Версия за печат

00226-2011-0019

BG-Плевен: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Плевен, пл. "Възраждане" №2, За: Цеца Овчарова, България 5800, Плевен, Тел.: 064 881296, E-mail: m.kavulska@pleven.bg, Факс: 064 881296

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pleven.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Предмет на поръчката „Доставка на хранителни продукти по предварителна заявка за учрежденията на бюджетна издръжка в Община Плевен”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Община Плевен
Код NUTS: BG314
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на поръчката „Доставка на хранителни продукти по предварителна заявка за учрежденията на бюджетна издръжка в Община Плевен”, за позиции, както следва: І позиция – “Доставка на месо и месни произведения”; ІІ позиция – “Доставка на мляко и млечни произведения”; ІІІ позиция – “Доставка на хляб, хлебни изделия и брашно”; ІV позиция – “Доставка на варива, подправки, захарни изделия и др.”; V позиция – “Доставка на плодове, зеленчуци и консерви”; VІ позиция – “Доставка на яйца”; VІІ позиция – “Доставка на месо и месни произведения” гр.Славяново; VІІІ позиция – “Доставка на мляко и млечни произведения” гр.Славяново; ІХ позиция – “Доставка на хляб, хлебни изделия и брашно” гр.Славяново; ХІ позиция – “Доставка на плодове, зеленчуци и консерви” гр.Славяново;

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 12 от 22.11.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ИРО-1521 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:позиция І “Доставка на месо и месни произведения”
V.1) Дата на сключване договора
31.08.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.08.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Кондор” ООД, ЕИК 114072669, ул.”Неофит Бозвели”№3, вх.В, ет.4, ап.8, България 5800, гр. Плевен, Тел.: 0887 542160, Факс: 064 836094

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ИРО-1522 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:позиция ІІ “Доставка на мляко и млечни произведения”
V.1) Дата на сключване договора
31.08.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.08.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

”Би Ди Пи” ЕООД, ЕИК 114682850, ул. “Тулча”№9 А, ет. 3, ап.6, България 5800, гр.Плевен, Тел.: 0886 721314

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ИРО-1523 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:позиция ІІІ “Доставка на хляб, хлебни изделия и брашно”
V.1) Дата на сключване договора
31.08.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.08.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Кондор” ООД, ЕИК 114072669, ул.”Неофит Бозвели”№3, вх.В, ет.4, ап.8, България 5800, гр. Плевен, Тел.: 0887 542160, Факс: 064 836094

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ИРО-1524 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:позиция ІV “Доставка на варива, подправки, захарни изделия и др.”
V.1) Дата на сключване договора
31.08.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.08.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

”Би Ди Пи” ЕООД, ЕИК 114682850, ул. “Тулча”№9 А, ет. 3, ап.6, България 5800, гр.Плевен, Тел.: 0886 721314

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ИРО-1525 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:позиция V “Доставка на плодове, зеленчуци и консерви”
V.1) Дата на сключване договора
31.08.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.08.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

”Би Ди Пи” ЕООД, ЕИК 114682850, ул. “Тулча”№9 А, ет. 3, ап.6, България 5800, гр.Плевен, Тел.: 0886 721314

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ИРО-1526 / Обособена позиция №:6 / Заглавие:позиция VІ “Доставка на яйца”
V.1) Дата на сключване договора
31.08.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.08.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ”Нове инженеринг – Антон Антонов”, ЕИК 040171482, ул.”33-ти Свищовски полк” №41, България 5250, гр.Свищов, Тел.: 0631 60962; 0631 60399, E-mail: nove_1991@abv.bg, Факс: 0631 42575

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ИРО-1527 / Обособена позиция №:7 / Заглавие:позиция VІІ “Доставка на месо и месни произведения” гр.Славяново
V.1) Дата на сключване договора
31.08.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.08.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Кондор” ООД, гр. Плевен, ЕИК 114072669, ул.”Неофит Бозвели”№3, вх.В, ет.4, ап.8, България 5800, гр. Плевен, Тел.: 0887 542160, Факс: 064 836094

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ИРО-1528 / Обособена позиция №:8 / Заглавие:позиция VІІІ “Доставка на мляко и млечни произведения” гр.Славяново
V.1) Дата на сключване договора
31.08.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.08.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ”Нове инженеринг – Антон Антонов”, ЕИК 040171482, ул.”33-ти Свищовски полк” №41, България 5250, гр. Свищов, Тел.: 0631 60962; 0631 60399, E-mail: nove_1991@abv.bg, Факс: 0631 42575

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ИРО-1529 / Обособена позиция №:9 / Заглавие:позиция ІХ “Доставка на хляб, хлебни изделия и брашно” гр.Славяново
V.1) Дата на сключване договора
31.08.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.08.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Кондор” ООД, гр. Плевен, ЕИК 114072669, ул.”Неофит Бозвели”№3, вх.В, ет.4, ап.8, България 5800, гр. Плевен, Тел.: 0887 542160, Факс: 064 836094

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ИРО-1530 / Обособена позиция №:11 / Заглавие:позиция ХІ “Доставка на плодове, зеленчуци и консерви” гр.Славяново
V.1) Дата на сключване договора
31.08.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.08.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

”Би Ди Пи” ЕООД, ЕИК 114682850, ул. “Тулча”№9 А, ет. 3, ап.6, България 5800, ”гр.Плевен, Тел.: 0886 721314

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договорите са сключени по единични цени

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.09.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

Вследствие на проведена процедура на обществена поръчка с предмет „Доставка на хранителни продукти по предварителна заявка за учрежденията на бюджетна издръжка в Община Плевен”, разделена на 12 самостоятелно обособени позиции, Община Плевен е сключила 12 бр. договори със срок на действие от 20.12.2007 г. до 20.12.2010 г. С Решение №РД-10-1431/17.11.2010 г. на Кмета на Община Плевен е открита процедура за възлагане на обществена поръчка със същия предмет, вписана в Регистъра за обществените поръчки с уникален номер 00226-2010-0024. С Решение №РД-10-342/04.04.2011 г. е обявено класирането на участниците в обществената поръчка. Издаденото решение е обжалвано от един от участниците “Хранителни стоки Плевен”АД, гр.Плевен. С писмо с изх. №ДИР-2327/19.04.2011 г. е поискано предварително изпълнение, за което е получен отказ, съгласно Определение №549/28.04.2011 г. от КЗК. Определението на КЗК е обжалвано от Община Плевен пред ВАС в законовия срок. С писмо с изх.№ДИР-376/ КЗК 451 /02.03.2011 г. от КЗК Община Плевен е уведомена за образувано производство по преписка №КЗК-451/27.04.2011 г. Към настоящият момент няма действащ договор за доставка на хранителни продукти, тъй като 12- те броя договори за доставка на хранителни продукти са прекратени поради изтичане на срока на 20.12.2010 г. Съгласно чл.120б от ЗОП обжалването на заповедта за класиране спира процедурата за възлагане на обществената поръчка до окончателното решаване на спора. Съгласно чл. 41, ал. 4 и ал. 5 от ЗОП възложителят сключва договора в едномесечен срок от влизане в сила на заповедта за класиране и няма право да сключи договор преди влизане в сила на всички решения по процедурата. Законодателят е предвидил едномесечен срок за произнасяне на КЗК по жалбата, едномесечен срок за произнасяне на ВАС при евентуално обжалване на решението на КЗК и в случай, че законоустановените срокове бъдат спазени, то времето до влизане в сила на заповедта за класиране, приблизително ще е около три месеца от започване на производството пред КЗК. За същият този период възложителят не е в състояние да осигури доставката предмет на процедурата. Тази доставка е наложителна, тъй като се касае за доставка на хранителни продукти за деца на възраст до шест години от детските заведения на територията на Община Плевен, както и за хора в напреднала възраст и с увреждания от социалните заведения. С оглед суспензивния ефект на жалбата, отказът да се допусне предварително изпълнение, невъзможността към момента на откриване на процедурата и към настоящият момент да се определи кога може да се сключи договор, невъзможност да се осигури доставка поради изтичане на срока на предишните договори, откриване на процедурата своевременно преди изтичане на срока на предишния договор и невъзможност да се отложи във времето доставката на хранителни продукти, както и поради наличие на условията на чл. 90, ал. 1, т. 4 от ЗОП и предвид забраната по чл. 41, ал. 4 и 5 от ЗОП, поради изчерпване възможностите, съгласно чл.2 от НВМОП, произтичащи от натрупаните вече стойности на доставките, Възложителят е необходимо да проведе процедура договаряне без обявление по реда на ЗОП. Договорът вследствие на процедурата ще е със срок до сключване на договор по процедура открита с Решение №РД-101431/17.11.2010 г. или сключване на договор след провеждане на нова процедура, съгласно разпоредбите на ЗОП .