Версия за печат

00692-2011-0015

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ "Света Анна" - София АД, ж.к.Младост 1, ул. "Димитър Моллов" № 1, За: Жени Човалинова / Росица Алексиева, Република България 1750, София, Тел.: 02 9759011, E-mail: pravisti_sv.anna@abv.bg, Факс: 02 9759130

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sveta-anna.eu.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на 4 броя мобилни графични рентгенови апарати за нуждите на Клиника по образна диагностика при УМБАЛ „Света Анна” – София АД.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Клиника по образна диагностика в УМБАЛ "Света Анна" - София АД
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на 4 броя мобилни графични рентгенови апарати за нуждите на Клиника по образна диагностика при УМБАЛ „Света Анна” – София АД. Доставката включва: монтаж и пускане в експлоатация, гаранционна поддръжка, транспортни разходи до мястото на експлоатация на апаратурата, Изготвяне и съгласуване с отговорните институции НЦРРЗ и АЯР на необходимата проектна документация, свързана с въвеждане в експлоатация и лицензиране на апаратурата от отговорните институции /НЦРРЗ и АЯР/, Узаконяване на апаратурата пред институциите НЦРРЗ и АЯР, с включени всички съпътстващи дейности и разходи, с изключение на дължимите държавни такси, предоставяне на ръковдства за експлоатация на апаратурата в оригинал и на български език и апликационно обучение на персонала за работа с апаратурата. Предлаганата апаратура трябва да отговаря на изискванията на възложителя и да притежава минималните технически характеристики, посочени в приложената към документацията за участие техническа спецификация. Гаранционният срок на новодоставената апаратура е минимум 18 месеца. Осигуряване на гаранционно обслужване на апаратурата от оторизиран сервиз на производителя при максимално време на реакция 24 часа.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
130180 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Цена - К1; тежест: 65
Показател: Гаранционно сервизно обслужване - К2; тежест: 15
Показател: Качество - К3; тежест: 15
Показател: Срок на доставка - К4; тежест: 5
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата са одобрени от Изпълнителния директор на УМБАЛ "Св. Анна" - София, АД с Решение № 276/17.06.2011 г. и е изпратено за публикуване в регистъра на АОП при условията и реда на чл. 35, ал.3 от НВМОП по електронен път.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 122 от 02.03.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 18 / Наименование:Доставка на 4 броя мобилни графични рентгенови апарати за нуждите на Клиника по образна диагностика при УМБАЛ „Света Анна” – София АД.
V.1) Дата на сключване на договора
29.08.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Дарис - МС" ЕООД, ЕИК: 121020530, ул. "Якубица" № 19, ет.2, офис А2/В2, България 1164, София, Тел.: 02 9628515, Факс: 02 8629100

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 130180 BGN без ДДС
В Брой месеци 3
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.08.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор