Версия за печат

00640-2011-0004

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СУ "Св.Климент Охридски", бул. "Цар Освободител" 15, За: Даниела Гагова, Република България 1504, София, Тел.: 02 9308541, E-mail: dgagova@admin.uni-sofia.bg, Факс: 02 9460255

Място/места за контакт: отдел "Стопански", сектор "Обществени поръчки"
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на техника за увеличаване на технологичния капацитет на дигитализационния център на Софийски университет "Св.Климент Охридски"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: СУ "Св.Климент Охридски"
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договорът е за доставка на компютърно оборудване, инсталиране, настройване и въвеждане в експлоатация на техника за увеличаване на капацитета на Дигитализационния център на Софийския университет, заедно с всички необходими за нейното функциониране елементи по Техническото задание към документацията - за нуждите на проект "Повишаване на капацитета на Дигитализационния център на Софийския университет чрез подобряването на технологичната и научноизследователската му инфраструктура". Доставка на скенери за книги, формат А2-2 (два) бр., скенери за книги формат А3-2 (два) бр. Цветни мултифункционални устройства А3-2 (два) бр., Черно-бели мултифункционални устройства А3-2 (два)бр. Опция:При възникване на необходимост и осигурено финансиране, Възложителят заявява обновяване с отделни технологични компоненти, нови версии на програмни продукти, издадени след приключване на доставките и пускане на експлоатация на оборудването с цел увеличаване капацитета на системата. Заявяването се преви само в случай, че допълнението на системата не би могло по технически/технологични съображения да бъде отделено от предмета на поръчката

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
207270 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка; тежест: 50
Показател: Срок на гаранционно обслужване; тежест: 10
Показател: Ценово предложение; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 5 от 04.05.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 80-09-1005 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за изпълнение на обществена поръчка за доставка на компютърно оборудване
V.1) Дата на сключване договора
26.09.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.08.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"РАЙС"ЕООД, ж.к. "Възраждане", бл.21, Република България 9020, Варна, Тел.: 02 07001507, E-mail: marketing@rais.bg, Факс: 02 8090229

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 280000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 207270 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

На обжалване подлежи всяко решение на възложителя в процедура за: 1.възлагане на обществена поръчка, включително чрез прилагане на рамково споразумение, динамична система за доставки или система за предварителен подбор; 2.сключване на рамково споразумение; 3.създаване на динамична система за доставки или система за предварителен подбор; 4.конкурс за проект. Решенията се обжалват пред комисия за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Жалбата може да се подава в 10-дневен срок от: 1.публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; 2.получаване на решението по чл.79, ал.8, чл.83г, ал.3, чл.83ж, ал.1 и чл.88, ал.8 от ЗОП; 3.получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 4.публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.10.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор