Версия за печат

01029-2011-0009

BG-СОФИЯ: 14 - Услуги по почистване на сгради и управление на недвижими имоти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ВЪРХОВЕН КАСАЦИОНЕН СЪД НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ, БУЛ. "ВИТОША" №2, За: НАДЕЖДА АТАНАСОВА - ГЛ. ЕКСПЕРТ "ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ", БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9880559; 02 9219710, E-mail: n_atanasova@vks.bg, Факс: 02 9880559

Място/места за контакт: СЪДЕБНА ПАЛАТА - ГР. СОФИЯ, БУЛ. "ВИТОША" №2, І-ВИ СУТЕРЕН, СТАЯ №16

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vks.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на:

Върховен касационен съд на Република България, бул. "Витоша" №2, За: Красимира Николова, България 1000, София, Тел.: 02 9219420

Място/места за контакт: Съдебна палата гр. София, бул. "Витоша" №2, І-ви сутерен, стая №18

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: съдебна власт

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Ежедневно почистване на коридори, фоайета и стълбища в сградата на Съдебната палата в гр. София.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 14

Място на изпълнение: Съдебна палата - гр. София, бул. "Витоша" №2
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Ежедневно почистване на 19 168 кв.м. коридори и фоайета (вкл. 6 782 кв.м. стенна облицовка) и 1 392 кв.м. стълбища в сградата на Съдебната палата в гр. София, съгласно пълното описание и спецификация на процедурата, неразделна част от документацията за участие.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

90911200

Описание:

Услуги по почистване на сгради, без жилищните

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Ежедневно почистване на 19 168 кв.м. коридори и фоайета (вкл. 6 782 кв.м. стенна облицовка) и 1 392 кв.м. стълбища в сградата на Съдебната палата в гр. София, съгласно пълното описание и спецификация на процедурата, неразделна част от документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
110000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 1 000,00 (хиляда) лева, внесени в полза на ВКС по IBAN сметка BG85BUIB98883391323103, BIC: BUIBBGSF, "СИБанк" АД или банкова гаранция със срок не по-кратък от срока на валидност на офертите. Гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора, внесени в полза на ВКС по IBAN сметка BG85BUIB98883391323103, BIC: BUIBBGSF, "СИБанк" АД или банкова гаранция за срока за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Ежемесечно, по банков път, в български лева, след представяне на фактура от Изпълнителя за извършената услуга

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.13 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки и документацията за участие в процедурата, както и изброените в чл.47 ал.2 от Закона за обществените поръчки
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за последните три години или от датата на неговата регистрация, ако е новорегистриран или е обединение, оформени съгласно Закона за счетоводството. 2. Справка/информация за общия оборот на участника за последните три години от подобен вид услуги (почистване на административни сгради, офиси или други площи в затворени помещения). 3. Застрахователна полица „Обща гражданска отговорност към трети лица”, валидна за периода на поръчка.
Минимални изисквания: 1. Общ оборот за последните три години – не по-малко от 200 000,00 (двеста хиляди) лева. 2. Оборот от подобен/сроден вид дейности за последните три години – не по-малко от 100 000,00 (сто хиляди) лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори, изпълнени от участника през последните три години или от датата на неговата регистрация, ако е новорегистриран или е обединение, включително стойностите, датите и получателите, както и минимум 2 броя препоръки от предишни възложители със съизмерима площ на почистване и сходен обект. 2. Валиден сертификат на участника за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 в обхвата на който са включени дейности, свързани с вътрешно почистване или друг еквивалент. 3. Валиден сертификат на участника за управление по отношение на околната среда ISO 14001:2004 или друг еквивалент. 4. Валиден сертификат на участника за управление на здравето и безопасността при работа BS OHSAS 18001:2007 или друг еквивалент. 5. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години (чл.51 ал.1 т.8 от ЗОП). 6. Описание на техническото оборудване, с което участникът ще изпълнява поръчката, придружено с технически характеристики на машините. Участникът доказва възможността да осигури техническото оборудване с декларация от собственика на активите, предварителен договор за наем или по друг подходящ начин, доказващ, че разполага с необходимото оборудване за изпълнение на поръчката. 7. Декларация за наличието на автомобилен парк за изпълнение на поръчката. 8. Списък на лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, вкл. тези, които ще осъществяват контрола. 9. Документи за качество и произход на препаратите, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката, съгласно чл.4, буква „б” от ЗТИП (заверени копия).
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има средно списъчен състав за предходните три години не по-малко от 20 човека. 2. Участникът следва да има минимум 6 (шест) броя подопочистващи машини. В това число участникът следва да предвиди и машини, които незабавно да подменят повредена машина на обекта. Машините следва да бъдат на акумулаторни батерии; допустимо ниво на шума – не повече от 75 db; година на производство – след 2007 г. 3. Участникът следва да изпълнява поръчката с не по-малко от 16 бр. работници.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка; тежест: 40
Показател: Финансова оценка; тежест: 60
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 17 от 18.02.2011 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 25.10.2011 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

В касата на Върховния касационен съд, стая №84 на Втори етаж в сградата на Съдебната палата в гр. София

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
01.11.2011 г.  16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.11.2011 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала №35 на ВКС - Съдебна палата гр. София, бул. "Витоша" №2, Трети етаж

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

2012 година

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от Закона за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.10.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ