Версия за печат

00530-2011-0056

BG-Пловдив: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Пловдив, гр. Пловдив, ул. "Скопие" № 106, За: Гинка Петрова, Република България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935477, E-mail: ginka.ivanova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Място/места за контакт: Гинка Петрова
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Извършване на абонаментна поддръжка и ремонт на пътнически и товарни асансьори /включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи/, обслужващи административните сгради на ТД на НАП Пловдив в градовете Стара Загора, Пазарджик, Хасково, Кърджали и Пловдив, според зададените технически параметри на поръчката"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: сградите на ТД на НАП Пловдив в съответните градове, находящи се на следните адреси: o за гр. Стара Загора – ул. Кенали № 1; o за гр. Пазарджик - ул. Асен Златаров № 7; o за гр. Хасково - пл. Свобода № 2; o за гр. Кърджали - ул. Деспот Слав № 1. o за гр. Пловдив - ул. Скопие № 106 и ул. Чернишевски № 3.
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

"Извършване на абонаментна поддръжка и ремонт на пътнически и товарни асансьори /включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи/, обслужващи административните сгради на ТД на НАП Пловдив в градовете Стара Загора, Пазарджик, Хасково, Кърджали и Пловдив, според зададените технически параметри на поръчката"

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
35000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Решение за откриване на процедура № РД-44-7/19.07.2011г. на Директора на ТД на НАП Пловдив.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 104 от 08.03.2011 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 2 от 20.07.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 36 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:"Извършване на абонаментна поддръжка и ремонт на 2 бр. пътнически и 2 бр. товарни асансьори /включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи/, обслужващи административната сграда на ТД на НАП Пловдив в град Стара Загора, ул. Кенали № 1."
V.1) Дата на сключване договора
11.10.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.08.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"АСАНСЬОРНИ СЕРВИЗИ СОФИЯ" АД, ЕИК 130240867, гр. София 1000, район Оборище, бул. "Васил Левски" № 108, РБългария 1000, София, Тел.: 02 8586023

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 6300 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 6300 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 37 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:"Извършване на абонаментна поддръжка и ремонт на 1 бр. пътнически асансьор /включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи/, обслужващ административната сграда на ТД на НАП Пловдив в град Пазарджик, ул. Асен Златаров № 7."
V.1) Дата на сключване договора
11.10.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.08.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ "ИБОБ- ИВАН БИВОЛАРСКИ", ЕИК 040460857, с. Сарая, общ. Пазарджик, Р. България 4447, с. Сарая, Тел.: 034 441877, E-mail: ibob_lift@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 8200 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 8200 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 38 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:"Извършване на абонаментна поддръжка и ремонт на 1 бр. пътнически асансьор /включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи/, обслужващ административната сграда на ТД на НАП Пловдив в град Хасково, пл. Свобода № 2."
V.1) Дата на сключване договора
11.10.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.08.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"АСАНСЬОРНИ СЕРВИЗИ СОФИЯ" АД, ЕИК130240867, гр. София 1000, район Оборище, бул. "Васил Левски" 108, Р. България 1000, София, Тел.: 02 8586023

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 2200 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2200 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 40 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:"Извършване на абонаментна поддръжка и ремонт на 1 бр. товарен асансьор /включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи/, обслужващ административната сграда на ТД на НАП Пловдив в град Кърджали, ул. Деспот Слав №1."
V.1) Дата на сключване договора
11.10.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.08.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ "ВЕРТИКАЛ- ДЕЛКА САВОВА", ЕИК 836028803, гр. Хасково 6300, ул. "Сливница" № 15-19, вх. Б, ап. 90, Р. България 6300, Хасково, Тел.: 038 622273, Факс: 038 622273

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 1050 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1050 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 39 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:"Извършване на абонаментна поддръжка и ремонт на 4 бр. пътнически и 1 бр. товарен асансьор /включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи/, обслужващи административните сгради на ТД на НАП Пловдив в град Пловдив, ул. Скопие № 106 и ул. Чернишевски № 3."
V.1) Дата на сключване договора
11.10.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.08.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"АСАНСЬОРНИ МОНТАЖИ" АД, ЕИК 121142655, гр. София 1618,район Витоша, ул. "Белмекен" № 2, Р. България 1618, София, Тел.: 02 9555637, Факс: 02 8564934

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 17250 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 17250 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 122и от ЗОП обявяване недействителност на сключен договор на основанията, посочени в чл. 41б, ал. 1 от ЗОП, може да иска: 1. всяко заинтересовано лице - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 1от ЗОП; 2. всяко заинтересовано лице и заинтересован кандидат - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 2, букви "а" и "б" от ЗОП; 3. заинтересован кандидат и/или заинтересован участник - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 2, буква "в" от ЗОП. Искът се предявява по реда на Гражданския процесуален кодекс. Недействителност на договора може да се иска в срок до два месеца от публикуване на информация за сключен договор в Регистъра на обществените поръчки.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.10.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор