Версия за печат

00530-2011-0081

BG-Варна: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Варна, бул."Осми приморски полк" №128, За: Севдарина Цанева, България 9010, Варна, Тел.: 052 360514, E-mail: s.tsaneva@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950

Място/места за контакт: бул."Осми приморски полк"№128

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Абонаментно поддържане (профилактика и ремонт), включително подмяна на резервни части и консумативи при необходимост, на инсталации за отопление, абонатни станции и котли в административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Административните сгради на ТД на НАП – Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Търговище и Шумен
Код NUTS: BG3
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Абонаментно поддържане (профилактика и ремонт), включително подмяна на резервни части и консумативи при необходимост, на инсталации за отопление, абонатни станции и котли в административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна. Описанието и техническите параметри на инсталации за отопление, абонатни станции и котли са посочени в приложения от № 1 до № 6 към договора.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50721000, 50720000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на инсталации за отопление
Услуги по ремонт и поддържане на котли за отопление

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Уникален номер на поръчката в регистъра на АОП 00530-2011-0081

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 9 от 31.08.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 46 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Абонаментно поддържане (профилактика и ремонт), включително подмяна на резервни части и консумативи при необходимост, на инсталации за отопление, абонатни станции и котли в административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна”
V.1) Дата на сключване договора
01.11.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.10.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ТОПЛИК”ООД, ЕИК:130358132, ул. „Букорска” № 32, България 2140, гр. Ботевград, Тел.: 02 8459075, E-mail: service@toplik.com, Факс: 02 8459075

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 22000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой месеци 6
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Към момента на подписване на договора стойността му е частично определяема. В ценовото предложение на изпълнителя, съгласно изискването на възложителя, е посочена само стойността на абонаментно обслужване - в размер на 2 640,00лв. без включен ДДС, която се заплаща от Възложителя ежемесечно. Стойността на подменените резервни части, вложените мателиали и консумативи /при необходимост/ се заплаща отделно, по доставни цени. Абонаментното обслужване, подмяната на резервните части, материалите и консумативите се заплащат от Възложителя в срок до 60 календарни дни, след като му бъде представена фактура и приемо-предавателн протокол за извършените дейности. Максимално допустимата стойност, която може да се заплати по договора не може да надвишава 22000.00 лв.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

по реда на чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.11.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор