Версия за печат

00307-2011-0002

BG-Козлодуй: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Козлодуй, ул. "Христо Ботев" №13, За: Марио Милов - началник на отдел "ОП", България 3320, Козлодуй, Тел.: 0973 85858, E-mail: mimilov@kozloduy.bg, Факс: 0973 80183

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kozloduy.bg.

Адрес на профила на купувача: www.kozloduy.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на машини, техника и съоръжения за нуждите на община Козлодуй” включваща следните обособени позиции: Обособена позиция №1 – “Доставка на компютри - настолни, монитори, мутимедии и компютри - преносими”; Обособена позиция №2 – “Доставка на мини багер с инвентар”; Обособена позиция №3 – “Доставка на микробус”; Обособена позиция №4 – “Доставка на моторни коси, прътова кастрачка, моторен трион, професионален райдер и мотофреза”; Обособена позиция №5 – “Доставка на контейнери тип „Бобър” – 1 100 литра”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Община Козлодуй
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Настоящата процедура е разделена на пет обособени позиции, както следва: 1. Обособена позиция №1 – “Доставка на компютри - настолни, монитори, мутимедии и компютри - преносими” Доставката включва: - Компютри - настолни - 36 бр. - Монитори - 36 бр. - Мултимедийни проектори – 4 бр. - Мултимедийни екрани със стойки за тях – 4 бр. - Мултимедиен екран с автоматично разпъване – 1 бр. - Компютри - преносими – 4 бр. 2. Обособена позиция №2 – “Доставка на мини багер с инвентар” Доставката включва: - Мини багер – 1 бр., окомплектован със следният инвентар: - Кофа – 1 бр. - Хидравличен чук – 1 бр. - Ремарке за транспортиране – ново – 1 бр. За бъдещо осигуряване и доказване на принадлежността на мини багера, Възложителят предпочита доставеният мини багер да има надпис “Община Козлодуй”, изпълнен от доставчика. 3. Обособена позиция №3 – “Доставка на микробус” Доставката включва: - Микробус (8+1) – 1бр. – употребяван. За бъдещо осигуряване и доказване на принадлежността на микробуса, Възложителят предпочита доставеният микробус да има надпис “Община Козлодуй”, изпълнен от доставчика. 4. Обособена позиция №4 – “Доставка на моторни коси, прътова кастрачка, моторен трион, професионален райдер и мотофреза” Доставката включва: - Моторни коси – 3 бр. - Прътова кастрачка – 1 бр. - Моторен трион – 1 бр. - Професионален райдер – 1бр. - Мотофреза – 1 бр. За бъдещо осигуряване и доказване на принадлежността на професионалният райдер и мотофрезата, Възложителят предпочита доставените професионален райдер и мотофреза да имат надпис “Община Козлодуй”, изпълнен от доставчика. 5. Обособена позиция №5 – “Доставка на контейнери тип „Бобър” – 1 100 литра” Отнася се за доставка на нови метални контейнери тип ”Бобър”- 1100л , включително с транспорта до гр. Козлодуй. Обхваща доставката на 30 броя нови контейнери тип “Бобър” - 1100л. Бобрите да са изцяло метални, горещо - поцинковани, на колелца с допълнителна заварка против кражба, с капаци-метални, с ръчно отваряне - вътрешни пружини, дебелина на стената на основното тяло от 2мм. Те трябва да могат да бъдат обслужвани машинно с коли "Мерцедес" и "Iveco" - при експлоатация, при дезинфекция и др. операции. Приемо-предаването се осъществява на територията на град Козлодуй с оформяне на протокол и фактура за разплащане в договорения срок, задължително е доказване качеството със сертификат за производство или декларация за съответсвие. За бъдещо осигуряване и доказване на принадлежността на изделието, Възложителят предпочита доставените нови контейнери да имат надпис “Община Козлодуй”, изпълнен от доставчика.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

16311000, 42900000

Описание:

Косачки за тревни площи
Различни видове машини с общо и специално предназначение


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
24912 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне с покана

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 179 / Наименование:"Доставка по Обособена позиция №4 - “Доставка на моторни коси, прътова кастрачка, моторен трион, професионален райдер и мотофреза”
V.1) Дата на сключване на договора
16.08.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ „Колос – Коста Цветков”, ул. "Крум Пастърмаджиев" №7, вх.Б, ап.20, РБългария 3600, Лом, Тел.: 0971 66175, E-mail: koloslom@abv.bg, Факс: 0971 66175

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 24913.33 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 24912 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалба, съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.08.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне с покана

1. откритият конкурс е прекратен по чл. 24, ал. 1, т. 1 и 2 и първоначално обявените условия не са съществено променени;