Версия за печат

00447-2011-0011

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" № 20, За: Галена Славова - зам. изпълнителен директор на Агенция по вписванията, България 1111, София, Тел.: 02 9486181, E-mail: galena.slavova@registryagency.bg, Факс: 02 9486180

Място/места за контакт: ул. "Елисавета Багряна" № 20

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Техническо обезпечаване на конференции, работни срещи, кръгли маси и публични представяния по проект "Повишаване на квалификацията на служителите, развитие и подобряване на управлението на човешките ресурси в Агенцията по вписванията"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Техническо обезпечаване на конференции, работни срещи, кръгли маси и публични представяния по проект “Повишаване на квалификацията на служителите, развитие и подобряване на управлението на човешките ресурси в Агенцията по вписванията"

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79951000

Описание:

Услуги по организиране на семинари

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Техническата спецификация за обществената поръчка

Прогнозна стойност без ДДС
113325 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.03.2012 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 1 000 лв. (хиляда лева). Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 15 (петнадесет) дни включително, считано от крайния срок за получаване на офертите. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка: IBAN BG39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREX BGSF в „Токуда банк"АД. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на поръчката и се представя при сключване на договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Проектът „Повишаване на квалификацията на служителите, развитие и подобряване на управлението на човешките ресурси в Агенцията по вписванията”, е финансиран по договор № КБ -08-24-6/15.07.2009, с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта се представя в запечатан непрозрачен плик, който съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: 1. плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 7, 10 – 12 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; 2. плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания; 3. плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника. ПЛИК С ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР 1.Оферта на участника в процедурата – изготвена в съответствие с образеца на настоящата документация (Приложение 1); 2.Административни сведения за участника – попълва се приложения към настоящата документация образец (Приложение 8); 3.Копие от документ за първоначална съдебна регистрация и валидно удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 месеца от датата на отваряне на офертите - за юридически лица и ЕТ, които не са пререгистрирани по реда на Закона за търговския регистър. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър – за юридически лица и ЕТ, които са регистрирани или пререгистрирани по реда на Закона за търговския регистър. Когато участникът не представи ЕИК, освен копие от документ за регистрация се прилага и удостоверение за актуално състояние (извлечение от Търговския регистър). Копие от документа за самоличност за физически лица. За чуждестранните лица - съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, които се представят в официален превод. 4.Доказателства за икономическо и финансово състояние на участника; 5.Доказателства за технически възможности и/или квалификация на участника; 6.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП (Приложение 3). 7.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП (Приложение 4). 8.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП (Приложение 5). 9.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител по образец (Приложение 6). В тези случаи документите и данните по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП следва да бъдат представени и за всеки от подизпълнителите. Лице, което е дало съгласие и фигурира в офертата като подизпълнител на друг участник не може да представя самостоятелна оферта. 10.Оригинал на документ за внесена гаранция за участие в размер на 1 000 лв. (хиляда лева). 11.Копие на документ за закупена документация. 12.При представителство по пълномощие – нотариално заверено пълномощно на лицето/лицата, подписали предложението. 13.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. ПЛИК С ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА Съдържа Техническо предложение от участника за изпълнение на обекта на поръчката, изготвено съгласно Техническата спецификация. ПЛИК С ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА Ценово предложение на участника – изготвено в съответствие с образеца от настоящата документация (Приложение 2 и Приложение 2А). Всички цени трябва да бъдат в български лева.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверени копия на годишните финансови отчети за 2008 г., 2009 г. и 2010 г. – когато финансовите отчети са обявени в търговския регистър не се изисква представянето им; 2. Справка за общия оборот за последните 3 години (2008, 2009, 2010) и за оборот от дейност, еднаква или сходна с обекта на поръчката за последните 3 години (2008, 2009, 2010) – Приложение 9. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, минималното изискване трябва да се изпълнява общо от членовете на обединението. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите се представят и в превод.
Минимални изисквания: Участникът трябва да притежава финансово-икономически възможности, гарантиращи качественото и своевременно изпълнение на предмета на поръчката. Участникът трябва да има общ оборот минимум 300 000 лева за последните 3 години (2008, 2009, 2010) общо. Участникът трябва да има оборот от дейност, еднаква или сходна с предмета на поръчката за последните 3 години (2008, 2009, 2010) – минимум 70 000 лева общо. Под сходни дейности се разбира организиране и логистично осигуряване на конференции, кръгли маси и други събития, организиране на различни промоции, информационни и комуникационни кампании и работа с медии.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация по образец (Приложение № 6 А), съдържаща списък на основните договори, отговарящи на предмета на поръчката, извършени през последните три години (2008, 2009, 2010 г.), включително стойностите, датите и получателите, описание на реализираните проекти и дейности и препоръки за добро изпълнение от предишни възложители за извършени поръчки. Участникът трябва да приложи най-малко три референции. 2. Участникът да приложи списък с адреси на офис/и на участника, телефон и лица за контакти. 3. Декларация по образец (Приложение № 7 Б), съдържаща данни за средния годишен брой на наетите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години (2008, 2009, 2010). 4. Декларация - списък на специалистите, които ще участват в изпълнението на поръчката с посочена ролята им в проекта Списъкът трябва да е придружен с автобиографии и други документи по преценка на участника, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата - специалисти в областта на РR, връзки с обществеността и/или рекламата, публичната администрация, услугата. 4.1 Ръководител проект - обстоятелствата за образование опит и квалификация се доказват с автобиография, придружена с копия на трудова, осигурителна или служебна книжка, референции, сертификати, копия от дипломи и други еквивалентни документи. 4.2 Ключов експерт 1 - - обстоятелствата за образование опит и квалификация се доказват с автобиография, придружена с копия на трудова, осигурителна или служебна книжка, референции, сертификати, копия от дипломи и други еквивалентни документи. 4.3 Ключов експерт 2 - - обстоятелствата за образование опит и квалификация се доказват с автобиография, придружена с копия на трудова, осигурителна или служебна книжка, референции, сертификати, копия от дипломи и други еквивалентни документи. 4.4 Други експерти - - обстоятелствата за образование опит и квалификация се доказват с автобиография, придружена с копия на трудова, осигурителна или служебна книжка, референции, сертификати, копия от дипломи и други еквивалентни документи.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има изпълнени минимум три договора с предмет, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, през последните три години (2008, 2009, 2010 г.). Под сходни дейности се разбира организиране и логистично осигуряване на конференции, кръгли маси и други събития, организиране на различни промоции, информационни и комуникационни кампании и работа с медии. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, минималното изискване се прилага към обединението като цяло. 5. Минимално изискване: Участникът следва да предложи екип за изпълнение на проекта, съдържащ минимум следните експерти: 5.1. Ръководител проект Квалификация и умения: Предложеният експерт следва да притежава магистърска степен или еквивалентна по икономика, връзки с обществеността, маркетинг или публична администрация или еквивалента на тях област. Професионален опит: Ръководителят на екипа трябва да има минимум пет години опит в областта на изпълнението, ръководенето или организирането на информационни или комуникационни кампании и/или разработването и изпълнението на обучителни програми и/или друг опит, сходен с предмета на настоящата поръчка. Ръководителят на екипа следва да има реализирани минимум три кампании, сходни с предмета на настоящата поръчка. Ръководителят на екипа следва да има опит в работата с държавната администрация. 5.2. Ключов експерт 1 – Организатор публични събития Квалификация и умения: Предложеният експерт следва да притежава най-малко бакалавърска степен или еквивалентна по икономика, връзки с обществеността, маркетинг или публична администрация или еквивалента на тях област. Професионален опит: Предложеният експерт трябва да има минимум три години опит в областта на изпълнението или организирането на информационни или комуникационни кампании и/или разработването и изпълнението на обучителни програми и/или друг опит, сходен с предмета на настоящата поръчка. Експерт организатор публични събития следва да има реализирани минимум две кампании, сходни с предмета на настоящата поръчка. 5.3. Ключов експерт 2 - по маркетинг и информационни кампании Квалификация и умения: Предложеният експерт следва да притежава най-малко бакалавърска степен или еквивалентна по икономика, връзки с обществеността, маркетинг или публична администрация или еквивалента на тях област. Професионален опит: Предложеният експерт трябва да има минимум три години опит в областта на изпълнението или организирането на информационни или комуникационни кампании и/или разработването и изпълнението на обучителни програми и/или друг опит, сходен с предмета на настоящата поръчка. Експерт организатор публични събития следва да има реализирани минимум две кампании, сходни с предмета на настоящата поръчка. 5.4. Други изисквания към експертите: Участникът трябва да осигури и други неключови експерти за успешното изпълнение на проекта, като посочи тяхното място в екипа за изпълнение на проекта и изискванията към тях.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Оценка на предложената материална база; тежест: 15
Показател: Оценка на предложената концепция; тежест: 45
Показател: Ценово предложение; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 111 от 08.03.2011 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.11.2011 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 7 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за обществената поръчка се внася по банковата сметка на Агенция по вписванията: Tokuda Bank, BG52 CREX 9260 3114 5495 01 История

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.11.2011 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.11.2011 г.  Час: 15:00
Място

гр. София, ул. "Елисавета Багряна" № 20

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация, на юридически лица с нестопанска цел и други лица, съгласно закона.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществената поръчка е свързана с проект “Повишаване на квалификацията на служителите, развитие и подобряване на управлението на човешките ресурси в Агенция по вписванията”, финансиран по програма ОПАК, съфинансиран от ЕСФ, приоритетна ос II. “Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.4 “Компетентна съдебна система и ефективно управление на човешките ресурси”, бюджетна линия BG 051PO002/08/2.4-02

VI.3) Допълнителна информация

Агенция по вписванията предоставя пълен достъп по електронен път на документацията за участие в процедурата. Същата може да бъде намерена на електронната страница на агенцията - www.registryagency.bg - Обществени поръчки. При представяне на офертата всеки участник следва да представи платежен документ за закупена документация.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.10.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ