Версия за печат

00861-2011-0007

BG-София: 03 - Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Прокуратура на Република България, бул. "Витоша" № 2, За: Бисер Янков, РБългария 1000, София, Тел.: 02 8036033, E-mail: bjankov@prb.bg, Факс: 02 9316129

Място/места за контакт: Бисер Янков

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.prb.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: надзор за законност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж с авиопревозвач при командировки и специализации в чужбина и извършване на застраховки и хотелски резервации на магистрати и служители от Прокуратурата на Република България”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 3
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж с авиопревозвач при командировки и специализации в чужбина и извършване на застраховки и хотелски резервации на магистрати и служители от Прокуратурата на Република България”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

63500000

Описание:

Услуги на туроператори и на туристически агенции; спомагателни туристически услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж с авиопревозвач при командировки и специализации в чужбина и извършване на застраховки и хотелски резервации на магистрати и служители от Прокуратурата на Република България”

Прогнозна стойност без ДДС
150000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата - парична сума, преведена по банкова сметка на ПРБ - BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01, BIC код - BNBGBGSD, БНБ – Централно управление - към момента на подаване на офертата, за участие в процедурата или безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане съгласно (чл. 61) от ЗОП. Банковата гаранция се представя в оригинал, със срок на валидност 90 календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите. Размерът на гаранцията за участие 1500 (хиляда и петстотин) лева. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, преведена по банкова сметка на ПРБ - BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01, BIC код - BNBGBGSD, БНБ – Централно управление, или безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от банка в полза на Възложителя по образец - Приложение 7 към документацията. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 3 % от стойността на поръчката и е със срок на валидност от подписването на договора до прекратяването му. Гаранцията трябва да бъде представена към момента на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция в платежното нареждане изрично се посочва видът на гаранцията и процедурата, за която се внася. Възложителят освобождава гаранциите по Раздел II, т. т. 1 и 2 без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетно финансиране. Плащането се извършва в български лева, по банков път, по сметка на Изпълнителя, при условия и срокове, посочени в документацията и сключение договор за изпълнение на поръчката.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП, попълнена по образец - Приложение № 4.1. към документацията. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2 – Приложение № 4.2 към документацията. Изискванията по чл. 47, ал. 1 от ЗОП се отнасят и за управителите или за членовете на управителните органи на участниците, съобразно вида им, а когато членове са юридически лица — за техните представители в съответния управителен орган. Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - Приложение № 4.3. към документацията. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП за използване или неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите Приложение № 4.5; Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва декларация по приложения образец Приложение № 4.5.1. към документацията. Към списъка за подизпълнителя се прилагат документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5, надписани с думата „подизпълнител", както и други документи, посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическо и финансовото състояние на участника: а) информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са предмет на поръчката за последните три години - за доказване на икономическото и финансовото състояние на участника по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП; б) годишният финансов отчет за последните три години (2008, 2009 и 2010г.) или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.
Минимални изисквания: Няма.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическо и финансовото състояние на участника: а) списък на основните договори за извършените услуги, отговарящи на предмета на поръчката, през последните 3 (три) години, включително стойностите, датите и получателите, както и препоръки за добро изпълнение от предишни възложители. б) заверено от участника копие от удостоверение за регистрация по чл. 18, ал. 9 от Закона за туризма. При участие на обединение всеки член от обединението следва да отговаря на това изискване; в) копие от валиден договор за сключена застраховка по чл. 42, ал. 1 от Закона за туризма. г) описание на техническото оборудване (декларация в свободен текст) и на възможностите за осигуряване на качеството на предлаганите услуги; д) участникът следва да бъде член на IATA и да има акредитация в IATA. Представят се доказателства, че участникът разполага с акредитация от IATA (акредитиран агент на IATA), валидни към датата на подаване на офертата – заверени от участника копия на сертификати и др. При участие на обединение всеки член от обединението следва да отговаря на това изискване; е) участникът трябва да работи със системата „Амадеус“ или с друга система за резервация и продажба на самолетни билети. Представят се доказателства за работа с Амадеус или с друга система за резервация и продажба на самолетни билети (заверени от участника копия на договори, удостоверения или др.), хотелска резервация. ж) списък на лицата, които отговарят за изпълнението на поръчката, придружен с документи, удостоверяващи, че посочените лица са сертифицирани за работа с резервационните системи. При участие на обединение изискването се отнася общо за обединението; з) участникът да има внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 (с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката) и за информационна сигурност по ISO 27001:2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави – членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и за осигуряване информационна сигурност. Представят се заверени от участника копия от съответните документи. При участие на обединение изискването се отнася за всеки от участниците в обединението; и) участникът трябва да има представителство на територията на гр. София, с осигурена възможност за приемане на заявки по всяко време на денонощието и изпълнение на такива при извънредни обстоятелства, както и в почивни и празнични дни. Представя се декларация, че участникът има представителство на територията на гр. София с осигурена възможност за приемане на заявки по всяко време на денонощието и изпълнение на такива, включително и при извънредни обстоятелства, както и в почивни и празнични дни – оригинал. При участие на обединение поне единният член на обединението следва да отговаря на това изискване.
Минимални изисквания: Заверено от участника копие от удостоверение за регистрация по чл. 18, ал. 9 от Закона за туризма. При участие на обединение всеки член от обединението следва да отговаря на това изискване; копие от валиден договор за сключена застраховка по чл. 42, ал. 1 от Закона за туризма; участникът следва да бъде член на IATA и да има акредитация в IATA. Представят се доказателства, че участникът разполага с акредитация от IATA (акредитиран агент на IATA), валидни към датата на подаване на офертата – заверени от участника копия на сертификати и др. При участие на обединение всеки член от обединението следва да отговаря на това изискване; участникът трябва да работи със системата „Амадеус“ или с друга система за резервация и продажба на самолетни билети. Представят се доказателства за работа с Амадеус или с друга система за резервация и продажба на самолетни билети (заверени от участника копия на договори, удостоверения или др.), хотелска резервация; участникът да има внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 (с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката) и за информационна сигурност по ISO 27001:2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави – членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и за осигуряване информационна сигурност. Представят се заверени от участника копия от съответните документи. При участие на обединение изискването се отнася за всеки от участниците в обединението; участникът трябва да има представителство на територията на гр. София, с осигурена възможност за приемане на заявки по всяко време на денонощието и изпълнение на такива при извънредни обстоятелства, както и в почивни и празнични дни. Представя се декларация, че участникът има представителство на територията на гр. София с осигурена възможност за приемане на заявки по всяко време на денонощието и изпълнение на такива, включително и при извънредни обстоятелства, както и в почивни и празнични дни – оригинал. При участие на обединение поне единният член на обединението следва да отговаря на това изискване.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Финансова оценка-претеглена цена (ФО1) на максималните цени на самолетни билети до всички дестивации в посочен списък, сгласно т.2.1 от Раздел VIII.; тежест: 50
Показател: Финансова оценка-претеглена стойност (ФО2) на таксата за осигуряване на сомалетен билет (такса обслужване) за двупосочно пътуване до всяка дестинация, съгласно т. 2.2 от Раздел VIII.; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 122 от 28.02.2011 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.11.2011 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.11.2011 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.11.2011 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, бул. "Витоша" № 2, Съдебна палата, зала № 2.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.10.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ