Версия за печат

01016-2011-0004

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национален център по трансфузионна хематология (НЦТХ), гр. София 1202; Район Сердика; ул. "Братя Миладинови" № 112 - НЦТХ, За: доц. д-р Андрей Андреев - Директор на НЦТХ, България 1202, София, Тел.: 02 9210417, E-mail: ncth_bg@abv.bg, Факс: 02 9210419

Място/места за контакт: България;гр. София 1202; ул. "Братя Миладинови" № 112 - НЦТХ
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на пакетирана подкрепително-тонизираща храна и напитки за кръводарителите на Национален център по трансфузионна хематология (НЦТХ)"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: България; гр. София 1202; ул. "Братя Миладинови" № 112 - Склад Подкрепително-тонизираща храна на кръводарителите на НЦТХ.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на поръчката е доставката на пакетирана подкрепително-тонизираща храна и напитки за кръводарителите на Национален център по трансфузионна хематология (НЦТХ) и включва различни подкрепителни храни и тонизиращи напитки, чието предназначение е да се постигне тонизиращо действие върху кръводарителите и да се набави бърз приток на енергия - фин млечен шоколад, шоколадови десерти, течен шоколад, месно-зеленчукова консерва, ядки и различни тонизиращи напитки (газирани, енергийни, сокове и други с общо тонизиращо действие и бърз приток на енергия) с минимален задължителен обем не по-малко от 0,700л.; инстантно (разтворимо) кафе - 2 гр., суха сметана - 2,5гр., захар - 10гр., чаши (0,100л.) и бъркалки за еднократна употреба. Стойността на един пакет с подкрепитално-тонизиращи храни и напитки трябва задължително да е 08.00лв. с ДДС съгласно чл. 2, ал.1, т.1 и чл.2, ал.3 от Наредбата за условията и реда за възмездяване и остойностяване на разходите по вземане, диагностика и преработка на кръв и кръвни съставки, за стимулирането, организирането и провеждането на дейностите свързани с кръводаряването. Продуктите са пакетирани и доставени в здрава, прозрачна и функционална опаковка с подробен опис на съдържанието.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000, 15320000, 15131000, 15831000, 15842100, 15842200, 15842000, 15833100, 15861000

Описание:

Различни хранителни продукти
Плодови и зеленчукови сокове
Приготвени храни и консерви от месо
Захар
Шоколад
Шоколадови изделия
Шоколадови и захарни изделия
Десерти
Кафе

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
266666 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Оценка на качеството и количество на предложените в пакета подкрепително-тонизиращи храни и напитки; тежест: 95
Показател: Оценка на предложената опаковка на пакета с подкрепително-тонизиращи храни и напитки; тежест: 5
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

01016-2011-0004 (в регистъра на АОП) (номер на досието в портала за обществени поръчки на ЕС:2011-092470)

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 127 - 210967 от 06.07.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: OП-51 История / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за възлагане на обществена поръчка с предмет "Доставка на пакетирана подкрепително-тонизираща храна и напитки за кръводарителите на НЦТХ"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

27.09.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ЕТ "Фантастика 95-Георги Цанков", гр. Пловдив, Район Северен, ул."Брезовско шосе" № 176 В, България 4003, Пловдив, Тел.: 032 969796, Факс: 032 969795

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 266666 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 266666 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Цената на целия пакет (оклад) с подкрепително-тонизиращата храна и напитки за кръводарителите на НЦТХ е на стойност осем лева (8.00 лв) с ДДС, съгласно чл. 2, ал. 3 на Наредба за условията и реда за възмездяване и остойностяване на разходите по вземане, диагностика и преработка на кръв и кръвни съставки, за стимулирането, организирането и провеждането на дейностите, свързани с кръводаряването, и за реда и цените за заплащане на кръвта и кръвните съставки.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Правна уредба - чл.120 от ЗОП. Жалба до Комисията за защита на конкуренцията може да се подава в 10-дневен срок от: 1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; 2. получаване на решението по чл. 79, ал. 8, чл. 83г, ал. 3, чл. 83ж, ал. 1 и чл. 88, ал. 8; 3. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 4. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.11.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ