Версия за печат

01272-2011-0004

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община - район "Слатина", бул. "Шипченски проход" 67, За: Наталия Стоянова, България 1754, София, Тел.: 02 8731468, Факс: 02 8701173

Място/места за контакт: отдел "Правно - нормативно обслужване"
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хранителни стоки на едро за нуждите на детски градини, обединени детски заведения и детски ясли на територията на район "Слатина".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на хранителни стоки за нуждите на детски градини, обединени детски заведения и детски ясли на територията на район "Слатина", както следва: 1. 12 Детска ясла, ул."Плачк. манастир"№11, 2. 54 ЦДГ "Сбъдната мечта", ул. "Слатинска" № 60, 3. 55 ЦДГ "Веселина", ул. "Георги Минчев" № 35, 4. 55 ЦДГ "Веселина"-филиал, ул. "Каймакчалан" № 4, 5. 56 Детска ясла, ул. "Елисавета Багряна"№9, 6. 57 Детска ясла, ул. "Хр. Максимов" №12, 7. 61 ОДЗ "Шарено петле" ул. "Камчия" № 1 , 8. 62 ЦДГ "Зорница", кв. "Хр. Ботев", ул. "502" № 6, 9. 65 ОДЗ "Слънчево детство", ул. "Ал. Момчев" № 2 , 10. 67 ОДЗ "Мечо Пух", ул. "Хемус" № 10, 11. 168 ЦДГ "Слънчогледи", ул. "Постоянство" № 9, 12. 183 ЦДГ "Щастливо детство", ул. "Цветан Радославов" № 30.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
54000 История История BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена; тежест: 40
Показател: Наличие на собствено производство; тежест: 15
Показател: Технически и транспортни възможности за осъществяване на доствките; тежест: 10
Показател: Комплексност на предложението; тежест: 10
Показател: Търговска репутация, сертифицирани системи за управление на качеството и безопасност на храните; тежест: 25
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 16 от 08.05.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-55-28 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на хранителни стоки на едро за нуждите на детски градини, обединени детски заведения и детски ясли на територията на район "Слатина".
V.1) Дата на сключване договора
02.11.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.11.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Панда ИП" ЕООД, ЕИК: 131318482, ул. "Проф. Цветан Лазаров" 33, ет.3, ап.10, България 1592, София, Тел.: 02 9745988, E-mail: panda_ip@abv.bg, Факс: 02 9746284

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност История 54000 История BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност История 54000 История BGN с ДДС 20%
В Брой месеци ИсторияИстория
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.11.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

Във връзка със стартирала с Решение №1200-121/ 17.09.2011г. и Обявление №1200-121/ 17.09.2011г., публикувани в Регистъра на АОП с № 01272-2011-0003, в електронната страница на Държавен вестник с № 9/ 19.09.2011г. и в електронната страница на Официален вестник на ЕС с № 2011/ S 183-299312, във връзка с жалба вх. № към 1200-121-/2/ 29.09.2011г. срещу Решение № 1200-121/ 17.09.2011г. на кмета на района, образувано производство пред КЗК по преписка № КЗК-1182/ 10.10.2011г., обжалвано пред Върховен административен съд с жалба вх. № 17380/01.11.2011г. и неприключило към настоящия момент с влязъл в сила съдебен акт, във връзка с изпълнението на договор № РД-55-18/28.10.2009г., сключен между "Панда ИП" ЕООД и СО – район „Слатина”, се налага изборът на тази процедура. Налице е непреодолима сила, която обуславя невъзможност за Възложителя да обслужва доставянето на хранителни продукти в детските заведения на територията на района за периода от 03.11.2011г. до сключване на договор по провеждащата се към момента и спряна поради обжалване процедура по ЗОП. Възложителят не може да спази сроковете за провеждане на нова открита или на ограничена процедура или на процедура на договаряне с обявление, без това да не доведе до спиране на доставките на храни в детските заведения, които при тази хипотеза следва да спрат дейността си за неопределен период от време, което би засегнало изключително обществения интерес, свързан с грижата за децата в детските заведения.