Версия за печат

00398-2011-0011

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински Университет-София, бул. "Акад. Ив. Евстатиев Гешов" № 15, сградата на НЦООЗ, ет.10, ст.20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mu-sofia.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на консумативи и реактиви по Договор № ДО 02/7 от 30.01.2009 г. финансиран от Фонд „Научни изследвания” на тема: „Съвременен подход за диагностика и определяне честотата на генотипно-фенотипни корелации при пациенти с гестационен захарен диабет в България” по пет обособени позиции.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.София-1431, ул. «Здраве» № 2, УСБАЛЕ «Акад. Иван Пенчев», Клиничен Център по Ендокринология.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на консумативи и реактиви по Договор № ДО 02/7 от 30.01.2009 г. финансиран от Фонд „Научни изследвания” на тема: „Съвременен подход за диагностика и определяне честотата на генотипно-фенотипни корелации при пациенти с гестационен захарен диабет в България” по пет обособени позиции.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
5808 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 27 от 25.02.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-73 / Наименование:За обособена позиция № 2 – „Консумативи за робот BiomekFXP"
V.1) Дата на сключване на договора
19.10.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Аквахим" АД, ЕИК 200984964, бул.”проф. Цветан Лазаров” № 83, Р.България 1582, София, Тел.: 02 8075022, Факс: 02 8075050

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5808 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Допълнителна информация

Срока за доставка е до 45 календарни дни след възлагателно писмо от ръководителя на проекта и в рамките на срока на договора. Плащането по договора се извършва до 20 календарни дни след извършена доставка.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.10.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор