00530-2011-0081
BG-Варна: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Варна, бул."Осми приморски полк" №128, За: Севдарина Цанева, България 9010, Варна, Тел.: 052 360514, E-mail: s.tsaneva@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950
Място/места за контакт: бул."Осми приморски полк"№128Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Абонаментно поддържане (профилактика и ремонт), включително подмяна на резервни части и консумативи при необходимост, на инсталации за отопление, абонатни станции и котли в административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна”
„Абонаментно поддържане (профилактика и ремонт), включително подмяна на резервни части и консумативи при необходимост, на инсталации за отопление, абонатни станции и котли в административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна. Описанието и техническите параметри на инсталации за отопление, абонатни станции и котли са посочени в приложения от № 1 до № 6 към договора.
50721000, 50720000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Уникален номер на поръчката в регистъра на АОП 00530-2011-0081
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
2
„ТОПЛИК”ООД, ЕИК:130358132, ул. „Букорска” № 32, България 2140, гр. Ботевград, Тел.: 02 8459075, E-mail: service@toplik.com, Факс: 02 8459075
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Към момента на подписване на договора стойността му е частично определяема. В ценовото предложение на изпълнителя, съгласно изискването на възложителя, е посочена само стойността на абонаментно обслужване - в размер на 2 640,00лв. без включен ДДС, която се заплаща от Възложителя ежемесечно. Стойността на подменените резервни части, вложените мателиали и консумативи /при необходимост/ се заплаща отделно, по доставни цени. Абонаментното обслужване, подмяната на резервните части, материалите и консумативите се заплащат от Възложителя в срок до 60 календарни дни, след като му бъде представена фактура и приемо-предавателн протокол за извършените дейности. Максимално допустимата стойност, която може да се заплати по договора не може да надвишава 22000.00 лв.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
по реда на чл.120 от ЗОП
03.11.2011 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г