00233-2011-0016
BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ДП НК "Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Светлана Станева, Република България 1233, София, Тел.: 02 9322934, E-mail: s_staneva@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rail-infa.bg.
Публичноправна организация
Друг: поддържане на жп инфраструктураДруго (моля пояснете): поддържане на жп инфраструктура
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Укрепване на железен път от км 73+400 до км 73+900 в междугарието Търнак- Аспарухово по 3-та жп линия”
„Укрепване на железен път от км 73+400 до км 73+900 в междугарието Търнак- Аспарухово по 3-та жп линия"
45234100
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне без обявление
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
3
„КРАМ-КОМПЛЕКС” ЕООД ЕИК 121062764, кв. „Драгалевци”, ул. „Първа” №9, Р България 1415, София, Тел.: 02 8601414, E-mail: mail@kram-kompleks.bg, Факс: 02 8601414
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
26.08.2011 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.
Аварийният участък се намира на спирка Струя от км 73+400 до км 73+900 и попада в района на Административна област Бургас. Географско разположение – в Източна Стара планина, с ясно изразен планински терен. По отношение на инфраструктурата е част от трета главна железопътна линия Карнобат-Синдел-Варна Фериботна и връзка с пристанище Варна по VІІІ Транс-европейски коридор. По проект скоростта за движение на железопътните возила е 130 км/ч. Вследствие усложнената метеорологична обстановка и обилни валежи в периода 29.03.2011 г. - 04.04.2011 г. се активизира свлачищен процес. Засегнатият участък е от км 73+400 до км 73+900 и обхваща част от новоизградената двупътна жп линия в района на спирка Струя, където освен в зоната на път №1, който не е в експлоатация, улягане се наблюдава и по съседния път №2, по който се извършва влаковото движение. В засегнатия участък в конструкцията на новоизграден водосток на км 73+532 касетъчен тип е установено хоризонтално и вертикално изместване на касетите и изтичане на земна маса между тях. Ненавременното овладяване на възникналите свличания по път №1 реално застрашават и път №2 и могат да доведат до прекъсване движението на влаковете по трета главна жп линия в участъка между гарите Търнак и Аспарухово. В участъка влаковете се движат с намалена скорост от 25 км/ч. От Железопътна секция Шумен е организирано денонощно наблюдение и охрана на засегнатия участък. В тази връзка, за овладяване на аварийната ситуация и предотвратяване на усложнения с непредвидим характер, спешно e информиран г-н Константин Гребенаров – областен управител на Област Бургас. Със заповед № РД-10-70/05.04.2011 год. на зам. областен управител на област Бургас е назначена комисия със задача да направи анализ на развиващите се свлачищни процеси. Комисията констатира с протокол №80-00-100/06.04.2011год., одобрен от областния управител на област Бургас изключително критичната ситуация и предлага да се извършат спешни неотложни аварийно-възстановителни работи по укрепване на свлачището и отстраняване на последиците от възникналото бедствие. На 05.04.2011 г. при проверка на състоянието на железния път и съоръженията от контролните органи при РИБП - Г. Оряховица в междугарието Търнак-Аспарухово е констатирано крайно незадоволителното му състояние. На 08.04.2011 г., в следствие на тревожната обстановка спешно се организира работна среща на комисия, назначена със заповед №1401/01.12.2010 г. на генералния директор на ДП „НКЖИ”. Комисията предписва да се предприемат спешни аварийно-възстановителни работи за укрепване на железния път и ликвидиране на предпоставките, застрашаващи безопасността на движението. С доклад с изх. № 789/08.04.2011 год. до Генералния директор на ДП „НКЖИ” е заявена необходимостта от провеждане на процедура на договаряне без обявление от Директор ЖПС Шумен. В процеса на подготовка и съгласуване на документацията за провеждане на процедурата с Управителният съвет на ДП „НКЖИ” и МТИТС, отново в района на обекта падат необичайно обилно количество валежи /36,00 л/м2 за денонощие/, представляващи 73% от нормата за месеца. С оглед на създадената критична ситуация, отново е сезирана Областната управа на гр. Бургас. Със Заповед № РД-10-154/04.07.2011 год. Обл. управител назначава съвместна комисия, която след извършен обстоен оглед на обекта, определя ситуацията, като „бедствие” с авариен и неотложен характер. Комисията предлага: с цел гарантиране сигурността и безопасността на влаковото движение и не допускане на последици с непредвидим изход за пътниците и товарите по железния път и с оглед на това, че не могат да бъдат спазени сроковете за открита, ограничена процедура и процедура на договаряне с обявление, да проведе процедура на договаряне без обявление.