00226-2011-0019
BG-Плевен: Покупка
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Плевен, пл. "Възраждане" №2, За: Цеца Овчарова, България 5800, Плевен, Тел.: 064 881296, E-mail: m.kavulska@pleven.bg, Факс: 064 881296
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pleven.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Предмет на поръчката „Доставка на хранителни продукти по предварителна заявка за учрежденията на бюджетна издръжка в Община Плевен”
Предмет на поръчката „Доставка на хранителни продукти по предварителна заявка за учрежденията на бюджетна издръжка в Община Плевен”, за позиции, както следва: І позиция – “Доставка на месо и месни произведения”; ІІ позиция – “Доставка на мляко и млечни произведения”; ІІІ позиция – “Доставка на хляб, хлебни изделия и брашно”; ІV позиция – “Доставка на варива, подправки, захарни изделия и др.”; V позиция – “Доставка на плодове, зеленчуци и консерви”; VІ позиция – “Доставка на яйца”; VІІ позиция – “Доставка на месо и месни произведения” гр.Славяново; VІІІ позиция – “Доставка на мляко и млечни произведения” гр.Славяново; ІХ позиция – “Доставка на хляб, хлебни изделия и брашно” гр.Славяново; ХІ позиция – “Доставка на плодове, зеленчуци и консерви” гр.Славяново;
15000000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне без обявление
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
„Кондор” ООД, ЕИК 114072669, ул.”Неофит Бозвели”№3, вх.В, ет.4, ап.8, България 5800, гр. Плевен, Тел.: 0887 542160, Факс: 064 836094
НЕ
1
”Би Ди Пи” ЕООД, ЕИК 114682850, ул. “Тулча”№9 А, ет. 3, ап.6, България 5800, гр.Плевен, Тел.: 0886 721314
НЕ
1
„Кондор” ООД, ЕИК 114072669, ул.”Неофит Бозвели”№3, вх.В, ет.4, ап.8, България 5800, гр. Плевен, Тел.: 0887 542160, Факс: 064 836094
НЕ
1
”Би Ди Пи” ЕООД, ЕИК 114682850, ул. “Тулча”№9 А, ет. 3, ап.6, България 5800, гр.Плевен, Тел.: 0886 721314
НЕ
1
”Би Ди Пи” ЕООД, ЕИК 114682850, ул. “Тулча”№9 А, ет. 3, ап.6, България 5800, гр.Плевен, Тел.: 0886 721314
НЕ
1
ЕТ”Нове инженеринг – Антон Антонов”, ЕИК 040171482, ул.”33-ти Свищовски полк” №41, България 5250, гр.Свищов, Тел.: 0631 60962; 0631 60399, E-mail: nove_1991@abv.bg, Факс: 0631 42575
НЕ
1
„Кондор” ООД, гр. Плевен, ЕИК 114072669, ул.”Неофит Бозвели”№3, вх.В, ет.4, ап.8, България 5800, гр. Плевен, Тел.: 0887 542160, Факс: 064 836094
НЕ
1
ЕТ”Нове инженеринг – Антон Антонов”, ЕИК 040171482, ул.”33-ти Свищовски полк” №41, България 5250, гр. Свищов, Тел.: 0631 60962; 0631 60399, E-mail: nove_1991@abv.bg, Факс: 0631 42575
НЕ
1
„Кондор” ООД, гр. Плевен, ЕИК 114072669, ул.”Неофит Бозвели”№3, вх.В, ет.4, ап.8, България 5800, гр. Плевен, Тел.: 0887 542160, Факс: 064 836094
НЕ
1
”Би Ди Пи” ЕООД, ЕИК 114682850, ул. “Тулча”№9 А, ет. 3, ап.6, България 5800, ”гр.Плевен, Тел.: 0886 721314
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Договорите са сключени по единични цени
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
03.09.2011 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.
Вследствие на проведена процедура на обществена поръчка с предмет „Доставка на хранителни продукти по предварителна заявка за учрежденията на бюджетна издръжка в Община Плевен”, разделена на 12 самостоятелно обособени позиции, Община Плевен е сключила 12 бр. договори със срок на действие от 20.12.2007 г. до 20.12.2010 г. С Решение №РД-10-1431/17.11.2010 г. на Кмета на Община Плевен е открита процедура за възлагане на обществена поръчка със същия предмет, вписана в Регистъра за обществените поръчки с уникален номер 00226-2010-0024. С Решение №РД-10-342/04.04.2011 г. е обявено класирането на участниците в обществената поръчка. Издаденото решение е обжалвано от един от участниците “Хранителни стоки Плевен”АД, гр.Плевен. С писмо с изх. №ДИР-2327/19.04.2011 г. е поискано предварително изпълнение, за което е получен отказ, съгласно Определение №549/28.04.2011 г. от КЗК. Определението на КЗК е обжалвано от Община Плевен пред ВАС в законовия срок. С писмо с изх.№ДИР-376/ КЗК 451 /02.03.2011 г. от КЗК Община Плевен е уведомена за образувано производство по преписка №КЗК-451/27.04.2011 г. Към настоящият момент няма действащ договор за доставка на хранителни продукти, тъй като 12- те броя договори за доставка на хранителни продукти са прекратени поради изтичане на срока на 20.12.2010 г. Съгласно чл.120б от ЗОП обжалването на заповедта за класиране спира процедурата за възлагане на обществената поръчка до окончателното решаване на спора. Съгласно чл. 41, ал. 4 и ал. 5 от ЗОП възложителят сключва договора в едномесечен срок от влизане в сила на заповедта за класиране и няма право да сключи договор преди влизане в сила на всички решения по процедурата. Законодателят е предвидил едномесечен срок за произнасяне на КЗК по жалбата, едномесечен срок за произнасяне на ВАС при евентуално обжалване на решението на КЗК и в случай, че законоустановените срокове бъдат спазени, то времето до влизане в сила на заповедта за класиране, приблизително ще е около три месеца от започване на производството пред КЗК. За същият този период възложителят не е в състояние да осигури доставката предмет на процедурата. Тази доставка е наложителна, тъй като се касае за доставка на хранителни продукти за деца на възраст до шест години от детските заведения на територията на Община Плевен, както и за хора в напреднала възраст и с увреждания от социалните заведения. С оглед суспензивния ефект на жалбата, отказът да се допусне предварително изпълнение, невъзможността към момента на откриване на процедурата и към настоящият момент да се определи кога може да се сключи договор, невъзможност да се осигури доставка поради изтичане на срока на предишните договори, откриване на процедурата своевременно преди изтичане на срока на предишния договор и невъзможност да се отложи във времето доставката на хранителни продукти, както и поради наличие на условията на чл. 90, ал. 1, т. 4 от ЗОП и предвид забраната по чл. 41, ал. 4 и 5 от ЗОП, поради изчерпване възможностите, съгласно чл.2 от НВМОП, произтичащи от натрупаните вече стойности на доставките, Възложителят е необходимо да проведе процедура договаряне без обявление по реда на ЗОП. Договорът вследствие на процедурата ще е със срок до сключване на договор по процедура открита с Решение №РД-101431/17.11.2010 г. или сключване на договор след провеждане на нова процедура, съгласно разпоредбите на ЗОП .