00692-2011-0008
Технически редакции | ||
19.08.2011 16:22 ч. : | техническа редакция | |
затвори |
Технически редакции | ||
19.08.2011 16:23 ч. : | служебно вписване | |
затвори |
Технически редакции | ||
19.08.2011 16:23 ч. : | служебно вписване | |
затвори |
Технически редакции | ||
19.08.2011 16:24 ч. : | служебно вписване | |
затвори |
Технически редакции | ||
19.08.2011 16:24 ч. : | служебно вписване | |
затвори |
Технически редакции | ||
19.08.2011 16:25 ч. : | служебно вписване | |
затвори |
Технически редакции | ||
19.08.2011 16:25 ч. : | служебно вписване | |
затвори |
Технически редакции | ||
19.08.2011 16:25 ч. : | служебно вписване | |
затвори |
Технически редакции | ||
19.08.2011 16:26 ч. : | служебно вписване | |
затвори |
Технически редакции | ||
19.08.2011 16:26 ч. : | служебно вписване | |
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
УМБАЛ "Света Анна" - София АД, ж.к.Младост 1, ул. "Димитър Моллов" № 1, За: Жени Човалинова/ Росица Алексиева, Република България 1750, София, Тел.: 02 9759011, E-mail: pravisti_sv.anna@abv.bg, Факс: 02 9759011
Място/места за контакт: ж.к.Младост 1, ул. "Димитър Моллов" № 1публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
Доставка на реактиви и консумативи за нуждите на Отделение по Клинична лаборатория при УМБАЛ "Света Анна" - София АД.
Доставка на реактиви и консумативи за нуждите на Отделение по клинична лаборатория при УМБАЛ "Свeта Анна" - София АД по предварителна писмена заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 24 (двадесет и четири) месеца от подписването на договора при периодично извършващи се заявки, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в календарни дни, не по-малък от 1 календарен ден и не повече от 10 календарни дни от получаване на писмена заявка от Възложителя по факс. Срокът на годност да е не по-малък от 75 на сто от обявения от производителя към датата на доставката.
33694000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата са одобрени от Изпълнителния директор на УМБАЛ "Света Анна" - София АД с Решение № 202/28.04.2011 г. и е изпратено за публикуване в регистъра на АОП, ДВ и Официалния вестник на ЕС по електронен път при условията на чл. 64, ал.3 от ЗОП.
ДА
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
18.07.2011 г.
12
"Топ Диагностика" ООД; ЕИК 130284625, ул. "Любата"№ 4-6, Република България 1612, София, Тел.: 02 9586493, Факс: 02 9586502
НЕ
18.07.2011 г.
12
"Елит Медикал" ООД; ЕИК 130824861, ул. "Димитър Хаджикоцев" №23, Република България 1000, София, Тел.: 02 8669070, E-mail: elitmed@mail.bg, Факс: 02 8652999
НЕ
18.07.2011 г.
12
"Екос Медика" ООД ЕИК 831029075, ул. "Ами Буе" № 52, Република България 1000, София, Тел.: 02 9526768, E-mail: ecosmedica@ecosmedica.com, Факс: 02 9523910
НЕ
18.07.2011 г.
12
"Медицинска Техника Инженеринг" ООД ЕИК 831641528, ж.к. Младост 1, бл. 28 Б, Република България 1000, София, Тел.: 02 4627118, E-mail: medtech-eng@mte.medicalnet-bg.org, Факс: 02 9712410
НЕ
18.07.2011 г.
12
"Медилаб" ЕООД ЕИК 131443308, ул. "Проф. Н. Михайлов" № 2, Република България 1404, София, Тел.: 02 9533116, Факс: 02 9533616
НЕ
18.07.2011 г.
12
"Ливеда Мед 2000" ООД ЕИК 130153202, ул. "Луи Айерс", № 79 Б, Република България 1421, София, Тел.: 02 8625450, Факс: 02 8625462
НЕ
18.07.2011 г.
12
"Лабекс Инженеринг" ООД ЕИК 175152005, ул. "Любляна" № 46, Република България 1618, София, Тел.: 02 4410114, Факс: 02 4410114
НЕ
18.07.2011 г.
12
"Елпак Лизинг" ЕООД ЕИК 103506445, ул. "Ив. Богоров" №12, Република България 4000, Варна, Тел.: 052 602360, Факс: 052 602360
НЕ
18.07.2011 г.
12
"Софарма Трейденг" АД ЕИК 103267194, бул. "Рожен", №6, Република България 1220, София, Тел.: 02 8133661, E-mail: office@sopharmatrading.bg, Факс: 02 8133666
URL: www.sopharmatrading.bg.
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Всяко решение на възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически и квалификационни изисквания в обявлението, документацията за участие или във всеки друг документ, свързан с процедурата пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от: 1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 4. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител. Жалба срещу решение на възложителя, с изключение на решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Когато с жалбата е поискана временната мярка процедурата за възлагане на обществена поръчка спира до влизане в сила на определението, с което се отхвърля искането за временна мярка, или с решението по жалбата, ако е наложена временната мярка. Жалба срещу решението за определяне на изпълнител спира процедурата за възлагане на обществена поръчка до окончателното решаване на спора, освен когато е допуснато предварително изпълнение.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
19.08.2011 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г