Версия за печат

00087-2011-0076

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. Московска №33, За: Таня Кирилова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: tkirilova@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: Дирекция " Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

1.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” и „Изплащане на суми по извънтрудови правоотношения” на Столична община и СОС; 2.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на СО -Дирекция „ПАМДТ”; 3.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на СО -Дирекция „Социални дейности”; 4.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на Заведенията за социални услуги: Дом за възрастни с деменция - кв. „Княжево", Дом за възрастни с умствена изостаналост - с. Подгумер, СУПЦ „Княз Борис I", Преходно жилище - ул. „Баба Вида" 1, Център за временно настаняване „Св. Димитър",Център за временно настаняване на сираци „Св. София", Център за временно настаняване на бездомни хора, Дневен център за възрастни хора с ментални увреждания „Св.Марина", Дневен център за хора с увреждания - седмична грижа, СОДЦ за социална интеграция на инвалиди, Военноинвалиден дом - гр. Банкя, Център за работа с деца на улицата - ул. „Свободна" 30, Кризисен център за деца пострадали от насилие - ул. „Свободна" 30, ЦСРИ на лица с проблеми от аутистичния спектър, Дневен център за хора с психични разстройства, Дом за деца „Надежда", Дом за деца - кв. „Драгалевци", Дом за деца „Св. Иван Рилски", Дом за деца „Асен Златаров", Център за обществена подкрепа „Бъдеще”, Център за обществена подкрепа - ул. „Сава Филаретов"23, Дневен център за деца с увреждания - ул. „Сава Филаретов" 23, Защитено жилище за лица с умствени затруднения, ДЦДУ – седмична грижа „Слънчоглед”; 5.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на СО - Направление "Архитектура и градоустройство"; 6.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на Дирекция " Транспортна Логистика"; 7.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на ОП "Туристическо обслужване".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

1.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” и „Изплащане на суми по извънтрудови правоотношения” на Столична община и СОС; 2.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на СО -Дирекция „ПАМДТ”; 3.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на СО -Дирекция „Социални дейности”; 4.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на Заведенията за социални услуги: Дом за възрастни с деменция - кв. „Княжево", Дом за възрастни с умствена изостаналост - с. Подгумер, СУПЦ „Княз Борис I", Преходно жилище - ул. „Баба Вида" 1, Център за временно настаняване „Св. Димитър",Център за временно настаняване на сираци „Св. София", Център за временно настаняване на бездомни хора, Дневен център за възрастни хора с ментални увреждания „Св.Марина", Дневен център за хора с увреждания - седмична грижа, СОДЦ за социална интеграция на инвалиди, Военноинвалиден дом - гр. Банкя, Център за работа с деца на улицата - ул. „Свободна" 30, Кризисен център за деца пострадали от насилие - ул. „Свободна" 30, ЦСРИ на лица с проблеми от аутистичния спектър, Дневен център за хора с психични разстройства, Дом за деца „Надежда", Дом за деца - кв. „Драгалевци", Дом за деца „Св. Иван Рилски", Дом за деца „Асен Златаров", Център за обществена подкрепа „Бъдеще”, Център за обществена подкрепа - ул. „Сава Филаретов"23, Дневен център за деца с увреждания - ул. „Сава Филаретов" 23, Защитено жилище за лица с умствени затруднения, ДЦДУ – седмична грижа „Слънчоглед”; 5.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на СО - Направление "Архитектура и градоустройство"; 6.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на Дирекция " Транспортна Логистика"; 7.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на ОП "Туристическо обслужване".

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72310000

Описание:

Услуги по обработка на данни


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-55-549 / Обособена позиция №: / Заглавие:.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите”на Столична община и СОС, „ПАМДТ”, Дирекция „Социални дейности”, Заведенията за социални услуги, Направление "Архитектура и градоустройство", Дирекция " Транспортна Логистика", "Туристическо обслужване"
V.1) Дата на сключване договора
05.10.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
21.09.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ИНФО-ТМ” ООД, район Подуяне, ж.к. Суха река, бл.221, вх.А, България 1000, София, Тел.: 02 9445369, E-mail: inpho_tm@abv.bg, Факс: 02 9461747

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

12.10.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

е) Възлагат се нови строителство/услуги, които са повторение на съществуващи строителство/услуги и които са възложени в съответствие с условията, указани в ЗОП.

Първата поръчка е възложена за изпълнение на „ИНФО-ТМ” ООД след проведена открита процедура със същия предмет, открита с Решение № РД-09-03-57/18.06.2010г., вписана в Регистъра за обществени поръчки под уникален номер 00087-2010-0046. В обявлението за обществената поръчка (обнародвано на електронната страница на „Държавен вестник” с обявление № 2 от 24.06.2010 г., публикувано в „Официален вестник” на Европейския съюз под номер 2010/S 119-180510,) в раздел VІ, т.VІ.3) Допълнителна информация е посочена възможността за повторно възлагане на услугата на същия изпълнител чрез процедура на договаряне при условията на чл.90, ал.1, т.9 от ЗОП. Общата стойност на настоящата поръчка е включена при определяне стойността на първата поръчка. При определяне стойността на първата поръчка в изпълнение на чл.15, ал.3 от ЗОП е взето предвид и повторението на услугата и в съответствие със сборната стойност за възлагане на първата поръчка е проведена процедура по реда на ЗОП, вместо такава по НВМОП. Предметът на новата поръчка съответства на предмета на възложената първа поръчка. За обезпечаване обработката на информацията за отчитане на труда и работната заплата и изплащане на суми по извънтрудови правоотношения на служителите в Столична община и СОС е необходимо да продължи извършването на тази услуга. „ИНФО-ТМ” ООД като изпълнител по договор № РД-55-459/13.09.2010 г. (сключен за срок от една година, след проведената открита проедура) извършва обработка на информацията за отчитане на труда и работната заплата и изплащане на суми по извънтрудови правоотношения на служителите в Столична община и СОС. „ИНФО-ТМ” ООД изпълнява договора коректно и с професионализъм.