Версия за печат

00530-2011-0085

BG-Варна: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на Национална агенция за приходите, гр.Варна, бул."Осми приморски полк" №128, За: Диана Христова, Р.България 9010, Варна, Тел.: 052 360491, E-mail: d.tuncheva@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Абонаментно поддържане и текущ ремонт (включително доставка на резервни части и консумативи при необходимост) на пожароизвестителни инсталации /ПИИ/, към пожароизвестителни централи в административните сгради на офиси за обслужване Русе, Силистра, Търговище, Добрич и Шумен при ТД на НАП – Варна, по обособени позиции”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.Русе, гр.Търговище, гр.Добрич и гр. Шумен
Код NUTS: BG3
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

„Абонаментно поддържане и текущ ремонт (включително доставка на резервни части и консумативи при необходимост) на пожароизвестителни инсталации /ПИИ/, към пожароизвестителни централи в административните сгради на офиси за обслужване Русе, Търговище, Добрич и Шумен при ТД на НАП – Варна”. Плащането ще се извършва в срок до 60 дни след представяне на фактура и протокол за извършената работа. Общата максимална допустима стойност на договора е в размер на 15 200 лв. в това число за офис Русе – 5 200лв., за офис Търговище – 1 600лв., за офис Добрич – 4 300лв и за офис Шумен – 4 100лв.Към момента на неговото сключване определяема е само месечната стойност на абонаментното обслужване и часова ставка за извършване на ремонт в размер на 2,92 лв./час. Стойността на вложените резервни части се заплаща от възложителя по доставни цени след представяне на копие от фактурата, с която са закупени.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
15200 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Предложена цена за абонаментно поддържане за 1 месец; тежест: 70
Показател: часова ставка лева/час за извършване на ремонтните работи; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Решение № 26-11/30.08.2011г. на Директора на ТД на НАП-Варна Уникален номер в регистъра на АОП 00530-2011-0085

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 104 от 08.03.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 58 / Наименование:Абонаментно поддържане на пожароизвестителни инсталации /ПИИ/, към пожароизвестителни централи в административните сгради на офиси за обслужване Русе, Търговище, Добрич и Шумен при ТД на НАП – Варна"
V.1) Дата на сключване на договора
18.11.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„РВЦ" ООД, ЕИК по БУЛСТАТ/ЕИК по ЗТР:837037253, гр. Шумен, ул. "Охрид" № 42, Р.България 9700, гр. Шумен, Тел.: 054 800544, Факс: 054 800545

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 15200 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 15200 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр.София, бул. "Витоша" № 18, Р.България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Всяко заинтересовано лице може да предяви иск за установяване нищожност на договор за обществена поръчка, както и да претендира обезщетение за вреди, претърпени в резултат на нарушения на закона при провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка, по реда на Гражданския процесуален кодекс.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр.София, бул. "Витоша" № 18, Р.България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.11.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор