Версия за печат

00087-2011-0098

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Столична Община, ул."Московска"№33, За: Евгения Захариева, България 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: ezaharieva@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: дирекция "Обществени поръчки и концесии",ул." Париж"№3

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Столична община, ул."11 Август"№4, ет.3,стая 3, За: Теодора Полимерова, България 1000, София, Тел.: 02 9377283, Факс: 02 9377283

Място/места за контакт: дирекция "Управление на отпадъците"

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община, ул."Московска" №33, За: Евгения Захариева, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: еaharieva@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: ул."Московска" №33, фронт-офис

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Упражняване на строителен надзор на обект «Изпълнение на проект за закриване и рекултивация на депо за битови отпадъци- с.Долни Богоров»

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12
Основно място на изпълнение: територята на Столична община: депо за битови отпадъци с. Долни Богров и в офиса на Изпълнителя.
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Основните задължения на консултанта, който ще упражнява строителен надзор по време на строителството на обект: «Изпълнение на проект за закриване и рекултивация на депо за битови отпадъци- с.Долни Богоров», са в обхвата чл.166, ал.1 и чл.168 от ЗУТ, контрол на изпълняваните СМР и дейности по въвеждане на строежа в експлоатация, в т.ч. изготвяне на технически паспорт за обектите. Изпълнението на строителния надзор по време на строителството трябва да се осъществи за всички подобекти, включени в обхвата на поръчката по всички части, в съответствие с инвестиционния проект и изискванията на българското законодателство и Възложителя. Целта на упражняването на строителен надзор на обекта е да се гарантира качеството на предвидените строително-монтажни работи, безопасността на строежа и спазването на техническите проекти. Строителният надзор трябва да се осъществява в съответствие с нормите на Закона за устройство на територията /ЗУТ/ и подзаконовите нормативни актове за неговото приложение.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

ДА

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

В обхвата на обществената поръчка за избор на изпълнител, който да упражнява строителен надзор на обект «Изпълнение на проект за закриване и рекултивация на депо за битови отпадъци- с.Долни Богоров», се включват консултански услуги по смисъла на чл. 166, ал.1 от ЗУТ и свързаните с него подзаконовите норматвини актове съгласно условията в документацията за участие, както следва: o Упражняване на строителен надзор върху изпълнението на СМР и съотвествието на извършващото се строителство с нормативните изисквания; строителните правила и нормативи; техническите, технологичните, сатинарно-хигиенните, екологичните, и противо- пожарните изисквания; предвижданията на инвестиционния проект, договора за строителните работи. o Координиране на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация. o Наблюдаване за спазването на изискванията за здравословните и безопасни условия на труд. o Проверяване на съответствието и подписване на количествените сметки представени от изпълнителя на извършените СМР. o Съставяне на актовете и протоколите в съответствие с нормативните изисквания. o Осигуряване на условия за безопасност на труда. o Контрол по опазване на околната среда. o Контролиране на съответствието на влаганите материали и продукти. o Мерки за недопускане на увреждане на трети лица и имоти от строителството. o Подписване на всички междинни и окончателни актове и протоколи. Инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности. o Да изисква изготвянето на екзекутивна и друга техническа документация и подписва същата както и да я представи за съхранение. o Участие при съставянето на констативния акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ o Да изготви технически паспорт на строежа съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №5 / 28.12.2006 г. o Да съхранява и предоставя при поискване от контролен орган на строителните книжа и заповедната книга на строежа по чл. 170, ал. 3 от ЗУТ. o Изготвяне и представяне на окончателен доклад за въвеждане на обекта в експлоатация и всички други дейности, предвидени в закона, технологичните правила и нормативи или необходими за осигуряване на ефективен и качествен контрол по изпълняваните строителни работи. o изготвяне на комплексен доклад за съответствие на работния проект за строителството в случай, че възникне необходимост от преработка на одобрения работен проект. o Изготвяне на месечни доклади за напредъка в изпълнението на проекта; o Осъществяване на контрол в процеса на проектиране на транспортен достъп за ел. Захранване и водоснабдяване на обекта. Обхватът на поръчката включва и всички други дейности, предвидени в закона, в технологичните правила и нормативи, или необходими за осигуряване на ефективен и качествен контрол при изпълнението на строително-монтажните работи на обекта. Строителният надзор трябва да се осъществява в съответствие с нормите на Закона за устройство на територията /ЗУТ/ и подзаконовите нормативни актове за неговото приложение.

Прогнозна стойност без ДДС
300000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

48


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранцията за участие е в размер на 3 000 (три хиляди) лева, или равностойността й в евро по официален курс на БНБ, представляващ 1 % от прогнозната стойност на поръчката, представена в една от следните форми: - може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция,тя трябва да бъде безусловна и неотменима, в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на СО, дирекция "Финанси", по една от следните сметки: Сметка в лв (BGN);IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301;BIC Code: SOMBBGSF; Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6 или Сметка в Евро (EURO):IBAN: BG 80 SOMB 9130 36 33008302;BIC Code: SOMBBGSF;Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. Разходите по евентуално усвояване на гаранцията ще бъдат за сметка на Възложителя. Участник, който не представи гаранция за участие или представи такава, която не отговаря на посочените по – горе условия, ще бъде отстранен от участие в процедурата. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % (два процента) от неговата стойност без включен ДДС; 2.1. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение;2.2. Участникът, определен за Изпълнител, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.2.3. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тя трябва да следва формата приложена в документацията-образец Приложение № 16 или по образец, утвърден от съответната банка, ако тази гаранция съдържа основните елементи, посочени в образеца от документацията.Гаранцията следва да се представи към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка.В случай че участникът, избран за изпълнител, представи банкова гаранция, то същата следва да бъде безусловна и неотменяема със срок на валидност – най-малко 30 календарни дни след подписване на окончателния протокол, удостоверяващ изпълнението на договора. Условията, при които гаранцията се задържа и освобождава, се определят в договора за възлагане на обществената поръчка. Договорът не се сключва, преди да бъде представена гаранция за изпълнение.3.Гаранцията за аванса ще бъде в размер на исканото от изпълнителя авансово плащане -до 20% от стойността на цената посочена в договора – без ДДС;Гаранцията за аванс може да бъде внесена по банкова сметка, или да бъде представена под формата на банкова гаранция. Участникът в процедурата сам избира формата на гаранцията за аванс и я представя заедно с искането за аванс преди да бъде преведен аванса по сметката на изпълнителя, с който е сключен договора.Гаранцията за авансово плащане се освобождава чрез намаляване на междинните плащания, на равни части в размер на 20 % от всяко плащане до пълното възстановяване на авансовото плащане. Горепосочената гаранция остава в сила до окончателното възстановяване на авансовото плащане. Когато гаранцията за аванс е под формата на банкова гаранция, тя трябва да бъде издадена, следвайки условията в Образец 17. Формата не е задължителна, но условията в нея трябва да бъдат спазвани. История

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията по договора се извършват по банков път, в български лева, след представяне на оригинална фактура по следната схема: 1.аванс до 20%(в зависимост от поисканото от участника) в срок до 20 работни дни от подписване на договора и след представяне от Изпълнителя на фактура; 2. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ прави междинни плащания, както следва: -текущо, месечно плащане ...% на база приемо-предавателни протоколи; - 5% при подписване на акт обр.15 - окончателно плащане: 5% в 30-дневен срок след издаване на Разрешение за ползване.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Срокът за изпълнение на поръчката е ориентировъчен- 48 месеца, като изпълнението на договора ще се счита за приключило след въвеждането на посочения обект в експлоатация и издаване на разрешение за ползване, и изготвянето на Технически паспорт на обекта, съгласно нормите на Наредба №5/28.12.2006г. за техническите паспорти на строежите, но не по-късно от 48 месеца от откриване на строителна площадка. Изпълнение на проект за закриване и рекултивация на депо за битови отпадъци- с.Долни Богоров ще се извършва на три етапа, в съответствие с работния проект.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Офертата се състои от три отделни запечатани непрозрачни плика: І. Плик № 1 "ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР":1.Заявление, включително списък на документите съдържащи се в офертата, подписани и подпечатани от Участника;2.Документ за закупена документация за участие;3.Документ за внесена гаранция за участие;4.Административни сведения за Участника; 5.Регистрационни документи на Участника;6.Декларация, че Участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на ОП, да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни;7.Декларации по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП;8.Декларация за участието на подизпълнители;9.Декларация от подизпълнител; Всеки подизпълнител трябва да представи документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП – представят се във формата и вида, в който се изискват от участника; 10.Доказателства за изпълнение на финансовите изисквания към Участника съгласно раздел ІІІ.2.2 от обявлението;11. нотариално заверено пълномощно от управляващия и представляващия Участника, с което упълномощеното лице да представлява Участника в процедурата (изисква се когато избраното лице не представлява официално Участника, не е управителен орган прокурист или друг търговски пълномощник, който да може да задължава дружеството съгласно документите за съдебна регистрация;12.нотариално заверени пълномощни от всички членове на обединението, упълномощаващи едно лице, упоменато и в споразумението за обединение (изисква се когато Участникът е обединение, което не е юридическо лице).Не се изисква когато това лице е посочено в споразумението за обединение;13.Споразумение за създаване на обединение.14.Регистрационни документи съгласно •единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър или копие от документа за регистрация – копие заверено с подпис и печат на лицето определено по съдебна регистрация да представлява дружеството (за юридическо лице, което е регистрирано в България);•документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде преведен на български език и легализиран (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); •Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат и удостоверение за актуално състояние. 14.валиден лиценз за оценка на инвестиционните проекти и лиценз за упражняване на строителен надзор издаден по реда на чл. 167 от ЗУТ за дейностите по чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор или съответните документи, съгласно националното законодателство на чуждестранните лица или еквивалентни на посочените. Дейностите като консултант, могат да се извършват и от лица, представили копие от документ, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. В случай че участникът представя еквивалент на изискан документ, е необходимо да бъде представена декларация съдържаща разяснение относно нормативната разпоредба на съответната държава в която е регистрирано лицето, в съответствие с която се издава съответния документ. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, достатъчно е един от партньорите в обединението да представи копие от издаден на негово име, валиден лиценз(копие, заверено с гриф „Вярно с оригинала” от управляващия и предсталяващия фирмата. )ІІ. ПЛИК № 2 „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”:1)„Техническо предложение от участника” (Образец № 14) в оригинал, подписано от представляващото и управляващо участника лице. 2)Проект на договор.ІІІ. ПЛИК № 3 „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”: 1. Ценова оферта.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.За доказване на съответствие с финансовите изисквания, участникът следва да попълни Образец № 9 и да представи заверени от счетоводителя отчети за приходите и разходите /ОПР/ за 2008, 2009 и 2010г., на участника. В офертата се прилага копие на балансите и ОПР, заверени с гриф „Вярно с оригинала”от управляващия и представляващ фирмата. 2. В случай, че Участникът участва като обединение, изброените изисквания по т. 1 се прилагат кумулативно за обединението (като цяло), а не за всеки член на обединението поотделно. 3.Копие от застраховка за „Професионална отговорност”, съгласно чл.171 от ЗУТ на обекти ІІ втора категория, съгласно чл. 137 от ЗУТ или еквивалентен документ съгласно националното законодателство на участника. Копията следва да са подписани и заверени от управителя на фирмата с гриф „Вярно с оригинала”; В случай, че участникът в процедурата е обединение документите се представят от всеки член на обединението поотделно. В случай, че участникът в процедурата ползва подизпълнители документите се представят от всеки от подизпълнителите.За участник, установен/регистриран извън Република България, се предоставя Копие на застрахователен договор/полица за застраховката за професионална отговорност, която е еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран. Копията следва да са в превод, като копието да е подписано и заверено от управителя на фирмата с гриф „Вярно с оригинала”;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Общия оборот на участника (самостоятелна фирма или обединение) общо за последните 3 (три) финансови години: 2008, 2009 и 2010 година да бъде минимум 300 000.00(триста хиляди) лева. 2.Участника да притежава застраховка за „Професионална отговорност”, съгласно чл.171 от ЗУТ на обекти ІІ втора категория, съгласно чл. 137 от ЗУТ или еквивалентен документ съгласно националното законодателство на участника.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За доказване на съответствие с техническите изисквания в т.1. и т.2., Участникът следва да приложи списък на основните договори за услуги (по Образец № 10 от документацията), придружен с документи удостоверяващи завършване на услугите за съответния обект. За такива документи се приемат: 1)За доказване изпълнението на т.1 се представят: - препоръка за изпълнение /референция/ издадена от Възложителя на съответния обект. Препоръките /референциите/ трябва да бъдат с изходящ номер, дата и адрес за връзка с издателя им. В препоръките следва да се съдържа минимум следната информация: Обект за който е изготвена оценка на съответствието, Наименованието на Изпълнителя, датата на която е издадено Разрешението за строеж за съответния обект и категорията на обекта (или еквивалентин документ съгласно националното законодателство на участника в процедурата с разяснение на нормативните изисквания в съответствие с които е издаден). или - копие от „разрешение за строеж” за съответния проект (или еквивалентен документ съгласно националното законодателство на участника в процедурата с разяснение на нормативните изисквания в съответствие с които е издаден същия, от който да се вижда наименованието на лицето изготвил оценка на съответствието за посочения обект както и категорията на обекта) 2)За доказване изпълнението на т.2 се представят: - препоръка за добро изпълнение /референция/. Препоръките /референциите/ трябва да бъдат с изходящ номер, дата и адрес за връзка с издателя им. В препоръките следва да се съдържа минимум следната информация: Обект за който са изпълнявани строителен надзор или инженер-консултантски услуги, Наименованието на Изпълнителя изпълнявал услугите, датата на която е приключило изпълнението на услугите по т.2 от настоящите указания както и категорията на обекта. или - „разрешение за ползване” за съответния обект, придружен с Протокол за установяване годноста за ползване на строежа (акт обр. 16). (или еквивалентни документи съгласно националното законодателство на участника в процедурата с разяснение на нормативните изисквания в съответствие с които е издаден същия, който да съдържа информация относно това дали обектът е завършен, кой е изпълнявал строителния надзор или инженер-консултантски услуги, както и категорията на обекта). или - „разрешение за ползване” за съответния обект придружени с констативен акт за установяване годноста за приемане на строежа (акт образец 15), съгласно чл.176, ал.1 от ЗУТ. (или еквивалентен документ съгласно националното законодателство на участника в процедурата с разяснение на нормативните изисквания в съответствие с които е издаден същия, който да съдържа информация относно това дали обектът е завършен, кой е изпълнявал строителния надзор или инженер-консултантски услуги както и категорията на обекта) 2.За доказване на изискването по т.4 , участника представя Списък на техническите лица; 3. За доказване на квалификацията на Ръководителя на екипа – се представя копие от диплома за завършено образование. 4. За доказване на опита на Ръководителя на екипа – се представя автобиография с описани обекти в които същия е изпълнявал функциите на ръководител екип.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участникът трябва да има доказан опит в извършване оценка на съответствието на минимум два инвестиционни проекта, завършили с издадени разрешения за строеж, за обекти от II-ра категория съгласно ЗУТ, като поне единя да е за рекултивация на депа за битови отпадъци, съответстващи на изискванията на Наредба 8/2004г. за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа и други съоражения за оползотворяване и обезвреждане на отпадъци. Изпълнението на услугите да е завършило през периода от 01.12.2008г. до датата на подаване на офертата ; 2. Участникът трябва да има доказан опит в извършване на строителен надзор на минимум 2 обекта от II-ра категория съгласно ЗУТ, от които поне единя да е за рекултивация на депо за битови отпадъци, а втория да е за изграждане на депо за битови отпадъци. И двата обекта трябва да са изпълнявани в съответствие с изискванията на Наредба 8/2004г. за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа и на други съоръжения и инсталации за оползотворяване и обезвреждане на отпадъци и да включва в обхвата си системи за улавяне и отвеждане на сметищен газ и инфилтрат, от тялото на депото. Изпълнението на услугите да е завършило през периода от 01.12.2005г. до датата на подаване на офертата; 4. Задължителен минимален състав на екипа по специалности по части: 1) Ръководител екип – строителен инженер степен магистър с доказан опит като ръководител екип на инфраструктурни проекти и строителен надзор - минимум 10 години. 2) Експерт – „Архитектура” - 1 бр. 3) Експерт – „Технолог” - 1 човек; 4) Експерт –„Геодезия” – 1 бр.; 5) Експерт – „ХТС” - 1 брой; 6) Експерт – „В и К” – 1 брой. 7) Експерт – електро инженер – 1 брой; 8) Експерт – „ПГС” – 1 брой; 9) специалист - Координатор по безопасност и здраве (функциите му могат да бъдат изпълнявани и от един от предложените експерти, притежаващи необходимото удостоверение)
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Правоспособни лица съгласно разпоредбите на чл. 166 ал. 2 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове. Участникът следва да представи издаден на негово име, валиден лиценз за оценка на инвестиционните проекти и лиценз за упражняване на строителен надзор издаден по реда на чл. 167, ал.2 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор или съответните документи, съгласно националното законодателство на чуждестранните лица или еквивалентни на посочените. Дейностите като консултант, могат да се извършват и от лица, представили копие от документ, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. В случай че участникът представя еквивалент на изискан документ, е необходимо да бъде представена декларация съдържаща разяснение относно нормативната разпоредба на съответната държава в която е регистрирано лицето, в съответствие с която се издава съответния документ. Преди сключване на договора, се представя актоален списък на правоспособните физически лица,чрез които се осъществяват дейностите по оценяване на съответствието на проектите и/или строителен надзор на строежите, съгласно чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: 1.оценка на техническото предложение- мах.100т. с коефициент на тежест 50% със следните подкритерии:1.1. показател -"Технически подход и методология" - мах.оценка 50точки, разделени на следните подпоказатели:1.1. предложен подход и методология- от 0 до 20 точки;1.2. идентифициране на рисковете и допусканията -от 0 до 25точки; 2. "План за работа"-мах. оценка - 50 точки, разделени на следните подпоказатели:2.1. • График за изпълнение (Организация на работата) - от 0 до 25точки;2.2. • Организация и осигуряване на персонал –(Оп) - от 0 до 25точки;; тежест: 50
Показател: 2. Оценка на ценово предложение- мах.100т., с коефициент на тежест -50%, разпределени за двата подкритерия:1.Оценка на предложена Цена за изпълнение на строителен надзор 90т. и 2. Оценка на предложена Цена за изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционния проект -10т.; тежест: 50
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2011/S 10 - 015139 от 15.01.2011 г. 
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 206 - 335918 от 26.10.2011 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.11.2011 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това на адрес: Столична Община всеки работен ден на ул."Париж"№3, стая №1, след издаването на фактура на ул. "Париж"№3 ет.4, стая 405, и заплащането й в касата на ул. Париж №3 , етаж 2, стая №201. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00ч до 12.00ч и от 14.00ч до 16.00ч, а петък и последния ден от месеца от 10.00ч до 12.00ч. Възложителят не може да откаже изпращане на документацията за сметка на лицето отправило искането съгласно чл.28, ал.4 от ЗОП. Изпращането на документацията става за сметка на лицето, след получаване на писмено искане с приложено платежно нареждане за внесена сума за закупуване на документацията, в което лицето трябва да посочи необходимата информация за участника съгласно чл.29, ал.2 от ЗОП: име, адрес, телефон, факс, лице за контакт, както и да посочи куриерската служба, с която следва да бъде изпратена документацията за участие. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва,по банков път по сметка в лева както следва: IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301 ; BIC код: SOMBBGSF Име на банката: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6 След заплащането на документацията за участие по банков път, Участникът следва да изпрати искане/писмо до Възложителя, с минимално съдържание от: цитиран адрес за кореспонденция, име и обект/предмет на обществената поръчка и документ удостоверяващ, заплащането/закупуването на документацията за участие. Искането/Писмото може да бъде изпратено и по факса на Възложителя, който факс е цитиран в Обявлението; Документацията за участие може да се закупува до 10 (десет) дни, съгласно чл.28, ал.5 от ЗОП преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването. Достъп до документацията за участие в електронен формат, може да бъде намерен на интернет страницата на Столична община - www.sofia.bg – раздел „Обшествени поръчки”, като желаещите да подадат оферта участници, задължително следва да закупят същата в указания в обявлението срок. Документация за участие се предоставя след представяне на платежно нареждане, че документацията е заплатена.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
08.12.2011 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.12.2011 г.  Час: 11:00
Място

ул.Московска №33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. В изпълнение на чл.69а, ал./3/ от ЗОП, датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на сайта на СО, най-късно в деня предхождащ този на отваряне на ценовите оферти. Комисията преди отваряне на ценовите оферти ще съобщи на присъстващите лица по чл. 69а, ал. 3 от ЗОП резултатите от оценяването на офертите по техническите показатели.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възможно е повторено възлагане на поръчката по смисъла на чл.90, ал.1., т.9 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 8907315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя(едновременно със завеждане с входящ номер във Фронт офиса на Столична Община и задължително на посочения в Раздел І на обявлението факс номер за кореспонденция).

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.11.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ