Версия за печат

01826-2011-0001

BG-КЮСТЕНДИЛ: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД ГР. КЮСТЕНДИЛ, ГР. КЮСТЕНДИЛ, УЛ. "ДЕМОКРАЦИЯ" № 44, За: ГЕРГАНА МАРИНОВА, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 2500, КЮСТЕНДИЛ, Тел.: 078 551962; 0887 343487, E-mail: adm.kas@mbox.contact.bg, Факс: 078 551962

Място/места за контакт: ГАЛИНА СТОЙЧЕВА

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.admcourt-kn.org/.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка и монтаж на място на мебелировка и обзавеждане на административна сграда, предоставена за нуждите на Административен съд гр. Кюстендил.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Кюстендил, ул. "Иларион Ловчански" № 28
Код NUTS: BG415
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка и монтаж на място на мебелировка и обзавеждане на административна сграда, предоставена за нуждите на Административен съд гр. Кюстендил, находяща се на ул. "Иларион Ловчански" № 28 в гр. Кюстендил

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

39000000, 39120000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Маси, шкафове, бюра и библиотеки


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
59717 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Финансов ; тежест: 60
Показател: Технически ; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 2 / Наименование:ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА МЯСТО НА МЕБЕЛИРОВКА И ОБЗАВЕЖДАНЕ ЗА АДМИНИСТРАТИВНА СГРАДА, ПРЕДОСТАВЕНА ЗА НУЖДИТЕ НА АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД ГР. КЮСТЕНДИЛ
V.1) Дата на сключване на договора
27.09.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"АМО" ЕООД гр. София, гр. СОФИЯ, ЖК "ХИПОДРУМА" БЛ. 128, ВХ. Б, АП. 54, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 1612, СОФИЯ, Тел.: 0899 962270, E-mail: office@amo.bg, Факс: 02 9582642

URL: http://www.amo-bg.com/.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 59717 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 59717 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

19.09.2011г.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.10.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор