01050-2010-0030
Технически редакции | ||
05.04.2012 13:06 ч. : | 001-2-U-0 -18 | служебно вписване |
затвори |
BG-София: 13 - Рекламни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Министерство на икономиката, енергетиката и туризма, ул. "Славянска" № 8, За: Анелия Генова, директор на дирекция "Маркетинг реклама и информация в туризма", Република България 1052, София, Тел.: 02 9407035, Факс: 02 9872190
Място/места за контакт: сграда на министерството на ул. "Княз Александър І" № 12Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mee.government.bg/.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономческа и финансова дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
“Провеждане на рекламна кампания на пазар Великобритания”, обявена в изпълнение на договор № BG 161 РО001/3.3-01/2008/001-2, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013) по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 161 РО001/3.3-01/2008-001 „Подкрепа за ефективен национален маркетинг на туристическия продукт и подобряване на информационното обслужване”, попадаща в обхвата на Приоритетна Ос 3 „Устойчиво развитие на туризма”, Операция 3.3 „Национален туристически маркетинг”
Описание на обществената поръчка: Осъществяване на интегрирана комуникационна кампания на целеви пазар Великобритания. Географски обхват: Кампанията ще се осъществява на пазарната територия на Великобритания. Общата цел е да допринесе за повишаване на ефективността на националния маркетинг и реклама на туристическия продукт, предоставянето на информация и подобряването на информационното обслужване в туристическия сектор. Туризмът, като един от най-динамично развиващите се сектори на националното стопанство, изисква създаването на икономическа среда, която да създаде условия за разкриването на нови работни места; съхранението и опазването на природното и културно-историческото наследство; баланс на икономическата активност и природосъобразния начин на живот чрез обмен на добри практики и привличане на валутни приходи; подобряване на туристическата статистика, като България се нареди между най-атрактивните туристически дестинации. Конкретната цел е да се увеличи туристопотокът към България от Великобритания и да се разпредели по-равномерно в рамките на годината и по територията на страната, като по този начин се постигне по-рационално използване на туристическия потенциал на страната, създадат се възможности за разнообразяване на икономическите дейности в отделните райони и за по-балансирано разпределение на ползите от туристическото развитие. Комуникационни цели на кампанията: – Повишаване имиджа на страната сред целевите групи на пазар Великобритания – Повишаване степента на информираност за България като страна с богати възможности за лятна и зимна почивка, с древна култура, богата на исторически и архитектурни и културни паметници, с минерални източници и красива и съхранена природа, като дестинация, предлагаща сигурност и спокойствие на своите гости. – Стимулиране и мотивиране на решения за избор на България като туристическа дестинация. – Разширяване на групата от “постоянни” туристи и привличане на нови такива. – Подобряване на осведомеността на потребителите относно природното и културното наследство на България.
79341000, 79341400
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Решение № РД-16-1433/13.12.2010 г. на министъра на икономиката, енергетиката и туризма за откриване на процедурата Решение № РД-16-206/07.03.2011 г. на министъра на икономиката, енергетиката и туризма за определяне на изпълнител
ДА
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
07.03.2011 г.
8
„МЕДИА ПЛАНИНГ ГРУП” ООД, ЕИК 131347103, представлявано и управлявано от управителя Йордан Димитров Йорданов, кв. «Лозенец», бул. „Джеймс Баучер” № 16, Република България 1164, София, Тел.: 02 4009465, Факс: 02 4009402
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
Обществената поръчка е обявена в изпълнение на договор № BG 161 РО001/3.3-01/2008/001-2, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013) по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 161 РО001/3.3-01/2008-001 „Подкрепа за ефективен национален маркетинг на туристическия продукт и подобряване на информационното обслужване”, попадаща в обхвата на Приоритетна Ос 3 „Устойчиво развитие на туризма”, Операция 3.3 „Национален туристически маркетинг”.
След проведена процедура по реда на Глава пета от Закона за обществените поръчки с Решение № РД-16-206/07.03.2011 г. министърът на икономиката, енергетиката и туризма е класирал участниците и е определил „Медия Планинг Груп” ООД, гр. София за изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Провеждане на рекламна кампания на пазар Великобритания”, осъществявана по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г. по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.3-01/2008 “Подкрепа за ефективен национален маркетинг на туристическия продукт и подобряване на информационното обслужване”, проект № 2 „Интегрирани рекламни кампании на българския туристически продукт в Германия, Великобритания и Русия”. Горепосоченото решение е обжалвано по две постъпили в КЗК и министерството на икономиката, енергетиката и туризма жалби от участници в процедурата: жалба наш № 92-00-459/17.03.2011 г. от Консорциум „Актив маркетинг”, гр. София и жалба наш № 92-00-464/18.03.2011 г. от Обединение „Чап Медия и Митра - ПР”, гр. София. Жалбите са оспорени от министерството, като едновременно е поискано предварително изпълнение на поръчката. По жалба наш № 92-00-459/17.03.2011 г. от Консорциум „Актив маркетинг”, гр. София срещу Решение № РД-16-206/07.03.2011 г. за класиране на допуснатите участници и определяне на изпълнител в процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Провеждане на рекламна кампания на пазар Великобритания” с Определение на Комисията за защита на конкуренцията № 368/24.03.2011 г. на основание чл. 120б от Закона за обществените поръчки e допуснато предварително изпълнение. Определението е обжалвано пред Върховния административен съд (ВАС) и след произнасянето си в закрито заседание ВАС с Определение № 6051/02.05.2011 г. е отхвърлил жалбата на Консорциум "Актив Маркетинг" против определение № 368 от 24.03.2011г. по преписка № КЗК - 291/2011 г. на Комисията за защита на конкуренцията/КЗК/, с което е допуснато предварително изпълнение на Решение № РД-16-206/07.03.2011 г. на министъра на икономиката, енергетиката и туризма за класиране и избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Провеждане на рекламна кампания на пазар Великобритания”, открита с Решение № РД-16-1433/13.12.2010 г. на възложителя. По жалба наш № 92-00-464/18.03.2011 г. от Обединение „Чап Медия и Митра - ПР”, гр. София срещу Решение № РД-16-206/07.03.2011 г. за класиране на допуснатите участници и определяне на изпълнител в процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Провеждане на рекламна кампания на пазар Великобритания” с Определение на Комисията за защита на конкуренцията № 369/24.03.2011 г. на основание чл. 120б от Закона за обществените поръчки e допуснато предварително изпълнение. Определението е обжалвано пред Върховния административен съд и след произнасянето си в закрито заседание ВАС с Определение № 6251/05.05.2011 г. е отменил Определение № 369/24.03.2011 г. по преписка № КЗК - 286/19.03.2011 г. на КЗК, като е оставено без уважение искането на министъра на икономиката, енергетиката и туризма за допускане на предварително изпълнение на негово Решение № РД-16-206/07.03.2011 г. за класиране на участниците и избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет "Провеждане на рекламна кампания на пазар Великобритания", открита с Решение № РД-16-1433/13.12.2010 г. По съществото на спора в Комисията за защита на конкуренцията е образувано обединено производство по двете жалби под № КЗК – 286/291/2011 г. С Решение № 496/20.04.2011 г. КЗК оставя без уважение двете жалби. Решението е обжалвано пред Върховния административен съд в законоустановения 14-дневен срок от съобщаването му на страните. С Решение № 10273/08.07.2011 г. Върховният административен съд отхвърля жалбите на Обединение „Чап Медия и Митра - ПР” и Консорциум „Актив маркетинг” против Решение № 496/20.04.2011 г. на КЗК. Решението на ВАС не подлежи на обжалване.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: - публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; - получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
30.09.2011 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г