Версия за печат

01050-2010-0030

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на икономиката, енергетиката и туризма, ул. "Славянска" № 8, За: Анелия Генова, директор на дирекция "Маркетинг реклама и информация в туризма", Република България 1052, София, Тел.: 02 9407035, Факс: 02 9872190

Място/места за контакт: сграда на министерството на ул. "Княз Александър І" № 12

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mee.government.bg/.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Провеждане на рекламна кампания на пазар Великобритания”, обявена в изпълнение на договор № BG 161 РО001/3.3-01/2008/001-2, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013) по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 161 РО001/3.3-01/2008-001 „Подкрепа за ефективен национален маркетинг на туристическия продукт и подобряване на информационното обслужване”, попадаща в обхвата на Приоритетна Ос 3 „Устойчиво развитие на туризма”, Операция 3.3 „Национален туристически маркетинг”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Великобритания
Код NUTS: UK
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Описание на обществената поръчка: Осъществяване на интегрирана комуникационна кампания на целеви пазар Великобритания. Географски обхват: Кампанията ще се осъществява на пазарната територия на Великобритания. Общата цел е да допринесе за повишаване на ефективността на националния маркетинг и реклама на туристическия продукт, предоставянето на информация и подобряването на информационното обслужване в туристическия сектор. Туризмът, като един от най-динамично развиващите се сектори на националното стопанство, изисква създаването на икономическа среда, която да създаде условия за разкриването на нови работни места; съхранението и опазването на природното и културно-историческото наследство; баланс на икономическата активност и природосъобразния начин на живот чрез обмен на добри практики и привличане на валутни приходи; подобряване на туристическата статистика, като България се нареди между най-атрактивните туристически дестинации. Конкретната цел е да се увеличи туристопотокът към България от Великобритания и да се разпредели по-равномерно в рамките на годината и по територията на страната, като по този начин се постигне по-рационално използване на туристическия потенциал на страната, създадат се възможности за разнообразяване на икономическите дейности в отделните райони и за по-балансирано разпределение на ползите от туристическото развитие. Комуникационни цели на кампанията: – Повишаване имиджа на страната сред целевите групи на пазар Великобритания – Повишаване степента на информираност за България като страна с богати възможности за лятна и зимна почивка, с древна култура, богата на исторически и архитектурни и културни паметници, с минерални източници и красива и съхранена природа, като дестинация, предлагаща сигурност и спокойствие на своите гости. – Стимулиране и мотивиране на решения за избор на България като туристическа дестинация. – Разширяване на групата от “постоянни” туристи и привличане на нови такива. – Подобряване на осведомеността на потребителите относно природното и културното наследство на България.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79341000, 79341400

Описание:

Рекламни услуги
Услуги, свързани с рекламни кампании


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1964000.04 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Оценка за качество на предложена концепция – К1 (Коефициентът на тежест на първия критерий в крайната оценка за качеството на комуникационната кампания е Кт1 = 60%): общо 100 т.;Подпоказател 1 (Т1) – концепция и обосновка на избрания комуникационния микс, като част от техническата оферта за изпълнение на проекта, с ценообразуващи елементи на подпоказателя: Анализ на целевите групи, SWOT анализ на пазара; Концепция; Обосновка на избрания комуникационен микс; Допълнителни инструменти в комуникационния микс: Общо 50 т.;Подпоказател 2 (Т2) – идеен проект за криейтив – като част от техническата оферта за изпълнение на проекта, с ценообразуващи елементи на подпоказателя: Визия; Дизайн; Послание: Общо 30 т.; Подпоказател 3 (Т3) – план на кампанията по дейности/съответно ПР, реклама в електронни медии, печатна реклама, външна реклама – като част от техническата оферта за изпълнение на проекта, с ценообразуващи елементи на подпоказателя: План на кампанията: Съобразеност на медиите и дейностите в предложения план с техническото задание; Предложени локации за външната реклама: Общо 20 т. ; тежест: 60
Показател: Втори критерий: К2 е предложената от участника цена (като коефициентът на тежест на втория критерий е 40%); тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Решение № РД-16-1433/13.12.2010 г. на министъра на икономиката, енергетиката и туризма за откриване на процедурата Решение № РД-16-206/07.03.2011 г. на министъра на икономиката, енергетиката и туризма за определяне на изпълнител

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 42 - 061636 от 02.03.2010 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 244 - 373147 от 16.12.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 001-2-U-18 История / Обособена позиция №: / Заглавие:Провеждане на рекламна кампания на пазар Великобритания - Договор № BG161PO001/3.3-01/2008/001-2-U-0…
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.03.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„МЕДИА ПЛАНИНГ ГРУП” ООД, ЕИК 131347103, представлявано и управлявано от управителя Йордан Димитров Йорданов, кв. «Лозенец», бул. „Джеймс Баучер” № 16, Република България 1164, София, Тел.: 02 4009465, Факс: 02 4009402

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 2482000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1964000.04 BGN без ДДС
В брой месеци: 6
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Обществената поръчка е обявена в изпълнение на договор № BG 161 РО001/3.3-01/2008/001-2, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013) по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 161 РО001/3.3-01/2008-001 „Подкрепа за ефективен национален маркетинг на туристическия продукт и подобряване на информационното обслужване”, попадаща в обхвата на Приоритетна Ос 3 „Устойчиво развитие на туризма”, Операция 3.3 „Национален туристически маркетинг”.

VI.2) Допълнителна информация

След проведена процедура по реда на Глава пета от Закона за обществените поръчки с Решение № РД-16-206/07.03.2011 г. министърът на икономиката, енергетиката и туризма е класирал участниците и е определил „Медия Планинг Груп” ООД, гр. София за изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Провеждане на рекламна кампания на пазар Великобритания”, осъществявана по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г. по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.3-01/2008 “Подкрепа за ефективен национален маркетинг на туристическия продукт и подобряване на информационното обслужване”, проект № 2 „Интегрирани рекламни кампании на българския туристически продукт в Германия, Великобритания и Русия”. Горепосоченото решение е обжалвано по две постъпили в КЗК и министерството на икономиката, енергетиката и туризма жалби от участници в процедурата: жалба наш № 92-00-459/17.03.2011 г. от Консорциум „Актив маркетинг”, гр. София и жалба наш № 92-00-464/18.03.2011 г. от Обединение „Чап Медия и Митра - ПР”, гр. София. Жалбите са оспорени от министерството, като едновременно е поискано предварително изпълнение на поръчката. По жалба наш № 92-00-459/17.03.2011 г. от Консорциум „Актив маркетинг”, гр. София срещу Решение № РД-16-206/07.03.2011 г. за класиране на допуснатите участници и определяне на изпълнител в процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Провеждане на рекламна кампания на пазар Великобритания” с Определение на Комисията за защита на конкуренцията № 368/24.03.2011 г. на основание чл. 120б от Закона за обществените поръчки e допуснато предварително изпълнение. Определението е обжалвано пред Върховния административен съд (ВАС) и след произнасянето си в закрито заседание ВАС с Определение № 6051/02.05.2011 г. е отхвърлил жалбата на Консорциум "Актив Маркетинг" против определение № 368 от 24.03.2011г. по преписка № КЗК - 291/2011 г. на Комисията за защита на конкуренцията/КЗК/, с което е допуснато предварително изпълнение на Решение № РД-16-206/07.03.2011 г. на министъра на икономиката, енергетиката и туризма за класиране и избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Провеждане на рекламна кампания на пазар Великобритания”, открита с Решение № РД-16-1433/13.12.2010 г. на възложителя. По жалба наш № 92-00-464/18.03.2011 г. от Обединение „Чап Медия и Митра - ПР”, гр. София срещу Решение № РД-16-206/07.03.2011 г. за класиране на допуснатите участници и определяне на изпълнител в процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Провеждане на рекламна кампания на пазар Великобритания” с Определение на Комисията за защита на конкуренцията № 369/24.03.2011 г. на основание чл. 120б от Закона за обществените поръчки e допуснато предварително изпълнение. Определението е обжалвано пред Върховния административен съд и след произнасянето си в закрито заседание ВАС с Определение № 6251/05.05.2011 г. е отменил Определение № 369/24.03.2011 г. по преписка № КЗК - 286/19.03.2011 г. на КЗК, като е оставено без уважение искането на министъра на икономиката, енергетиката и туризма за допускане на предварително изпълнение на негово Решение № РД-16-206/07.03.2011 г. за класиране на участниците и избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет "Провеждане на рекламна кампания на пазар Великобритания", открита с Решение № РД-16-1433/13.12.2010 г. По съществото на спора в Комисията за защита на конкуренцията е образувано обединено производство по двете жалби под № КЗК – 286/291/2011 г. С Решение № 496/20.04.2011 г. КЗК оставя без уважение двете жалби. Решението е обжалвано пред Върховния административен съд в законоустановения 14-дневен срок от съобщаването му на страните. С Решение № 10273/08.07.2011 г. Върховният административен съд отхвърля жалбите на Обединение „Чап Медия и Митра - ПР” и Консорциум „Актив маркетинг” против Решение № 496/20.04.2011 г. на КЗК. Решението на ВАС не подлежи на обжалване.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: - публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; - получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.09.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ