РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Доставка на общи медицински консумативи, лабораторни материали и реактиви, дезинфекционни материали и разтвори за хемодиализа за нуждите на МБАЛ"Проф.д-р Параскев Стоянов" АД гр.Ловеч.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение:
МБАЛ АД - гр.Ловеч, ул. Съйко Съев" № 27,болнична аптека
Код NUTS:
BG315
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Доставка на общи медицински консумативи, лабораторни материали и реактиви, дезинфекционни материали и разтвори за хемодиализа за нуждите на МБАЛ"Проф.д-р Параскев Стоянов" АД гр.Ловеч.
Спецификацията на медицински консумативи, лабораторни материали и реактиви, дезинфекционни материали и разтвори за хемодиализа и тяхното количество е посочена в документацията.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
33140000
Описание:
Медицински консумативи
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
4 обособени позиции подробно описани в приложение "Б" към настоящото обявление
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие по обособени позиции е както следва:
Общи медицински консумативи 2000 лв.
Лабораторни материали и реактиви 1000 лв.
Дезинфекционни матетериали 150 лв.
Разтвори за хемодиализа 150 лв.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от стойността на договора за обособената позиция.
Гаранциите се представят в една от следните форми: а) парична сума, която се внася по сметката на МБАЛ АД-Ловеч в банка Инвестбанк-Ловеч, IBAN: BG87IORT80461000004100, BIC: IORTBGSF; банкова гаранция с валидност 90 дни от крайния срок за подаване на офертите при гаранция за участие и със срок на валидност най-малко 20 календарни дни след изтичане на срока на действие на договора при гаранция за изпълнение. Гаранцията за участие се задържа от възложителя при условията на чл.61 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение се задържа и освобождава при условия, определени в договора.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Поръчката се финансира от собствени приходи на възложителя по договор с РЗОК гр.Ловеч.
Плащането се извършва по банков път с платежно нареждане по сметката на Изпълнителя не по - малко от 200 дни от датата на фактурата за извършената доставка.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Оригинал или нотариално заверено копие на удостоверение за актуално съдебно състояние за непререгистрираните в Търговския регистър /документът следва да бъде издаден не по -рано от 1/един / месец преди крайната дата за представяне на офертата/ , а за регистрираните и пререгистрираните следва да посочат ЕИК.
Оригинал или нотариално заверено копие на документи удостоверяващи представителната власт на лицето от което изхожда предложението в случай , че това не е законният представител на кандидата.
Оригинал или нотариално заверено копие на документ удостоверяващ представителната власт на кандидата изрично упълномощен от производителя или негов упълномощен представител , да оферира предлаганите продукти за срока на действие на договора.
Заверено от кандидата копие на документа за регистрация по Булстат /ако е приложимо/.
Заверено от кандидата копие от документа за регистрация по ЗДДС /ако кандидата е регистриран/, ако не е регистриран също да удостовери това обстоятелство с декларация.
Декларация от управителя, респ.от управителния орган на кандидата за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1,ал.2 и ал.5 от ЗОП.
Документ за внесена гаранция за участие в процедурата в размер съгласно обявлението за обществена поръчка под форма на банкова гаранция или парична сума, внесена по сметката или в касата на Възложителя.
Копие на документа, удостоверяващ закупуването на документацията за участие в обществената поръчка.
Кандидатите за изпълнение на обществената поръчка трябва да притежават разрешение за търговия на едро с медицински консумативи, лабораторни материали и реактиви, дезинфекционни материали, разтвори за хемодиализа.
Списък на документите съдържащи се в офертата / прилага се в началото на офертата преди всички други документи/
Други документи , посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Годишен финансов отчет /счетоводен баланс, отчет за приходите и разходите, отчет за паричните потоци, отчет за собствения капитал) за 2010 г., заверен от регистриран одитор в случаите, когато това се изисква от Закона за счетоводството – заверено от участника копие или еквивалентен документ (за участниците, които не са регистрирани съгласно българското законодателство)
Списък декларация за общия оборот и за оборота на стоките обект на тази поръчка за 2008г.,2009г. и 2010г. в зависимост от датата на която участника е учреден или е започнал дейността си.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Списък декларация на основните договори за доставки с предмет, предмета на настоящата поръчка или сходни, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение.
Разрешение или удостоверение за търговия на едро с медицински консумативи, лабораторни материали и реактиви, дезинфекционни материали, разтвори за хемодиализа.
Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на медицинските изделия и консумативи със съответните спецификации или стандарти
-Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2000/2008 или еквивалентен такъв на производителя.
- Декларация за съответствие с СЕ марка от производителя или негов упълномощен представител /валиден сертификат за СЕ марка , издаден от нотифициран орган или други доказателства за съответствие на медицинските изделия и консумативи с СЕ марка съгласно Закона за медицинските изделия.
- Доказателства , удостоверяващи съответствието на продуктите с международните норми и стандарти на европейските директиви за медицински изделия и консумативи.
Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители за последните три години.
Мостри от оферираните продукти по опис ,съдържащ пореден номер и наименование на консуматива по спецификацията на Възложителя /Приложение №1 –Общ медицински консуматив и Приложение №3 –Дезинфекционни материали /. Мострите се представят в срока за представяне на офертите в подходящи опаковки с фирмен знак на участника и съответстващи на оферираните в количествената спецификация търговски продукти.Всяка една представена мостра следва да бъде обозначена с номер на съответния артикул съобразно спецификацията на Възложителя / Приложение №1 –Общ медицински консуматив и Приложение №3 –Дезинфекционни материали / .
Други изисквания посочени в документацията за участие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: най-ниска цена ; тежест: 90
Показател: срок на отложено плащане ; тежест: 10
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 039 - 063844 от 25.02.2011 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04.11.2011 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Посочената цена на документите е с ДДС и включва 30 лв.за докумантацията и 0,36 лв. за фактурата.Документите могат да се закупят на адрес: гр. Ловеч, ул. "Съйко Съев" № 27 - счетоводството, като сумата може да се заплати на касата или да се преведе по сметката на МБАЛ АД-Ловеч в банка Инвестбанк-Ловеч, IBAN: BG87IORT80461000004100, BIC: IORTBGSF.
Документацията може да бъде разгледана в сайта на МБАЛ АД-гр-Ловеч www.mbal-lovech.com .Изтеглянето на документацията
не освобождава участника от представяне на доказателства за закупуването и.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
14.11.2011 г. Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 16.11.2011 г. Час: 10:00
Място
Библиотека при МБАЛ АД - гр.Ловеч,ул."Съйко Съев"№27
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Съгласно чл. 68, ал.3 от ЗОП
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Общи медицински консумативи
1)
Кратко описание
Доставка на общи медицински консумативи подробно посочени по видове и количества в спецификацията от утвърдената документация
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
33140000
Описание:
Медицински консумативи
3)
Количество или обем
Съгласно Приложение № 1 към документацията
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Лабораторни материали и реактиви
1)
Кратко описание
Доставка на лабораторни материали и реактиви подробно посочени по видове и количества в спецификацията от утвърдената документация
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
33140000
Описание:
Медицински консумативи
3)
Количество или обем
Съгласно Приложение №2 към документацията
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Дезинфекционни материали
1)
Кратко описание
Доставка на дезинфекционни материали подробно посочени по видове и количества в спецификацията от утвърдената документация
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
33140000
Описание:
Медицински консумативи
3)
Количество или обем
Съгласно Приложение №3 от документацията
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Разтвори за хемодиализа
1)
Кратко описание
Доставка на разтвори за хемодиализа подробно посочени по видове и количества в спецификацията от утвърдената документация
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
33140000
Описание:
Медицински консумативи
3)
Количество или обем
Съгласно Приложение №4 към документацията
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12