00044-2011-0090
Технически редакции | ||
19.04.2013 13:23 ч. : | РД-33-30/ 21.10.2011 | служебно вписване |
затвори |
BG-София: Изграждане
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Агенция "Пътна инфраструктура", бул. Македония № 3, За: инж. Ясен Луканов, България 1606, София, Тел.: 02 9173323, Факс: 02 9173262
Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и правно обслужване"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.napi.government.bg.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на РПМ.Друго (моля пояснете): Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на РПМ.
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Определяне на изпълнител за допълнително строителство на обект: Път II-56 ,,Пътен възел ,,Скобелева майка” – Път II-86 ( Югоизточен обход на град Пловдив) от към 96+900 до км 104+033”- направление” АМ Тракия”- Асеновград.”
45233130
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне без обявление
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
Технически редакции | ||
19.04.2013 13:23 ч. : | РД-33-30/ 21.10.2011 | служебно вписване |
затвори |
1
"ПЪТИЩА ПЛОВДИВ" АД, ЕИК 115004094, ул. "Цар Борис ІІІ Обединител" № 37, България 4003, Пловдив, Тел.: 032 964166, Факс: 032 964160
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
31.10.2011 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП.
Предвид важното географско местоположение на страната, членството в Европейския съюз, защитата на обществените интерес, налагат републиканската пътна мрежа в нейната цялост да се поддържа и управлява качествено, но и своевременно. Основен мотив в тази насока е безопасността при движението по пътищата, отворени за обществено ползване и съблюдаването в този аспект на обществените интереси, животът и здравето на хората, както и предотвратяване на евентуални вреди от всякакъв характер, които биха могли да настъпят при възможното неизпълнение на дейностите по поддържане на пътищата, в случай че същите не бъдат възложени за изпълнение своевременно.Цитираният по – горе обект е част от югоизточния обход на град Пловдив. Изграждането на цитирания пътен възел ще улесни и обезопаси входно-изходящия трафик на град Пловдив. През 2008г. ОПУ- Пловдив възлага чрез обществена поръчка част от I-ви етап , а именно направлението Пловдив-Хасково по път I-8. Посоченото направление включва: - пътна част по път I-8; - пътно съоръжение на път I-8 над ж.п. линия Пловдив-Бургас. За тази част е сключен договор за строителство на стойност 8 713 369,86 лв. с ДДС през 2009г. с фирма „Пътища Пловдив” АД . Предметът на договора е изграждането на направлението Пловдив - Хасково от бъдещия пътен възел и пътния надлез над ж.п. линия ,,Пловдив-Бургас”. Участъкът представлява входно-изходна магистрала на град Пловдив по път I-8. Направлението АМ ,,Тракия – Асеновград” от път II-56 включва пътните връзки на възела, участък от път II-56 от км 96+900 до км 97+600. Очакваната стойност на СМР за това направление е около 3 200 000. Изграждането на пътния възел ще даде възможност да се осигури директна връзка на движението по направление АМ Тракия- Хасково- Свиленград, да бъде закрит жп прелез на Ягодовско шосе в района на гара Тракия.Реализирането на този проект има множество положителни страни , водещи до икономически и обществено значими последици:- обезопасяване на входящо – изходящия трафик на гр. Пловдив по две важни направления, - предотвратяването на пътно – транспортни произшествия и спасяването на животи, -отпадането на 1 брой охраняем ж.п. прелез и средства за поддържането му; -подобряване условията за движение в града Допълнителната услуга не може да бъде отделена технически от предмета на основния договор, по който е възложена първата поръчка. Изграждането на направлението „АМ Тракия – Ягодово – Асеновград” по път II-56 и пътните връзки към път I-8 е необходимо с оглед осъществяване на всички направления във възела и действието му като транспортно –комуникационно съоръжение на две нива. Ако строителството се ограничи само до изграждането на направлението „Пловдив – Хасково” и ж.п. надлеза, цялото движение при входа и изхода на гр. Пловдив ще бъде насочено в съществуващото триклонно кръстовище, което и сега е с недостатъчна пропускателна способност и концентрация на ПТП. Път I-8 и път II-56, по които се осъществява движението в посоката „АМ – Тракия” – Свиленград” са изключително натоварени, с преобладаващо тежкотоварно движение.Изграждането на посоченият обект не е могло да бъде предвидено от Възложителя при сключването на основния договор, предвид което включването му предполага извършването и на допълнително строителство. По време на строителството на основния обект е сигнализирано от изпълнителя и потвърдено след проверка от служителите на ОПУ Пловдив, значително увеличаване на трафика намеждународен път Е – 80. След проведени срещи с органите на КАТ е достигнато до заключението, че за избягване на трафика и ограничаването на риска от пътнотранспортни произшествия и евентуални човешки жертви е необходимо изграждането на направлението. В допълнение прогнозната обща стойност на допълнителните дейности не надвишава 50% (петдесет процента) от стойността на основния договор. Горепосочените обстоятелства в своята съвкупност представляват основание за възложителя да приложи разпоредбата на чл. 90, ал. 1, т. 8 от ЗОП.