00233-2011-0036
BG-София: Проектиране и изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
ДП "Национална компания "Железопътна Инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: инж. Цветомила Димитрова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9323996, E-mail: tz.dimitrova@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rail-infra.bg.
публичноправна организация
Друго (моля пояснете): поддържане на жп инфраструктура
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
Повдигане на нивелетата на железния път и съпътстващи допълнителни работи по жп линия Свиленград – Турска граница.
Повдигане на нивелетата на железния път и съпътстващи допълнителни работи по жп линия Свиленград – Турска граница.
45234100
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка
НЕ
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
12.10.2011 г.
1
ОХЛ ЖС АД, ЕИК: 46342796, ул. „Бурешова” №938/17, Чешка Република CZ-660 02, Бърно, Тел.: 02 9816624, Факс: 02 9815394
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
31.10.2011 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
д) възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно строгите условия, указани в Директивата.
Въз основа на проведена открита процедура за възлагане на обществена поръчка, открита с Решение №197/12.12.2008 на Генералния Директор на ДП „НКЖИ” е сключен Договор №3219/25.05.2009г. между ДП „НКЖИ” и „ОХЛ ЖС” АД с Ид.№46342796,ул.„Бурешова” №938/17,Чешка Република СZ-660 02,Бърно за „Електрификация и реконструкция на железопътната линия Свиленград – турска граница” на стойност 69 999 666 лв без ДДС.Договорът се финансира по Оперативна програма „Транспорт” 200–2013 г.Договорът е на базата проектиране и строителство.В процеса на изпълнение на договора възникна неизбежна необходимост от допълнителни работи както следва:•Повишаване на нивелетата на железопътната линия, вследствие на което се налага изпълнение на допълнителни земни работи;•Корекция на речното корито при мост на км 309+812 с подпорни стени – с дължина 150 м;•Изграждане на отводнителен канал км 303+659 – км 304+510 (620 м) (от км 303+659 до км 303+961 и от км 304+202 до км 304+510);•Корекция на коритото на река на км 304+799 и допълнителни крила за нов мост;•Изграждане на подпорни стени на мост на км 304+799;•Допълнителни съоръжения-мост на км 300+952,мост на км 304+779, усилване на земното платно в участъка от км 306+000 до км 307+800;•Изграждане на канавки тип ЛПС (лека подпорна стена с дължина 125 м в граничната зона) и нов перон за граничен пост с дължина 50 м.Необходимостта от гореизброените допълнителни работи се дължи на следните непредвидени обстоятелства:-Изключително високи нива на подпочвените води, сериозно застрашаващи сигурността и бъдещата експлоатация на новостроящата се линия (доказано с подробни хидроложки проучвания).-Допълнителни изисквания за надграждане лявата дига на река Марица в зоната на пресичане с новостроящата се железопътна линия (Басейнова дирекция – Източнобеломорски район), едновременно с това недопустимост на понижаване на височините на съществуващите диги (Напоителни системи ЕАД–клон Хасково) и изисквания за осигуряване на максимален брой достъпи до имотите в близост до линията;-Осигуряване на безпрепятствено преминаване под новостроящата се железопътна линия на специализирана техника на службите за противопожарна безопасност, Гражданска защита и Гранична полиция;-Допълнителни изисквания за корекция на речно корито, както и за изграждане на отводнителен канал (Напоителни системи ЕАД – клон Хасково);-Повишено ниво на води поради неработеща помпена станция, собственост на Напоителни системи ЕАД – клон Хасково, довело до промяна на хидрогеоложките условия;-Допълнителни изисквания, свързани с присъединяването на Република България към Шенгенското пространство.От горното и от приложените документи е видно, че непредвидените обстоятелства, се дължат на променени условия и допълнителни изисквания, които са възникнали след провеждане от страна на възложителя на откритата процедура за възлагане на обществената поръчка и не е съществувала никаква възможност те да бъдат предвидени преди провеждане на процедурата.Необходимостта от възлагане на допълнителните работи по реда на чл.90,ал.1,т.8 от ЗОП се налага от следните обстоятелства:1.Допълнителните работи не могат да се разделят технически от предмета на основния договор, поради следното:-земните работи са интегрирани в цялостната технология на изпълнение на строителството и трябва да бъдат извършвани по време и място заедно с работите по основния договор, като от навременното им изпълнение зависи завършването на работите по горното строене на железния път и контактната мрежа;-доп. работи,свързани с речните корита и жп съоръжения трябва да се съвместят по време и място с осн.СМР и възлагането им на друг изп. би довело до невъзможност изпълнителят по осн. договор да изпълни СМР в технологично приемливи срокове;- възлагането на доп. работи на друг изпълнител би довело до значителни затруднения за възложителя, тъй като това би предизвикало сериозни смущения в експлоатацията на жп линия по време на СМР.2.Прогн. стойност на доп. работи е около 14% от стойността на осн.договор.