Версия за печат

00530-2011-0055

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: инж. Валерия Додова - гл.експерт, отдел АО, дирекция "Логистика", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593291, E-mail: v.dodova@nra.bg

Място/места за контакт: Дирекция "Логистика", бул. "Княз Александър Дондуков" № 52

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=207.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Абонаментно сервизно обслужване и ремонт (включително доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на четири броя асансьорни уредби, находящи се в сградата на ЦУ на НАП, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52 и един брой пътническа асансьорна уредба, находяща се в сградата на ТД на НАП ГДО, ул. "Аксаков" № 31.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Място на изпълнение: гр.София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52 - за 4 бр. асансьорни уредби в сградата на ЦУ на НАП; гр. София, ул. "Аксаков" № 31 - за 1 бр. асансьорна уредба в сградата на ТД на НАП ГДО.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на договора включва: 1) абонаментно сервизно обслужване ежемесечно до 15-то число на асансьорни уредби в сградите на ЦУ на НАП и ТД на НАП ГДО, в съответствие с Наредбата за безопасна експлоатация и технически надзор на асансьори, вкл.освобождаване на пътници при аварийно спиране в срок до 45 минути; 2) извършване на ремонт при необходимост, извън сервизното обслужване в срок до един работен ден от уведомлението/констатиране на повредата с гаранция на работите от 18 мес.; 3) доставка на резервни части за ремонтните дейности при необходимост.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Обща цена за абонаментно сервизно обслужване за 1 (един) месец без ДДС в лева за всички асансьорни уредби, включени в предмета на поръчката; тежест: 80
Показател: Часова ставка (лева/1 h) за вложения труд при извършване на ремонт на асансьорите без ДДС; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 104 от 08.03.2011 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 3 от 18.07.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 118 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за абонаментно сервизно обслужване на асансьори
V.1) Дата на сключване договора
12.10.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
07.09.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“МИЛА ЛИФТ” ООД, ЕИК 131220067, жк. „Младост 3”, бл.355, вх.2, ет.3, ап.6, Република България 1712, София, Тел.: 02 024281290, E-mail: mila_lift@abv.bg, Факс: 02 024281290

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 22000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Максимално допустимата обща стойност на договора е в размер до 22 000 лева (двадесет и две хиляди) без ДДС за целия срок на действие на договора, от които максимално допустимата стойност за ЦУ на НАП е в размер до 12 000 лева без ДДС , а за ТД на НАП ГДО е в размер на 10 000 лева без ДДС. Стойността на договора ще се определи при приключване на неговото изпълнение, въз основа на изплатените месечни абонаменти такси за извършването на сервизно обслужване на описаните в приложение № 1 към договора асансьорни уредби, заплатените ремонтни работи (при необходимост) по посочената в договора часова ставка лева/1 час и стойността на вложените резервни части.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.10.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор