00087-2011-0098
Технически редакции | ||
15.11.2011 16:10 ч. : | факс за тех.ред. в поле 3.1.1 31-00-15969 от 14/11/2011 | служебно вписване |
14.11.2011 11:37 ч. : | техническа редакция | |
затвори |
Технически редакции | ||
14.11.2011 11:54 ч. : | 1.Гаранцията за участие е в размер на 30 000 (тридесет хиляди) лева, или равностойността й в евро по официален курс на БНБ, представляващ 1 % от прогнозната стойност на поръчката, представена в една от следните форми: - може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция,тя трябва да бъде безусловна и неотменима, в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на СО, дирекция "Финанси", по една от следните сметки: Сметка в лв (BGN);IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301;BIC Code: SOMBBGSF; Общинска банка, клон Врабча, ул. ""Врабча"" № 6 или Сметка в Евро (EURO):IBAN: BG 80 SOMB 9130 36 33008302;BIC Code: SOMBBGSF;Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. Разходите по евентуално усвояване на гаранцията ще бъдат за сметка на Възложителя. Участник, който не представи гаранция за участие или представи такава, която не отговаря на посочените по – горе условия, ще бъде отстранен от участие в процедурата. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % (два процента) от неговата стойност без включен ДДС; 2.1. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение;2.2. Участникът, определен за Изпълнител, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.2.3. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тя трябва да следва формата приложена в документацията-образец Приложение № 16 или по образец, утвърден от съответната банка, ако тази гаранция съдържа основните елементи, посочени в образеца от документацията.Гаранцията следва да се представи към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка.В случай че участникът, избран за изпълнител, представи банкова гаранция, то същата следва да бъде безусловна и неотменяема със срок на валидност – най-малко 30 календарни дни след подписване на окончателния протокол, удостоверяващ изпълнението на договора. Условията, при които гаранцията се задържа и освобождава, се определят в договора за възлагане на обществената поръчка. Договорът не се сключва, преди да бъде представена гаранция за изпълнение.3.Гаранцията за аванса ще бъде в размер на исканото от изпълнителя авансово плащане -до 20% от стойността на цената посочена в договора – без ДДС;Гаранцията за аванс може да бъде внесена по банкова сметка, или да бъде представена под формата на банкова гаранция. Участникът в процедурата сам избира формата на гаранцията за аванс и я представя заедно с искането за аванс преди да бъде преведен аванса по сметката на изпълнителя, с който е сключен договора.Гаранцията за авансово плащане се освобождава чрез намаляване на междинните плащания, на равни части в размер на 20 % от всяко плащане до пълното възстановяване на авансовото плащане. Горепосочената гаранция остава в сила до окончателното възстановяване на авансовото плащане. Когато гаранцията за аванс е под формата на банкова гаранция, тя трябва да бъде издадена, следвайки условията в Образец 17. Формата не е задължителна, но условията в нея трябва да бъдат спазвани. | техническа редакция |
затвори |
BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Столична Община, ул."Московска"№33, За: Евгения Захариева, България 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: ezaharieva@sofia.bg, Факс: 02 9377312
Място/места за контакт: дирекция "Обществени поръчки и концесии",ул." Париж"№3Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:
Столична община, ул."11 Август"№4, ет.3,стая 3, За: Теодора Полимерова, България 1000, София, Тел.: 02 9377283, Факс: 02 9377283
Място/места за контакт: дирекция "Управление на отпадъците"Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Столична община, ул."Московска" №33, За: Евгения Захариева, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: еaharieva@sofia.bg, Факс: 02 9809866
Място/места за контакт: ул."Московска" №33, фронт-офисРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
Упражняване на строителен надзор на обект «Изпълнение на проект за закриване и рекултивация на депо за битови отпадъци- с.Долни Богоров»
Възлагане на обществена поръчка
Основните задължения на консултанта, който ще упражнява строителен надзор по време на строителството на обект: «Изпълнение на проект за закриване и рекултивация на депо за битови отпадъци- с.Долни Богоров», са в обхвата чл.166, ал.1 и чл.168 от ЗУТ, контрол на изпълняваните СМР и дейности по въвеждане на строежа в експлоатация, в т.ч. изготвяне на технически паспорт за обектите. Изпълнението на строителния надзор по време на строителството трябва да се осъществи за всички подобекти, включени в обхвата на поръчката по всички части, в съответствие с инвестиционния проект и изискванията на българското законодателство и Възложителя. Целта на упражняването на строителен надзор на обекта е да се гарантира качеството на предвидените строително-монтажни работи, безопасността на строежа и спазването на техническите проекти. Строителният надзор трябва да се осъществява в съответствие с нормите на Закона за устройство на територията /ЗУТ/ и подзаконовите нормативни актове за неговото приложение.
71520000
Описание:
ДА
НЕ
НЕ
В обхвата на обществената поръчка за избор на изпълнител, който да упражнява строителен надзор на обект «Изпълнение на проект за закриване и рекултивация на депо за битови отпадъци- с.Долни Богоров», се включват консултански услуги по смисъла на чл. 166, ал.1 от ЗУТ и свързаните с него подзаконовите норматвини актове съгласно условията в документацията за участие, както следва: o Упражняване на строителен надзор върху изпълнението на СМР и съотвествието на извършващото се строителство с нормативните изисквания; строителните правила и нормативи; техническите, технологичните, сатинарно-хигиенните, екологичните, и противо- пожарните изисквания; предвижданията на инвестиционния проект, договора за строителните работи. o Координиране на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация. o Наблюдаване за спазването на изискванията за здравословните и безопасни условия на труд. o Проверяване на съответствието и подписване на количествените сметки представени от изпълнителя на извършените СМР. o Съставяне на актовете и протоколите в съответствие с нормативните изисквания. o Осигуряване на условия за безопасност на труда. o Контрол по опазване на околната среда. o Контролиране на съответствието на влаганите материали и продукти. o Мерки за недопускане на увреждане на трети лица и имоти от строителството. o Подписване на всички междинни и окончателни актове и протоколи. Инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности. o Да изисква изготвянето на екзекутивна и друга техническа документация и подписва същата както и да я представи за съхранение. o Участие при съставянето на констативния акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ o Да изготви технически паспорт на строежа съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №5 / 28.12.2006 г. o Да съхранява и предоставя при поискване от контролен орган на строителните книжа и заповедната книга на строежа по чл. 170, ал. 3 от ЗУТ. o Изготвяне и представяне на окончателен доклад за въвеждане на обекта в експлоатация и всички други дейности, предвидени в закона, технологичните правила и нормативи или необходими за осигуряване на ефективен и качествен контрол по изпълняваните строителни работи. o изготвяне на комплексен доклад за съответствие на работния проект за строителството в случай, че възникне необходимост от преработка на одобрения работен проект. o Изготвяне на месечни доклади за напредъка в изпълнението на проекта; o Осъществяване на контрол в процеса на проектиране на транспортен достъп за ел. Захранване и водоснабдяване на обекта. Обхватът на поръчката включва и всички други дейности, предвидени в закона, в технологичните правила и нормативи, или необходими за осигуряване на ефективен и качествен контрол при изпълнението на строително-монтажните работи на обекта. Строителният надзор трябва да се осъществява в съответствие с нормите на Закона за устройство на територията /ЗУТ/ и подзаконовите нормативни актове за неговото приложение.
НЕ
48
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Гаранцията за участие е в размер на 3 000 (три хиляди) лева, или равностойността й в евро по официален курс на БНБ, представляващ 1 % от прогнозната стойност на поръчката, представена в една от следните форми: - може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция,тя трябва да бъде безусловна и неотменима, в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на СО, дирекция "Финанси", по една от следните сметки: Сметка в лв (BGN);IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301;BIC Code: SOMBBGSF; Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6 или Сметка в Евро (EURO):IBAN: BG 80 SOMB 9130 36 33008302;BIC Code: SOMBBGSF;Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. Разходите по евентуално усвояване на гаранцията ще бъдат за сметка на Възложителя. Участник, който не представи гаранция за участие или представи такава, която не отговаря на посочените по – горе условия, ще бъде отстранен от участие в процедурата. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % (два процента) от неговата стойност без включен ДДС; 2.1. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение;2.2. Участникът, определен за Изпълнител, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.2.3. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тя трябва да следва формата приложена в документацията-образец Приложение № 16 или по образец, утвърден от съответната банка, ако тази гаранция съдържа основните елементи, посочени в образеца от документацията.Гаранцията следва да се представи към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка.В случай че участникът, избран за изпълнител, представи банкова гаранция, то същата следва да бъде безусловна и неотменяема със срок на валидност – най-малко 30 календарни дни след подписване на окончателния протокол, удостоверяващ изпълнението на договора. Условията, при които гаранцията се задържа и освобождава, се определят в договора за възлагане на обществената поръчка. Договорът не се сключва, преди да бъде представена гаранция за изпълнение.3.Гаранцията за аванса ще бъде в размер на исканото от изпълнителя авансово плащане -до 20% от стойността на цената посочена в договора – без ДДС;Гаранцията за аванс може да бъде внесена по банкова сметка, или да бъде представена под формата на банкова гаранция. Участникът в процедурата сам избира формата на гаранцията за аванс и я представя заедно с искането за аванс преди да бъде преведен аванса по сметката на изпълнителя, с който е сключен договора.Гаранцията за авансово плащане се освобождава чрез намаляване на междинните плащания, на равни части в размер на 20 % от всяко плащане до пълното възстановяване на авансовото плащане. Горепосочената гаранция остава в сила до окончателното възстановяване на авансовото плащане. Когато гаранцията за аванс е под формата на банкова гаранция, тя трябва да бъде издадена, следвайки условията в Образец 17. Формата не е задължителна, но условията в нея трябва да бъдат спазвани.
Плащанията по договора се извършват по банков път, в български лева, след представяне на оригинална фактура по следната схема: 1.аванс до 20%(в зависимост от поисканото от участника) в срок до 20 работни дни от подписване на договора и след представяне от Изпълнителя на фактура; 2. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ прави междинни плащания, както следва: -текущо, месечно плащане ...% на база приемо-предавателни протоколи; - 5% при подписване на акт обр.15 - окончателно плащане: 5% в 30-дневен срок след издаване на Разрешение за ползване.
Срокът за изпълнение на поръчката е ориентировъчен- 48 месеца, като изпълнението на договора ще се счита за приключило след въвеждането на посочения обект в експлоатация и издаване на разрешение за ползване, и изготвянето на Технически паспорт на обекта, съгласно нормите на Наредба №5/28.12.2006г. за техническите паспорти на строежите, но не по-късно от 48 месеца от откриване на строителна площадка. Изпълнение на проект за закриване и рекултивация на депо за битови отпадъци- с.Долни Богоров ще се извършва на три етапа, в съответствие с работния проект.
НЕ
ДА
Правоспособни лица съгласно разпоредбите на чл. 166 ал. 2 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове. Участникът следва да представи издаден на негово име, валиден лиценз за оценка на инвестиционните проекти и лиценз за упражняване на строителен надзор издаден по реда на чл. 167, ал.2 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор или съответните документи, съгласно националното законодателство на чуждестранните лица или еквивалентни на посочените. Дейностите като консултант, могат да се извършват и от лица, представили копие от документ, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. В случай че участникът представя еквивалент на изискан документ, е необходимо да бъде представена декларация съдържаща разяснение относно нормативната разпоредба на съответната държава в която е регистрирано лицето, в съответствие с която се издава съответния документ. Преди сключване на договора, се представя актоален списък на правоспособните физически лица,чрез които се осъществяват дейностите по оценяване на съответствието на проектите и/или строителен надзор на строежите, съгласно чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ.
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това на адрес: Столична Община всеки работен ден на ул."Париж"№3, стая №1, след издаването на фактура на ул. "Париж"№3 ет.4, стая 405, и заплащането й в касата на ул. Париж №3 , етаж 2, стая №201. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00ч до 12.00ч и от 14.00ч до 16.00ч, а петък и последния ден от месеца от 10.00ч до 12.00ч. Възложителят не може да откаже изпращане на документацията за сметка на лицето отправило искането съгласно чл.28, ал.4 от ЗОП. Изпращането на документацията става за сметка на лицето, след получаване на писмено искане с приложено платежно нареждане за внесена сума за закупуване на документацията, в което лицето трябва да посочи необходимата информация за участника съгласно чл.29, ал.2 от ЗОП: име, адрес, телефон, факс, лице за контакт, както и да посочи куриерската служба, с която следва да бъде изпратена документацията за участие. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва,по банков път по сметка в лева както следва: IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301 ; BIC код: SOMBBGSF Име на банката: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6 След заплащането на документацията за участие по банков път, Участникът следва да изпрати искане/писмо до Възложителя, с минимално съдържание от: цитиран адрес за кореспонденция, име и обект/предмет на обществената поръчка и документ удостоверяващ, заплащането/закупуването на документацията за участие. Искането/Писмото може да бъде изпратено и по факса на Възложителя, който факс е цитиран в Обявлението; Документацията за участие може да се закупува до 10 (десет) дни, съгласно чл.28, ал.5 от ЗОП преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването. Достъп до документацията за участие в електронен формат, може да бъде намерен на интернет страницата на Столична община - www.sofia.bg – раздел „Обшествени поръчки”, като желаещите да подадат оферта участници, задължително следва да закупят същата в указания в обявлението срок. Документация за участие се предоставя след представяне на платежно нареждане, че документацията е заплатена.
Български
180
ул.Московска №33
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. В изпълнение на чл.69а, ал./3/ от ЗОП, датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на сайта на СО, най-късно в деня предхождащ този на отваряне на ценовите оферти. Комисията преди отваряне на ценовите оферти ще съобщи на присъстващите лица по чл. 69а, ал. 3 от ЗОП резултатите от оценяването на офертите по техническите показатели.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Възможно е повторено възлагане на поръчката по смисъла на чл.90, ал.1., т.9 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 8907315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя(едновременно със завеждане с входящ номер във Фронт офиса на Столична Община и задължително на посочения в Раздел І на обявлението факс номер за кореспонденция).
03.11.2011 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ