РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Извършване на абонаментна поддръжка и ремонт на пътнически и товарни асансьори /включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи/, обслужващи административните сгради на ТД на НАП Пловдив в градовете Стара Загора, Пазарджик, Хасково, Кърджали и Пловдив, според зададените технически параметри на поръчката"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение:
сградите на ТД на НАП Пловдив в съответните градове, находящи се на следните адреси:
o за гр. Стара Загора – ул. Кенали № 1;
o за гр. Пазарджик - ул. Асен Златаров № 7;
o за гр. Хасково - пл. Свобода № 2;
o за гр. Кърджали - ул. Деспот Слав № 1.
o за гр. Пловдив - ул. Скопие № 106 и ул. Чернишевски № 3.
Код NUTS:
BG
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
"Извършване на абонаментна поддръжка и ремонт на пътнически и товарни асансьори /включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи/, обслужващи административните сгради на ТД на НАП Пловдив в градовете Стара Загора, Пазарджик, Хасково, Кърджали и Пловдив, според зададените технически параметри на поръчката"
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
50750000
Описание:
Услуги по ремонт и поддържане на асансьори
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
35000 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя
Решение за откриване на процедура № РД-44-7/19.07.2011г. на Директора на ТД на НАП Пловдив.
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 104 от 08.03.2011 г.
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 2 от 20.07.2011 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № 36 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:"Извършване на абонаментна поддръжка и ремонт на 2 бр. пътнически и 2 бр. товарни асансьори /включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи/, обслужващи административната сграда на ТД на НАП Пловдив в град Стара Загора, ул. Кенали № 1."
V.1)
Дата на сключване договора
11.10.2011 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
30.08.2011 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"АСАНСЬОРНИ СЕРВИЗИ СОФИЯ" АД, ЕИК 130240867, гр. София 1000, район Оборище, бул. "Васил Левски" № 108, РБългария 1000, София, Тел.: 02 8586023
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 6300 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 6300 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 37 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:"Извършване на абонаментна поддръжка и ремонт на 1 бр. пътнически асансьор /включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи/, обслужващ административната сграда на ТД на НАП Пловдив в град Пазарджик, ул. Асен Златаров № 7."
V.1)
Дата на сключване договора
11.10.2011 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
30.08.2011 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
ЕТ "ИБОБ- ИВАН БИВОЛАРСКИ", ЕИК 040460857, с. Сарая, общ. Пазарджик, Р. България 4447, с. Сарая, Тел.: 034 441877, E-mail: ibob_lift@abv.bg
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 8200 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 8200 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 38 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:"Извършване на абонаментна поддръжка и ремонт на 1 бр. пътнически асансьор /включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи/, обслужващ административната сграда на ТД на НАП Пловдив в град Хасково, пл. Свобода № 2."
V.1)
Дата на сключване договора
11.10.2011 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
30.08.2011 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"АСАНСЬОРНИ СЕРВИЗИ СОФИЯ" АД, ЕИК130240867, гр. София 1000, район Оборище, бул. "Васил Левски" 108, Р. България 1000, София, Тел.: 02 8586023
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 2200 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2200 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 40 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:"Извършване на абонаментна поддръжка и ремонт на 1 бр. товарен асансьор /включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи/, обслужващ административната сграда на ТД на НАП Пловдив в град Кърджали, ул. Деспот Слав №1."
V.1)
Дата на сключване договора
11.10.2011 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
30.08.2011 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
ЕТ "ВЕРТИКАЛ- ДЕЛКА САВОВА", ЕИК 836028803, гр. Хасково 6300, ул. "Сливница" № 15-19, вх. Б, ап. 90, Р. България 6300, Хасково, Тел.: 038 622273, Факс: 038 622273
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 1050 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1050 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 39 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:"Извършване на абонаментна поддръжка и ремонт на 4 бр. пътнически и 1 бр. товарен асансьор /включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи/, обслужващи административните сгради на ТД на НАП Пловдив в град Пловдив, ул. Скопие № 106 и ул. Чернишевски № 3."
V.1)
Дата на сключване договора
11.10.2011 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
30.08.2011 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"АСАНСЬОРНИ МОНТАЖИ" АД, ЕИК 121142655, гр. София 1618,район Витоша, ул. "Белмекен" № 2, Р. България 1618, София, Тел.: 02 9555637, Факс: 02 8564934
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 17250 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 17250 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл. 122и от ЗОП обявяване недействителност на сключен договор на основанията, посочени в чл. 41б, ал. 1 от ЗОП, може да иска:
1. всяко заинтересовано лице - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 1от ЗОП;
2. всяко заинтересовано лице и заинтересован кандидат - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 2, букви "а" и "б" от ЗОП;
3. заинтересован кандидат и/или заинтересован участник - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 2, буква "в" от ЗОП.
Искът се предявява по реда на Гражданския процесуален кодекс. Недействителност на договора може да се иска в срок до два месеца от публикуване на информация за сключен договор в Регистъра на обществените поръчки.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор