Версия за печат

00661-2011-0003

BG-Белене: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Белене, ул."България" № 35, За: Цветомир Цветанов - ст. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 31061, E-mail: obshtinabl@abv.bg, Факс: 0658 31062

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net.

Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Периодична доставка на хранителни продукти по предварителна заявка за звената на бюджетна издръжка на територията на Община Белене"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Домашен Социален Патронаж гр. Белене, ОДЗ "Мечта" гр. Белене, ОДЗ "Бодра смяна" гр. Белене, ОДЗ "Знаме на мира" гр. Белене, ОУ "Васил Левски" гр. Белене, СОУ "Димчо Дебелянов" гр. Белене, ОУ "Проф. Иван Шишманов" – с. Деков.
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

бектът на поръчката е периодична доставка на хранителни продукти по предварителна заявка за звената на бюджетна издръжка на територията на Община Белене по следните обособени позиции: 1. Хлебни изделия и производни; 2. Мляко и млечни продукти; 3. Месо и месни продукти, риба, яйца; 4. Пресни зеленчуци и плодове, клубеноплодни, кореноплоди ; 5. Консерви, сухи бобени и зърнени храни; 6. Различни хранителни продукти.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000 (DA28, FA02, FA03)

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти (Социални услуги , За детски градини , За училища )

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно техническите спецификации, неразделна част от документацията за участие.

ІІ.2.2) Опции

В случай, че в срока посочен в чл.1.2. от проекта на договора Възложителят е в процес на избор на изпълнител, но все още няма сключени договори, Възложителя си запазва правото да възложи допълнителни доставки на същите Изпълнители, избрани в резултат на провеждане на настоящата обществена поръчка, за срок до 5 месеца.

Прогнозен график за ползване на тези опции в месеци

5

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Кандидатите представя оригинал на гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а пределеният изпълнител представя оригинал на гаранция за изпълнение при подписването на договора. Възложителят определя (чл. 59 ал. 2 ЗОП) гаранция за участие в настоящата процедура по позиции в размер на , както следва: - Позиция 1 Хлебни изделия и производни 800.00 лв; - Позиция 2 Мляко и млечни продукти 600.00 лв; - Позиция 3 Месо и месни продукти, риба, яйца 2 000.00 лв; - Позиция 4 Пресни зеленчуци и плодове, клубеноплодни, кореноплоди 750.00 лв; - Позиция 5 Консерви, сухи бобени и зърнени храни 700.00 лв; - Позиция 6 Различни хранителни продукти 600.00 лв; В случай, че се участва за повече от една обособена позиция, кандидатът следва да представи отделни гаранции (парични или банкови) за всяка една позиция. При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, трябва да представи документ за внесена гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от стойността на договора, към датата на неговото сключване, или да представи оригинал на безусловна, неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора, с възможност да се усвои изцяло или на части, издадена в полза на Възложителя за сума в размер на 3 % от стойността на договора. Гаранцията за участие и евентуално гаранцията за изпълнение на договора, могат да се представят в една от следните форми – парична сума или под формата на банкова гаранция. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Ако участник избере гаранциите да са под формата на парична сума, следва да го направи с платежно нареждане по банков път по сметка на Община Белене като използва следните данни: IBAN: BG61 STSA 9300 3359 4547 00; BIC: STSA BGSF, БАНКА ДСК-клон гр. Белене. В документацията за обществената поръчка участникът прилага оригинали на платежните нареждания с подпис и печат на съответната банка. В случай, че се участва за повече от една обособена позиция, кандидатът следва да представи отделни гаранции (парични или банкови) за всяка една позиция. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, то същата трябва да се представи в оригинал по образец на банката и да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. В случай на представяне на банкова гаранция за изпълнение на договор, същата трябва да е издадена по образец на банката преди датата на сключване на договора за обществена поръчка. Валидността на банковата гаранция за изпълнение да е 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на договора. Банковата гаранция следва да е неотменима и да е в полза на Община Белене и изрично да съдържа текст с пълното наименование на процедурата и обособената позиция на поръчката за която се издава! Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с легализация, в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Всички разходи по гаранцията за участие в процедурата и тези по гаранцията за изпълнението на поръчката са за сметка на участника, а разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участниците трябва да предвидят и заплатят своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранциите да не бъде по-малък от определения в процедурата. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по гаранцията за участие или за изпълнение се представят в легализиран превод на български език.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Условията и начините на плащане са уредени в проекта на договор, който е неразделна част от документацията за участие в процедурата.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

На основание чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП да се създаде юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано с офертата, подадена от обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Обектът на поръчката е периодични доставки на хранителни продукти по предварителна заявка и спецификация за звената на бюджетна издръжка на територията на Община Белене за срок от 24 (двадесет и четири) месеца по следните обособени позиции: 1. Хлебни изделия и производни; 2. Мляко и млечни продукти; 3. Месо и месни продукти, риба, яйца; 4. Пресни зеленчуци и плодове, клубеноплодни, кореноплоди ; 5. Консерви, сухи бобени и зърнени храни; 6. Различни хранителни продукти. Възложителят си запазва правото да възложи допълнителни доставки на избрания изпълнител за срок до 5 (пет) месеца след изтичане на срока на договора в случай, че в периода му на действие няма избран Изпълнител и сключени договори за доставка на храни за следващ период.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Оригинал или заверено копие на удостоверение за актуално състояние, издадено от компетентен орган в страната на участника не по-рано от 6 месеца преди датата на отваряне на офертата. Когато участникът е българско юридическо лице и е регистриран или пререгистриран в единния електронен търговски регистър към Агенция по вписванията, не се изисква удостоверение за актуално състояние, а се посочва ЕИК: • За юридически лица и ЕТ, които не са пререгистрирани по реда на Закона за търговския регистър се представя: - копие от документ за първоначална съдебна регистрация; - валидно удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 6 месеца от датата на отваряне на офертите; • За юридически лица и ЕТ, които са пререгистрирани по реда на Закона за търговския регистър се представя: - копие от документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Когато участникът не представи ЕИК, освен копие от документа за регистрация, прилага и удостоверение за актуално състояние (извлечение от Търговския регистър) издадено не по-рано от 6 месеца от датата на отваряне на офертите; В случай че, в управителните и контролни органи на участника има юридически лица, в офертата си участникът прилага следните документи: • Ако юридическото лице, член на управителен или контролен орган не е пререгистрирано по реда на Закона за търговския регистър - удостоверение за актуалното им състояние, • Ако юридическото лице, член на управителен или контролен орган е пререгистрирано по реда на Закона за търговския регистър – се представя извлечение от Търговския регистър или ЕИК. •Документ за регистрация на кандидата по ДДС /Идентификационен номер по ДДС/ или декларация, че същият не е регистриран; • За физически лица – копие от документа за самоличност. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице, документът за регистрация следва да бъде представен в легализиран превод на български език, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. • Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице следва да приложи нотариално заверен учредителен акт на обединението. Физическите лица, включени в състава на обединения, представят документ за самоличност. Юридическите лица, включени в състава на обединения, представят документ за съдебна регистрация и удостоверение за актуално състояние или техни еквиваленти, в легализиран превод. В случай, че кандидатите участват като обединение, то всички в обединението трябва да сключат писмено споразумение. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. Ако състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата, участникът представя копие от удостоверението за регистрация по БУЛСТАТ. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП съгласно Образец № 3, 4 и 5 от документацията. Представят и се собственоръчно подписани декларации от всяко едно от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, както и по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. Кандидат или участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 ЗОП се отстранява от участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП (Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите от настоящия раздел се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът предвижда използването на подизпълнители, документите от настоящия Раздел се представят за всеки от подизпълнителите;): (а) Копие от счетоводния баланс и отчета за приходите и разходите за 2008г., 2009 г., и 2010 г. (с изключение на новорегистрираните кандидати и кандидатите, упражняващи свободна професия) или в зависимост от датата на учредяване – заверени от страна на участника. (б) Информация за общия оборот на участника за последните три години /2008г., 2009 г. и 2010 г./, съгласно Образец № 8 от документацията;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Списък на основните договори на участника за сходни доставки на храни, изпълнени през периода 2008г., 2009г. и 2010г. – (за новорегистрираните кандидати - в зависимост от датата на учредяване), включително предмет, стойностите, срокове и клиенти, придружен с препоръки за добро изпълнение от Възложителите чиито договори кандидата представя, че е изпълнил. Кандидатите не трябва да прилагат копия на договори в офертата си. Участникът трябва да има минимален, документално доказан общ оборот без ДДС от дейността си за периода 2008 г., 2009 г. и 2010 г., за съответната позиция по която ще кандидатства, в размер на: Позиция 1 Хлебни изделия и производни 200 000.00 лв; Позиция 2 Мляко и млечни продукти 150 000.00 лв; Позиция 3 Месо и месни продукти, риба, яйца 500 000.00 лв; Позиция 4 Пресни зеленчуци и плодове, клубеноплодни, кореноплоди 190 000.00 лв; Позиция 5 Консерви, сухи бобени и зърнени храни 240 000.00 лв; Позиция 6 Различни хранителни продукти 130 000.00 лв. Кандидатите следва да имат специфичен оборот от сходни с предмета на настоящата поръчка доставки (храни) за периода 2008г., 2009г. и 2010 г. на стойност, без ДДС равна или по-голяма, при кандидатстване за всяка позиция, както следва: Позиция 1 Хлебни изделия и производни 120 000.00 лв; Позиция 2 Мляко и млечни продукти 90 000.00 лв; Позиция 3 Месо и месни продукти, риба, яйца 300 000.00 лв; Позиция 4 Пресни зеленчуци и плодове, клубеноплодни, кореноплоди 115 000.00 лв; Позиция 5 Консерви, сухи бобени и зърнени храни 140 000.00 лв; Позиция 6 Различни хранителни продукти 97 000.00 лв; В случай, че участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, общият и специфичния оборот трябва да е равен или по-висок от сбора на минимално изисканите обороти за съответните позиции. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася за общия оборот на участниците в обединението като цяло. Оборотите се доказват по реда на т. 3.5 а) от Документацията.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците следва да представят валидни удостоверения за регистрация за търговия на едро с храни, обхващащи групата храни по съответната обособена позиция, за които участват съгласно разпоредбите на чл.12 от Закона за храните. Удостоверенията да са заверени с гриф ”Валидно/ вярно с оригинала” от органа, който го е издал. При участник обединение на физически и/или юридически лица всяко физическо/юридическо лице включено в обединението следва да представи удостоверения за регистрация по чл. 12 от Закона за храните, за търговия на едро с храни, обхващащо групите храни, за които обединението е подало оферта. Регистрацията на обектите за производство и търговия на едро с храни от неживотински произход, се извършва от регионалната инспекция за опазване и контрол на общественото здраве (РИОКОЗ). Удостоверение за регистрация по чл.12 от Закона за храните следва да бъдат издадени след 01.01.2007г. Кандидатите задължително представят валидни в своя срок доказателства по смисъла на чл. 18 от Закона за храните, за внедрени сертифицирана Система за анализ на опасностите и критични контролни точки /НАССР/ за управление безопасността на храните или валиден в своя срок сертификат за управление на качеството съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2008 или внедрена и валидна в своя срок сертифицирана система за управление на безопасността на храните по БДС ЕN ISO 22 000:2005 или валидна в своя срок система, която съответства на изискванията на Кодекс Алиментариус или съответстващи валидни в своя срок еквивалентни стандарти, или приложими валидни в своя срок процедури и/или добри практики по смисъла на чл. чл. 17 и 18 ал. 1 от ЗХ, с област на приложение производство продажба, търговия, доставка на хранителни продукти. Представят се нотариално заверени копия от сертификатите и акредитацията на сертифициращата организация която ги е издала, като същите да са във срока на тяхната валидност и да не са изтекли към датата на отваряне на офертите. При участник обединение на физически и/или юридически лица всяко физическо/юридическо лице, включено в обединението, следва да представи сертификат за внедрена и сертифицирана система за управление на качеството съгласно съответния стандарт. Възложителят ще провери всеки сертификат по отделно за неговата легитимност и валидност, чрез кореспонденция с организацията която го е издала. Хранителните продукти да отговарят на установените стандарти или техни еквиваленти, където е указано и/или се изисква по спецификация за дадения артикул, както и на законодателните актове и норми свързани с производство, доставка и търговия с храни - стандарт „Стара планина”, националните стандарти за кисело мляко 12:2010, за българско бяло саламурено сирене 15:2010, за български кашкавал 14:2010, изискванията на Закона за храните, Наредба № 5/25.05.2006 г. за хигиената на храните, издадена на основание чл. 17, ал. 2 от Закона за храните, Наредба №16 от 28 май 2010 г. за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци (в сила от 08.06.2010 г. Обн. ДВ. бр.43 от 8 Юни 2010г.) издадена от МЗХ, Наредба № 1 от 09.01.2008 г. за изискванията за търговия с яйца за консумация издадена от МЗХ, упоменатите стандарти по БДС, или съответни еквиваленти на стандартите. Хранителните продукти трябва да отговарят на БДС, ТС или ТД за което се представят документи, удостоверяващи качеството на предлаганите хранителни продукти по обособените позиции предмет на поръчката. Хранителните продукти трябва да бъдат първо качество. В обектите предмет на доставка по поръчката да се доставят само храни със запазени опаковки, етикирани и маркирани съгласно Наредбата за изискванията за етикирането и представянето на храните, приета с Постановление №136 от 2000 г. /ДВ, бр.62 от 2000 г./.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Кандидатите да разполагат със собствена/наета материално- техническа база с минимум едно складово помещение с хладилна техника или хладилно помещение поддържащо постоянно необходимата температура за съхранение на съответните хранителни продукти. Да се приложат валидни копия на документи от компетентни органи, разрешаващи експлоатацията на помещенията. Да се приложат заверени от управителя копия на нотариални актове за собственост или договори за наем. В доказателствата да бъдат посочени квадратурата на складовите площи в квадратни метри и кубатурата на хладилните площи в кубически метри и/или броя и вида на хладилната техника и техния обем. Кандидатите да имат минимум 2 (два) броя собствени или наети (лизинг) транспортни средства годни за превоз на хранителни продукти. За доказване наличието на транспортните средства всеки участник представя списък-декларация с всички транспортни средства, които ще бъдат на негово разположение за срока на договора, с приложени копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността и общата товароносимост на специализираните превозни средства, както и валидни удостоверения за регистрация на транспортни средства на името на участника съгласно изискване на ДВСК и РИОКОЗ. В случай че транспортните средства не са собствени - се прилага договор за наем/лизинг/, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение за срока на договора. Транспортните средства на кандидатите за доставките по позиции 2 и 3 задължително да са регистрирани по смисъла на чл. 246 ал. 4 от Закона за ветеринарномедицинската дейност и чл. 3 ал. 3 от Наредба № 9 на МЗ от 21 март 2005 г. за условията и реда за създаване и поддържане на публичен регистър на обектите с обществено предназначение контролирани от РЗИ, като документите доказващи регистрацията следва да са издадени след 01.01.2007г. на името на участника и да бъдат заверени с гриф "Валидно, вярно с оригинала" от органа, който ги е издал. Кандидатите за позиции 1, 4, 5 и 6 трябва да имат транспортни средства регистрирани по реда на чл. 3 ал. 3 от Наредба № 9 на МЗ във връзка с чл.36, ал.3 от Закона за здравето за транспортни средства за превоз на храните, като документите доказващи регистрацията следва да са издадени след 01.01.2007г. на името на участника и да бъдат заверени с гриф "Валидно,вярно с оригинала" от органа, който ги е издал. Независимо за коя позиция ще участват, кандидатите са длъжни да представят копие на удостоверение по смисъла на чл.12 ал. 10 от Закона за храните, на името на участника и да бъдат заверени с гриф "Валидно,вярно с оригинала" от органа, който ги е издал. Невъзможността да се покрият минималните изисквания, липсата на доказателствени документи, непредставянето или представяне на невалидни сертификати или съответни доказващи документи, неотговарящи на посочени по-горе критерии, ще доведат до предлагане на участника за отстраняване от участие в процедурата. Протокол/-и от изпитване на всички хранителните продукти по съответните позиции от акредитирана лаборатория и изпитване на млечните продукти /сирене , кашкавал, прясно мляко и кисело мляко/ от акредитирана лаборатория по безопасност на хранителните продукти от животински произход, доказващ, че в изследваните млечни продукти, предмет на поръчката, не се включват растителни мазнини.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена; тежест: 85
Показател: Срок на отложено плащане; тежест: 15
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.10.2011 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за участие в размер на 12.00 лв с ДДС. е платима в каса ЦИОГ при Община Белене всеки работен ден от 08:00 часа до 16:00 часа или по банков път: BG 74 STSA 9300 8459 4547 00; BIC: STSA BGSF, БАНКА ДСК-клон гр. Белене.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
17.10.2011 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.10.2011 г.  Час: 10:00
Място

Зала 16 на Община Белене, ул. “България” 35 , гр. Белене, 5930

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.3 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.09.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Хлебни изделия и производни
1) Кратко описание

Доставка чрез покупка на хлебни изделия и производни.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000 (DA28, FA02, FA03)

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти (Социални услуги , За детски градини , За училища )

3) Количество или обем

Съгласно техническите спецификации, неразделна част от Документацията за участие в процедурата.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Мляко и млечни продукти
1) Кратко описание

Доставка чрез покупка на мляко и млечни продукти .

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000 (DA28, FA02, FA03)

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти (Социални услуги , За детски градини , За училища )

3) Количество или обем

Съгласно техническите спецификации, неразделна част от Документацията за участие в процедурата.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Месо и месни продукти, риба, яйца
1) Кратко описание

Доставка чрез покупка на месо и месни продукти, риба и яйца.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000 (DA28, FA02, FA03)

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти (Социални услуги , За детски градини , За училища )

3) Количество или обем

Съгласно техническите спецификации, неразделна част от Документацията за участие в процедурата.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Пресни зеленчуци и плодове, клубеноплоди и кореноплоди
1) Кратко описание

Доставка чрез покупка на пресни зеленчуци и плодове, клубеноплоди и кореноплоди.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000 (DA28, FA02, FA03)

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти (Социални услуги , За детски градини , За училища )

3) Количество или обем

Съгласно техническите спецификации, неразделна част от Документацията за участие в процедурата.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Консерви, сухи бобови и зърнени храни
1) Кратко описание

Доставка чрез покупка на консерви, сухи бобови и зърнени храни.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000 (DA28, FA02, FA03)

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти (Социални услуги , За детски градини , За училища )

3) Количество или обем

Съгласно техническите спецификации, неразделна част от Документацията за участие в процедурата.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Различни хранителни продукти
1) Кратко описание

Доставка чрез покупка на различни хранителни продукти.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000 (DA28, FA02, FA03)

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти (Социални услуги , За детски градини , За училища )

3) Количество или обем

Съгласно техническите спецификации, неразделна част от Документацията за участие в процедурата.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24