Версия за печат

00661-2011-0005

BG-Белене: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Белене, ул."България" № 35, За: Цветомир Цветанов - ст. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 31061, E-mail: obshtinabl@abv.bg, Факс: 0658 31062

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net.

Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изготвяне на предпроектни проучвания на общински пътища в oбщина Белене: PVN1003 - III-5202 Деков-Белене-ХТК Белене; PVN 2002 - II-52 Деков-Бяла вода-Кулина вода; PVN1005 - III-5202 Белене-АЕЦ Белене.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12

Място на изпълнение: Община Белене
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Обектът на поръчката е изготвяне на предпроектни проучвания на общински пътища в община Белене: PVN1003 - III-5202 Деков-Белене-ХТК Белене; PVN 2002 - II-52 Деков-Бяла вода-Кулина вода; PVN1005 - III-5202 Белене-АЕЦ Белене” извън и в населените места.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

71210000

Описание:

Проучвателни и предпроектни архитектурни услуги

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническите задания и условията на Документацията за участие в процедурата.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

27.01.2012 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Кандидатите представя оригинал на гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният за изпълнител представя оригинал на гаранция за изпълнение при подписването на договора. Възложителят определя (чл. 26 ал. 2 НВМОП) гаранция за участие в настоящата процедура в размер на 400 (четиристотин) лева. При подписване на договора участникът, определен за изпълнител,трябва да представи оригинален документ за внесена гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от стойността на договора, към датата на неговото сключване, или да представи оригинал на безусловна, неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора, с възможност да се усвои изцяло или на части, издадена в полза на Възложителя, за сума в размер на 3 % от стойността на договора. Гаранцията за участие и евентуално гаранцията за изпълнение на договора, могат да се представят в една от следните форми – парична сума или под формата на банкова гаранция. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Ако участник избере гаранциите да са под формата на парична сума, следва да го направи с платежно нареждане по банков път по сметка на Община Белене като използва следните данни: IBAN: BG61 STSA 9300 3359 4547 00; BIC: STSA BGSF, БАНКА ДСК-клон гр. Белене. В документацията за обществената поръчка участникът прилага оригинали на платежните нареждания с подпис и печат на съответната банка. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, то същата трябва да се представи в оригинал по образец на банката и да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. В случай на представяне на банкова гаранция за изпълнение на договор, същата трябва да е издадена по образец на банката преди датата на сключване на договора за обществена поръчка. Валидността на банковата гаранция за изпълнение да е 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на договора. Банковата гаранция следва да е неотменима и да е в полза на Община Белене и изрично да съдържа текст с пълното наименование на процедурата за която се издава! Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с легализация, в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Всички разходи по гаранцията за участие в процедурата и тези по гаранцията за изпълнението на поръчката са за сметка на участника, а разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участниците трябва да предвидят и заплатят своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранциите да не бъде по-малък от определения в процедурата. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по гаранцията за участие или за изпълнение се представят в легализиран превод на български език. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Схемата на плащане на определения за изпълнител на поръчката е следната: Авансово плащане - 30% (тридесет процента) от стойността за изработването на всеки обект, съгласно ценовото предложение на определения за изпълнител, платими в срок до 7 (седем) работни дни от датата на сключване на договора за обществена поръчка. Окончателното плащане - в размер на остатъка от цената на всеки обект, съгласно ценовото предложение на определения за изпълнител, платими в срок до 7 (седем) работни дни от датата на приемане на изготвените работи с приемо-предавателен протокол за съответния обект.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

На основание чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП да се създаде юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Оригинал или заверено копие на удостоверение за актуално състояние, издадено от компетентен орган в страната на участника не по-рано от 6 месеца преди датата на отваряне на офертата. Когато участникът е българско юридическо лице и е регистриран или пререгистриран в единния електронен търговски регистър към Агенция по вписванията, не се изисква удостоверение за актуално състояние, а се посочва ЕИК: • За юридически лица и ЕТ, които не са пререгистрирани по реда на Закона за търговския регистър се представя: - копие от документ за първоначална съдебна регистрация; - валидно удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 6 месеца от датата на отваряне на офертите; • За юридически лица и ЕТ, които са пререгистрирани по реда на Закона за търговския регистър се представя: - копие от документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Когато участникът не представи ЕИК, освен копие от документа за регистрация, прилага и удостоверение за актуално състояние (извлечение от Търговския регистър) издадено не по-рано от 6 месеца от датата на отваряне на офертите; В случай че, в управителните и контролни органи на участника има юридически лица, в офертата си участникът прилага следните документи: • Ако юридическото лице, член на управителен или контролен орган не е пререгистрирано по реда на Закона за търговския регистър - удостоверение за актуалното им състояние, • Ако юридическото лице, член на управителен или контролен орган е пререгистрирано по реда на Закона за търговския регистър – се представя извлечение от Търговския регистър или ЕИК. •Документ за регистрация на кандидата по ДДС /Идентификационен номер по ДДС/ или декларация, че същият не е регистриран; • За физически лица – копие от документа за самоличност. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице, документът за регистрация следва да бъде представен в легализиран превод на български език, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. • Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице следва да приложи нотариално заверен учредителен акт на обединението. Физическите лица, включени в състава на обединения, представят документ за самоличност. Юридическите лица, включени в състава на обединения, представят документ за съдебна регистрация и удостоверение за актуално състояние или техни еквиваленти, в легализиран превод. В случай, че кандидатите участват като обединение, то всички в обединението трябва да сключат писмено споразумение. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. Ако състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата, участникът представя копие от удостоверението за регистрация по БУЛСТАТ. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП съгласно Образец № 3, 4 и 5 от документацията. Представят и се собственоръчно подписани декларации от всяко едно от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, както и по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. Кандидат или участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 ЗОП се отстранява от участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП (Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите от настоящия раздел се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът предвижда използването на подизпълнители, документите от настоящия Раздел се представят за всеки от подизпълнителите;): (а) Копие от счетоводния баланс и отчета за приходите и разходите за 2008г., 2009 г., и 2010 г. (с изключение на новорегистрираните кандидати и кандидатите, упражняващи свободна професия) или в зависимост от датата на учредяване – заверени от страна на участника. (б) Информация за общия оборот на участника за последните три години /2008г., 2009 г. и 2010 г./, съгласно Образец № 8 от документацията;
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има минимален, документално доказан общ оборот без ДДС от дейността си за периода 2008 г., 2009 г. и 2010 г., в размер на: 80 000 (осемдесет хиляди) лева. 2. Кандидатите следва да имат специфичен оборот от сходни с предмета на настоящата поръчка услуги (предпроектни проучвания, инвестиционно проектиране или еквивалентно) за периода 2008г., 2009г. и 2010 г. на стойност, без ДДС равна или по-голяма от 60 000 (шестдесет хиляди) лева. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася за общия оборот на участниците в обединението като цяло. Оборотите се доказват по реда на раздел III т. 3.5 а) от Документацията. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията ще бъдат прилагани към подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори /сходни с предмета на настоящата поръчка/, които участникът е изпълнил (договори, приключили към крайния срок за подаване на офертата по настоящата поръчка) през последните 3 години (2008 г., 2009 г., 2010 г.), с посочени: предмет, цена, място и срокове на изпълнение, и клиенти съгласно образец (Приложение№9). Обстоятелствата, декларирани в списъка се доказват с препоръки за добро изпълнение (референции); Кандидатите не трябва да прилагат копия на договорите с други възложители никъде в офертата си.
Минимални изисквания: Всеки участник трябва да разполага с квалифициран експертен екип за изпълнение на поръчката: 1. Геолог със специалност „Геология” /или еквивалент/, и/или специалност в областта на геотехническата хидрогеология или еквивалент, със стаж по специалността минимум 3 (три) години – 1 брой; с валидна пълна проектантска правоспособност, вписана в Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране; 2. Геодезист по част „Геодезия” с валидна пълна проектантска правоспособност, и удостоверения за вписване в Агенцията по кадастър - със стаж по специалността минимум 3 (три) години – 1 брой; 3. Експерт по част “Пътна” – с пълна проектантска правоспособност, със стаж като такъв минимум 3 (три) години – 1 брой; с валидна пълна проектантска правоспособност, вписана в Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране; 4. Инженер-конструктор, по част „Конструкция” с образователна степен минимум със стаж по специалността минимум 3 (три) години – 1 брой; с валидна пълна проектантска правоспособност, вписана в Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране; 5.В процедурата могат да участват лица, които имат сключена „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ. Същата трябва да е в сила минимум 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на изпълнението на договора. Изпълнението на това минимално изискване се доказва от участника с нотариално заверено копие на застраховката! Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, застраховката по смисъла на чл.171, ал.1 от ЗУТ, съгласно наредба за условията и реда за задължителното застраховане в строителството (обн. ДВ. бр.17 от 02.03.2004 г.), се представя задължително от всеки член на обединението/консорциума.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Експертите от квалифицирания проектантски екип по т. 3.5.в) от Документацията да са регистрирани в Камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране и да имат изискващата се за обекта проектантска правоспособност съгласно ЗКАИИП.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 01.11.2011 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за участие в размер на 10.00 лв с ДДС. е платима в каса ЦИОГ при Община Белене всеки работен ден от 08:00 часа до 16:30 часа или по банков път: BG 74 STSA 9300 8459 4547 00; BIC: STSA BGSF, БАНКА ДСК-клон гр. Белене. IBAN: BG74 STSA 9300 8459 454700 BIC: STSA BGSF Вид плащания код: 44 80 07 Документацията за участие в процедурата може да бъде намерена и на интернет адреса на Възложителя: http://obshtina.belene.net/pp.htm

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
08.11.2011 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.11.2011 г.  Час: 10:00
Място

Зала № 16 /Заседателната зала/ на Общината, ул. “България” 35 , гр. Белене 5930

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Програма за транс-гранично сътрудничество между Румъния и България (2007-2013), Приоритетна ос 1, Ключова област на интервенция 1; Водеща организация - Асоциация за развитие на общността (Intercommunity Development Association) / Румъния; Община Белене - партньор.

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата процедура е открита с Решение № 764/19.10.2011 год. на ВрИД Кмета на Община Белене. Документацията за участие в процедурата може да бъде намерена и на интернет адреса на Възложителя: http://obshtina.belene.net/pp.htm

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.3 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.10.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ