02023-2011-0002
BG-София: Проектиране и изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
„Напоителни системи” ЕАД, район „Овча купел”, бул. “Цар Борис ІІІ” № 136, ет. 3, За: Георги Христов Такев, Република България 1618, София, Тел.: 02 8085001, E-mail: office.central@irrigationsystems.bg, Факс: 02 8085022
Място/места за контакт: „Напоителни системи” ЕАДИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.irrigationsystems.bg.
публичноправна организация
Обществени услуги
Околна среда
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
„Инженеринг - проучване, проектиране и изпълнение на СМР, свързани с предотвратяване от наводняване на околните земеделски земи и на прилежащите съоръжения и насипи на Лот 4 от АМ „Тракия” „Ямбол-Карнобат” от км 276+200 до км 325+280”. В инженеринга се включва изпълнението на необходимите дейности, в обхвата на ПМС № 201/14.07.2011 г., специфицирани по подобекти, както следва: 1. Корекция на „Азмак дере”:- Проектиране и изграждане на корекция на „Азмак дере” от моста на пътя с.Кабиле-с.Желю войвода до с.Глуфишево, геодезическо заснемане на частта от трасето предмет на проекта, хидравлическа проверка, оразмеряване на три пресичания на автомагистралата, изготвяне на необходимите чертежи, План за безопасност и здраве /ПБЗ/, количествено-стойностни сметки и изпълнение на СМР; - Реконструкция и почистване на съществуващата корекция на р. Азмак от моста на пътя с.Кабиле-с.Желю войвода до заустването й в р.Тунджа, геодезическо заснемане на трасето, хидравлическа проверка, оразмеряване на съоръжения, ПБЗ, КСС, изготвяне на необходимите чертежи и изпълнение на СМР; 2. Отводнително поле „Азмак дере” (за отводняване на участъка от км. 277+000 до 278+500 и за отводняване на прилежащите терени между магистралата на км. 285+000 и р. Тунджа) - геодезично заснемане на мрежата, хидрология, хидравлично оразмеряване, съоръжения, ПБЗ, количествено-стойностни сметки, изготвяне на необходимите чертежи и изпълнение на СМР. 3. Корекция на р. Мочурица с дължина 25 км. от заустването в р. Тунджа (рибарниците) до с. Деветак, геодезично заснемане, хидрология, хидравлична проверка, съоръжения, ПБЗ, количествено-стойностни сметки, изготвяне на необходимите чертежи и изпълнение на СМР. 4. Отводнителна помпена станция (ОПС «Веселиново») - актуализация на готов проект на МЗХ от 1997 г., избор на помпени агрегати, машинно оборудване, ел. обзавеждане, конструктивен проект и работен проект на външно ел. захранване, ПБЗ, количествено-стойностни сметки и изпълнение на предвидените дейности и СМР. 5. Отводнително поле Мараш - Мочурица - реконструкция на отводнително поле «Веселиново-Зимница», геодезично заснемане, хидрология, хидравлично оразмеряване, съоръжения, ПБЗ, количествено-стойностни сметки, изготвяне на необходимите чертежи и изпълнение на СМР. 6. Пресичания на АМ „Тракия” Лот 4 със съоръжения, стопанисвани и експлоатирани от „Напоителни системи” ЕАД - геодезично заснемане и проектно решение на канали и тръбопроводи от напоителните и отводнителни системи, пресичащи автомагистралата, дренажна система в зоната на автомагистралата, ПБЗ, КСС и изпълнение на предвидените работи: - Напоителен канал при км. 278+764,34; - Корекция на дере и микроязовир при км 281+944,50; - Закрит напоителен тръбопровод при км 286+100; - Пресичания на 7 бр. Участъкови събиратели от отводнителни полета при км 294+340 до км 295+165; - Напоителен тръбопровод на км 295+000; - Напоителни тръбопроводи на км 300+580, 295+015, 297+088, 298+970, 300+980, 287+300, 289+008, 289+010, 289+903,29; - Корекция на дере № 1 и № 2 при км 318+510; - Отводнителен канал на км 279+500 вход, изход и заустване в „Азмак дере”; - Отводнителен канал при км 285+500 – съобразяване на нивелетата с котата на пресичане; - Напоителни тръбопроводи на км 286+915, проектиране на закрит дренаж в сервитута на АМ „Тракия” за предпазване леглото на магистралата от повърхностни води; - Проектно решение за отводняване на км 288+124,59 – ниско място покрай магистралата; - Корегиране на две дерета при км 288+500 – геодезическо заснемане, хидравлическо оразмеряване и съоръжения; - Отводняване на канал от км 318+722 до км 318+950.
„Инженеринг - проучване, проектиране и изпълнение на СМР, свързани с предотвратяване от наводняване на околните земеделски земи и на прилежащите съоръжения и насипи на Лот 4 от АМ „Тракия” „Ямбол-Карнобат” от км 276+200 до км 325+280”, в който инженеринг се включва изпълнението на необходимите за изготвянето и съгласуването на инвестиционен проект предварителни (прединвестиционни) проучвания, изработването на инвестиционен проект в необходимите за разрешаване и извършване на строителството фази и части, съгласно релевантното законодателство и в съответствие със Заданието за проектиране - Приложение № 1 към договора, съгласуване на проекта с компетентните органи и институции от името на Възложителя, както и изпълнение на предвидените в проекта строително-монтажни работи, в обхвата на ПМС № 201 от 14.07.2011 г., специфицирани по подобекти.
45232453, 45232120, 71320000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка
НЕ
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
17.09.2011 г.
3
“Пътностроителна техника” АД, район „Подуяне”, ул. “Бесарабия” № 114, Република България 1517, София, Тел.: 02 9452996, E-mail: pst@pst.bg, Факс: 02 9450496
URL: http://www.pst.bg.
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
27.09.2011 г.
07.10.2011 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
г) изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства и в съответствие със строгите условия, указани в Директивата.
Вследствие обилни валежи и във връзка с изграждането на автомагистрала „Тракия”, Лот 4 в участъка „Ямбол – Карнобат” възникнаха наводнявания на околните земеделски земи и на прилежащите насипи и съоръжения на автомагистралата. Затова свидетелстват множество сигнали и жалби от кметовете на засегнатите населени места във връзка с наводнявания на землищата. Необходимо е спешно решаване на проблемите, свързани с изградените хидромелиоративни съоръжения за предпазване от вредното въздействие на водите, водоприемниците на излишните води и други, които са изпълнени съгласно съществуващата към времето на проектирането и строителството им нормативна уредба за по-ниска обезпеченост на „високите води” от тази, която се изисква за съоръженията на АМ ”Тракия”. При високи води в р. Мочурица не е възможно водите от отводнителните канали да се отведат гравитачно и е необходимо изграждане на ОПС и почистване на отводнителните канали. При пресичането на коритата на реките „Азмак дере”, р. Мочурица и р. Мараш трябва да се осигурят преминаванията на съществуващите отводнителни и напоителни канали и тръбопроводи до насипите и съоръженията на автомагистралата, тъй като повърхностните води могат да ги компрометират. Взетите проби при строителството на АМ “Тракия”, Лот 4 доказват, че околните терени са силно преовлажнени, т.е. при наличие на валежи с по-интензивен характер, водата няма да може да бъде поета от почвата. В потвърждение е становище от Централен институт на пътните технологии, национални и европейски норми и стандарти относно получените резултати от лабораторни проби, от което е видно, че почвите в обследваните участъци не отговарят на изискванията за годност при употреба при извършване на земни работи. Наводняването на земеделските земи е събитие от извънреден характер. Възложителят при полагане на дължима грижа не е могъл и не е бил длъжен да предвиди, че вследствие паднали обилни валежи и във връзка с изграждането на АМ “Тракия” ще се създаде непосредствена опасност от наводняване на земеделските земи че изграждането на автомагистралата ще бъде препятствано от наводненията на околните полета. Наложително е да бъдат извършени спешни действия за предотвратяване на заливане на околните земеделски земи и на съоръженията и насипите на АМ “Тракия”, поради повишено количество на валежите през настъпващият есенен сезон. Неотстраняването на възникналата аварийна ситуация в кратки срокове би могло да доведе до непоправими вредни последици на инфраструктурата и на имуществото на жителите. Изпълнението е належащо и с оглед избягване компрометирането на съоръжения и насипи на Автомагистрала “Тракия”, което създава реална опасност от възникване на аварийни ситуации с непредвидими последици и нанасяне на щети върху тези съоръжения, които са от изключително значение за националната икономика. Отчитайки сериозността на проблема, Министерският съвет на Република България е предвидил средства с ПМС № 201/ 14.07.2011 г., обн. ДВ, бр. 56/22.07.2011 г. Възложителят не би могъл да спази сроковете за открита процедура и процедура на договаряне с обявление, тъй като всяко отлагане на действията по преодоляване на създалата се ситуация предвид настъпващия есенно-зимен сезон, би довело до непредвидими материални щети. Изложеното обосновава необходимостта на Възложителя да проведе настоящата процедура.