Версия за печат

00530-2011-0037

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, ТД на НАП - Пловдив, ул. "Скопие" № 106, За: Илияна Недева, Борянка Дачева, РБългария 4004, Пловдив, Тел.: 032 935497, E-mail: il.nedeva@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Място/места за контакт: ул. "Скопие" № 106, гр. Пловдив
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Периодични доставки на фотокопирна хартия за компютърни принтери, термочувствителна хартия и ролки от хартия за системите за управление на опашките за нуждите на ТД на НАП - Пловдив и териториалните структури в обхвата й."

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Сградите на съответните структурни единици на ТД на НАП - Пловдив в градовете Пловдив, Стара Загора, Хасково, Кърджали, Смолян и Пазарджик, находящи се на адреси, посочение в описанието на поръчката.
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

"Периодични доставки на фотокопирна хартия за компютърни принтери, термочувствителна хартия и ролки от хартия за системите за управление на опашките за нуждите на ТД на НАП - Пловдив и териториалните структури в обхвата й."

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30197643, 22993200, 30199340

Описание:

Фотокопирна хартия
Термочувствителна хартия или картон
Безконечна хартия за формуляри

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
170000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: комплексна оценка на предложените единични цени без ДДС за артикулите от Продуктова група I: "Фотокопирна хартия - в пакети по 500 листа"; тежест: 95
Показател: комплексна оценка на предложените единични цени без ДДС за артикулите от Продуктова група II: "Термохартия - ролки"; тежест: 5
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Процедурата е открита с Решение № РД-44-4/14.06.2011г. на директора на ТД на НАП - Пловдив.

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 41 - 066670 от 01.03.2011 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 114 - 188582 от 16.06.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 32 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Периодични доставки на фотокопирна хартия за компютърни принтери, термочувствителна хартия и ролки от хартия за системите за управление на опашките за нуждите на ТД на НАП - Пловдив и териториалните структури в обхвата й."
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

05.08.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Мултико 92" ООД, бул. "Цариградско шосе" 7 км, ЗИТ втори корпус, ет.1, РБългария 1784, София, Тел.: 02 9718181, E-mail: office@multico.bg

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 170000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 170000 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 122и от Закона за обществени поръчки обявяване на недействителност на сключен договор на основанията, посочени в чл. 41б, ал.1 от ЗОП може да поиска всяко заинтересовано лице или всеки заинтересован участник в процедурата, по смисъла на §1, т.6б и т.6в от Допълнителните разпоредби на ЗОП. Недействителност на сключения договор може да се иска в срок до два месеца от публикуване на Информация за сключен договор в РОП, а ако не е публикувана - от узнаването, но не по-късно от една година от сключването му. Искът се предявява по реда на ГПК.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.09.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ