Версия за печат

00233-2011-0016

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДП НК "Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Светлана Станева, Република България 1233, София, Тел.: 02 9322934, E-mail: s_staneva@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rail-infa.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: поддържане на жп инфраструктураДруго (моля пояснете): поддържане на жп инфраструктура

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Укрепване на железен път от км 73+400 до км 73+900 в междугарието Търнак- Аспарухово по 3-та жп линия”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: в участъка Търнак - Аспарухово
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Укрепване на железен път от км 73+400 до км 73+900 в междугарието Търнак- Аспарухово по 3-та жп линия"

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45234100

Описание:

Строителни и монтажни работи на релсови пътища

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
5435850 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 3749 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
19.08.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.08.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„КРАМ-КОМПЛЕКС” ЕООД ЕИК 121062764, кв. „Драгалевци”, ул. „Първа” №9, Р България 1415, София, Тел.: 02 8601414, E-mail: mail@kram-kompleks.bg, Факс: 02 8601414

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5435850 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

26.08.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

Аварийният участък се намира на спирка Струя от км 73+400 до км 73+900 и попада в района на Административна област Бургас. Географско разположение – в Източна Стара планина, с ясно изразен планински терен. По отношение на инфраструктурата е част от трета главна железопътна линия Карнобат-Синдел-Варна Фериботна и връзка с пристанище Варна по VІІІ Транс-европейски коридор. По проект скоростта за движение на железопътните возила е 130 км/ч. Вследствие усложнената метеорологична обстановка и обилни валежи в периода 29.03.2011 г. - 04.04.2011 г. се активизира свлачищен процес. Засегнатият участък е от км 73+400 до км 73+900 и обхваща част от новоизградената двупътна жп линия в района на спирка Струя, където освен в зоната на път №1, който не е в експлоатация, улягане се наблюдава и по съседния път №2, по който се извършва влаковото движение. В засегнатия участък в конструкцията на новоизграден водосток на км 73+532 касетъчен тип е установено хоризонтално и вертикално изместване на касетите и изтичане на земна маса между тях. Ненавременното овладяване на възникналите свличания по път №1 реално застрашават и път №2 и могат да доведат до прекъсване движението на влаковете по трета главна жп линия в участъка между гарите Търнак и Аспарухово. В участъка влаковете се движат с намалена скорост от 25 км/ч. От Железопътна секция Шумен е организирано денонощно наблюдение и охрана на засегнатия участък. В тази връзка, за овладяване на аварийната ситуация и предотвратяване на усложнения с непредвидим характер, спешно e информиран г-н Константин Гребенаров – областен управител на Област Бургас. Със заповед № РД-10-70/05.04.2011 год. на зам. областен управител на област Бургас е назначена комисия със задача да направи анализ на развиващите се свлачищни процеси. Комисията констатира с протокол №80-00-100/06.04.2011год., одобрен от областния управител на област Бургас изключително критичната ситуация и предлага да се извършат спешни неотложни аварийно-възстановителни работи по укрепване на свлачището и отстраняване на последиците от възникналото бедствие. На 05.04.2011 г. при проверка на състоянието на железния път и съоръженията от контролните органи при РИБП - Г. Оряховица в междугарието Търнак-Аспарухово е констатирано крайно незадоволителното му състояние. На 08.04.2011 г., в следствие на тревожната обстановка спешно се организира работна среща на комисия, назначена със заповед №1401/01.12.2010 г. на генералния директор на ДП „НКЖИ”. Комисията предписва да се предприемат спешни аварийно-възстановителни работи за укрепване на железния път и ликвидиране на предпоставките, застрашаващи безопасността на движението. С доклад с изх. № 789/08.04.2011 год. до Генералния директор на ДП „НКЖИ” е заявена необходимостта от провеждане на процедура на договаряне без обявление от Директор ЖПС Шумен. В процеса на подготовка и съгласуване на документацията за провеждане на процедурата с Управителният съвет на ДП „НКЖИ” и МТИТС, отново в района на обекта падат необичайно обилно количество валежи /36,00 л/м2 за денонощие/, представляващи 73% от нормата за месеца. С оглед на създадената критична ситуация, отново е сезирана Областната управа на гр. Бургас. Със Заповед № РД-10-154/04.07.2011 год. Обл. управител назначава съвместна комисия, която след извършен обстоен оглед на обекта, определя ситуацията, като „бедствие” с авариен и неотложен характер. Комисията предлага: с цел гарантиране сигурността и безопасността на влаковото движение и не допускане на последици с непредвидим изход за пътниците и товарите по железния път и с оглед на това, че не могат да бъдат спазени сроковете за открита, ограничена процедура и процедура на договаряне с обявление, да проведе процедура на договаряне без обявление.