Версия за печат

00530-2011-0034

BG-Варна: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция - Варна, бул. "Осми приморски полк", №128, За: Христина Михайлова, Република България 9010, Варна, Тел.: 052 360515, E-mail: h.mihaylova@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950

Място/места за контакт: ТД на НАП - гр. Варна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nap.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

”Абонаментно поддържане (профилактика и ремонт), включително подмяна на резервни части и консумативи при необходимост, на климатична техника в административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: офиси на НАП в гр. Русе, гр. Добрич, гр.Шумен, гр.Търговище, гр. Разград и гр. Силистра и гр. Варна.
Код NUTS: BG3
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Абонаментно поддържане (профилактика и ремонт), включително подмяна на резервни части и консумативи при необходимост, на климатична техника в административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен. Описанието и техническите параметри на климатичната техника са посочени в приложения от № 1 до № 7 към документацията. Плащането се извършва от ТД на НАП Варна, по банков път, ежемесечно, до 60 календарни дни от изтичане на съответния календарен месец, по сметка, посочена от изпълнителя след представяне на фактура и двустранно подписан протокол за извършени дейности за профилактика, ремонт, подмяна на резервни части, материали и консумативи при необходимост.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50730000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на хладилни съоръжения

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Уникален номер в Регистъра на обществените поръчки: 00530-2011-0034

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 107 - 176348 от 04.06.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 38 / Обособена позиция №: / Заглавие:”Абонаментно поддържане (профилактика и ремонт), включително подмяна на резервни части и консумативи при необходимост, на климатична техника в административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

26.07.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ТОПЛИК” ООД, БУЛСТАТ: 130358132, ж. к. „Сухата река”, ул. „Витиня” № 89, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 8459075, Факс: 02 8459075

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 69100 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Към момента на подписване на договора стойността е неопределяема, тъй като в ценовото предложение, съгласно изискването на възложителя, е посочена стойност за абонаментно обслужване за всеки климатик поотделно. Общата стойност, дължима от Възложителя за един месец е сбор от стойностите за всички поддържани климатици за съответния месец. Стойността на резервните части ще се заплаща отделно, при необходимост, по доставни цени, като максимално допустимата стойност по договора не може да надвишава 69100.00 лв.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.09.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ