РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Доставка на канцеларски материали за нуждите на Агенция по вписванията”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
София
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Закупуването на канцеларски материали за Агенцията по вписванията за обезпечаване нормалното протичане на работния процес.
ІІ.1.4)
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30192000
Описание:
Принадлежности за офиса
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Съгласно техническата спецификация
Прогнозна стойност без ДДС
180000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие е в размер на 1800 лв.
Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.
Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.
Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 90 (деветдесет)дни включително, считано от крайния срок за получаване на офертите.
Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка: IBAN BG39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREX BGSF в „Токуда банк"АД.
При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Заплащането се извършва по сметка на изпълнителя в срока и при условията, посочени в договора.
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: o Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
o Документ за регистрация на участника и документ, удостоверяващ актуалното състояние на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър.
o Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП.
o Декларация по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, че участникът не е в открито производство по несъстоятелност.
o Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.
o Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие.
o Информационен лист.
o Оферта по образец на Възложителя.
o Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Декларацията не се представя в случай, че кандидатът няма да използва подизпълнител.
o Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация).
o Споразумение за създаване на обединение/дружество/консорциум за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице).
o Нотариално заверено пълномощно на определения представител на обединението/дружеството/консорциума, който ще подписва документите, когато това лице не е посочено в договора за създаване на обединение (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице).
o Кратко представяне на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности /свободен текст/.
o Проект на договор - не се попълва, но се парафира на всяка страница.
o Декларация за свободна и лоялна конкуренция (свободен текст).
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: o Счетоводен баланс, Отчет за приходите и разходите, Отчет за паричния поток за периода 2008 – 2010 г., одитно становище, ако е приложимо. Документът се представя копие, заверено от участника. Не се изисква представяне, ако същите са обявени в търговския регистър.
o Информация за оборота за последните три години (2008 – 2010 г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (свободен текст). Документът се представя в оригинал.
Минимални изисквания: o Участникът да е реализирал минимален оборот за последните три години (2008 – 2010 г.) или от датата, на която е учреден, общо не по–малко от 200 000 лв.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: o Списък с информация за изпълнените договори с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните 3 години (2008 - 2010 г.) или в зависимост от датата, на която е учреден участникът или е започнал дейността си, придружен с референции за добро изпълнение.
Списъкът се представя в оригинал, референциите се представят копие, заверено от участника.
Минимални изисквания: o Участникът трябва да е изпълнил поне два договора, сходни с предмета на поръчката на стойност минимум 100 000 лв. без ДДС всеки, през последните 3 години (2008 - 2010 г.) или в зависимост от датата, на която е учреден участникът или е започнал дейността си.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 26.10.2011 г. Час: 17:30
Условия и начин на плащане
Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това на адрес: Агенция по вписванията, бул. „Елисавета Багряна” № 20, деловодство на Агенция по вписванията. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й на място.
Цената на документацията за участие може да бъде внесена по банков път на следната сметка: ТБ „Токуда банк” АД, IBAN BG52 CREX 9260 3114 5495 01, ВIC: CREXBGSF
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти
02.11.2011 г. 17:30
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.11.2011 г. Час: 14:00
Място
гр. София, ул. "Елисавета Багряна" 20
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Отварянето на офертите и отварянето на плика с предлаганата цена е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление