Версия за печат

00087-2011-0104

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Андрей Стаменов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: astamenov@sofia.bg, Факс: 02 9861221

Място/места за контакт: ул. Париж №3, Партер, Стая №6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Столична община, ул. Оборище №44, ет.2, ст.8Б, За: Петя Лазарова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9811033, E-mail: lazarova0902@abv.bg, Факс: 02 9811036

Място/места за контакт: Дирекция "Здравеопазване"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул."Московска" №33, фронт-офис, За: Фронт офис, Република Бълагрия 1000, София, Тел.: 02 9810657, Факс: 02 9810653

Място/места за контакт: Дирекция "ИОТ", Отдел "Деловодство, архив и управление на документали потоци"

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Демонтаж на наличния рентгенов апарат, доставка, монтаж и пускане в експлоатация на нов рентгенов апарат за рентгено - графии за нуждите на „СБДПЛР Панчарево” ЕООД, Район „Панчарево”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София, район Панчарево
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Демонтаж на наличния рентгенов апарат, доставка, монтаж и пускане в експлоатация на нов рентгенов апарат за рентгено - графии за нуждите на „СБДПЛР Панчарево” ЕООД, Район „Панчарево”. 1.Изпълнението на поръчката обхваща следните видове дейности: 2.Демонтаж на наличния рентгенов апарат; 3.Изготвяне на технологичен, лъчезащитен проект; 4.Приспособяване на определеното за монтаж на апарата помещение, съобразно техническите параметри на оферираня апарат; 5.Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на новия апарат в „СБДПЛР Панчарево” ЕООД; 6.Извършване на настройки и калибровки на апаратурата; 7.Узаконяване от НЦРРЗ и АЯР; 8.Извършване на пусков качествен контрол на системата; 9.Обучение на персонала и издаване на документ за успешно завършен курс на обучение; 10.Апаратът се доставя до „СБДПЛР Панчарево” ЕООД придружен с пълна техническа и сервизна документация със задължителен превод на български език и необходимите сертификати за качество и произход. 11.Изпълнителят предоставя ръководството за експлоатация на оборудването на български език.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в откритата процедура е в размер на 600/шестстотин/ лева, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметка на Столична община IBAN BG72 SOMB 9130 3333 0083 01 към Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или - банкова гаранция за срока на валидност на предложенията; Гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 3333 0083 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция за изпълнение на задълженията на изпълнителя по договора, включително за изпълнение на задълженията по гаранционното обслужване; Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране от Столичен общински приватизационен фонд, съгласно решение №658 на Столичния общински съвет. Разплащането се извършва по банков път, съгласно проекта за договор приложен към документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участник се отстранява от процедурата, когато не отговаря на законовите изисквания или условията на Възложителя в т.ч.: Липса на декларации или наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.56 от ЗОП. Непредставяне на документи за закупени книжа на името на участника /копие от фактурата/ и внесена гаранция за участие в процедурата/платежно нареждане или банкова гаранция в оригинал/. Непредставяне на документи по чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.51, ал.1, т.1, 4, и 7 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания на Възложителя и други изисквания посочени в Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. 2.В случай, че Участника участва като обединение, изброените технически и финансови изисквания, трябва да се покриват общо от обединението като цяло, а не за всеки член на обединението по отделно. 3.В случай, че Участника участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, тогава членовете на обединението сключват договор за създаване на обединение. Договорът трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. 4.Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. В договора те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. 5.Договорът за създаване на обединение се прилага към офертата на Участника, както и регистрацията на обединението по БУЛСТАТ (ако обединението е регистриано преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка). 6.Когато Участник предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, посочените финансови и технически изисквания се прилагат за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие. 7.Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако Участника декларира, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа. 8.Всички изисквани документи по тази процедура удостоверяващи съответствие с изискванията на документацията, които са налични на чужд език, трябва да са преведени на български език, а регистрационните документи на участника се представят в официален превод; 9.Документ от производителя на апаратурата, удостоверяващ правото на участника да извършва доставка на оферирания апарат - пълномощно от производител, оторизационно писмо, договор за дистрибуция и др. 10.Сертификат/документ за упълномощаване, валиден за 2011г., издаден от производителя за извършване на гаранционен сервиз за оферирания апарат.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документи по чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП. 1.Копия на отчета за приходите и разходите на участника за последните 2/две/ години (2009 и 2010г.), заверен с гриф „Вярно с оригинала”.
Минимални изисквания: 1.Участниците да имат положителен финансов резултат за последните 2/две/ години (2009 и 2010 г.).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно изискванията на чл.51, ал.1, т.1, 4 и 7 от ЗОП. 1.Списък на основните договори за доставки с предмета на настоящата обществената поръчка, изпълнение през последните 3/три/ години (2008, 2009 и 2010г.) включващ стойностите, датите и възложителите и придружен от препоръки за добро изпълнение. 2.Списък на техническите лица, отговарящи за изпълнението на поръчката; 3.Документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на техническото/ите лице/а, отговарящо за монтажa и сервизното обслужване на оферирания апарат
Минимални изисквания: 1.Участникът да е изпълнил минимум 3/три/ броя договори за доставки с предмета на настоящата обществената поръчка през последните 3/три/ години (2010, 2009 и 2008г.), към които да са издадени препоръки за добро изпълнение. 2.Участникът да разполага с поне един сервизен техник, сертифициран за монтаж и сервизно обслужване на оферирания апарат.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.12.2011 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да получат документация за участие в открит конкурс за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Столична община всеки работен ден на ул. "Париж" № 3, стая №1 след издаване на фактура на ул. "Париж" № 3, ет.4, стая №405 и заплащането й в касата на ул. "Париж" №3, етаж 2 , стая № 201. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10:00ч. до 12:00ч. и 14:00ч. до 16:00ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч до 12.00 ч.) или по банков път на името на Столична община, дирекция "Финанси", по следната сметка на Столична Община: IBAN: BG81 SOMB 9130 3133 0083 01 BIC код на SOMBBGSF Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6 От датата на обнародване на обявлението в електронен вид ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg, раздел Обществени поръчки.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.01.2012 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.01.2012 г.  Час: 14:00
Място

ул. "Московска" №33

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл.68, ал.4 и 5 от ЗОП и при отварянето на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.Столична община.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.11.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ