълнителния обем не е възможно да се раздели технически от предмета на основния договор без значителни затруднения за възложителя, тъй като е свързан с гарантиране на качеството на изпълнение на ремонтните работи, предмет на основния договор. Критериите за оценка на качеството на извършения ремонт и състоянието на съоръжението след ремонт като просмукване на неорганизиран въздух в ЕФ ( ивпеф”) и концентрация на прах в димния газ < 50 mg/nm3 са общи за цялото съоръжение и при двама изпълнители не може да се оцени поотделно качеството на извършения ремонт. За наличието на този допълнителен обем трябва да се вземе предвид и обстоятелството, че няколко години поред рехабилитацията на блок 5 бе отлагана за следващи години и на КА-9 не беше извършван ремонт с достатъчна продължителност за пълно отдефектоване и подмяна на такъв тип елементи, което бе причина да не бъдат предвидени в предварителния обем към договора. Допълнителният обем ремонтни дейности, които е необходимо да бъдат извършени са отразени в двустранен протокол, утвърден от директор „Ремонти”. От значение е и фактът, че при изпълнение на тези ремонтни дейности ще се работи на едно и също работно място и на различни коти по височина, по едно и също време, което не е препоръчително да се извършва от различни изпълнители от гледна точка за осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд. Стойността на допълнителния обем ремонтни дейности е 42.18% от стойността на основния договор, което удовлетворява изискванията на чл. 103, ал.2, т. 7 от ЗОП.