Версия за печат

00692-2011-0008

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

УМБАЛ "Света Анна" - София АД, ж.к.Младост 1, ул. "Димитър Моллов" № 1, За: Жени Човалинова/ Росица Алексиева, Република България 1750, София, Тел.: 02 9759011, E-mail: pravisti_sv.anna@abv.bg, Факс: 02 9759011

Място/места за контакт: ж.к.Младост 1, ул. "Димитър Моллов" № 1
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на реактиви и консумативи за нуждите на Отделение по Клинична лаборатория при УМБАЛ "Света Анна" - София АД.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Болничната аптека на УМБАЛ "Света Анна" - София АД, ж.к. "Младост" 1, ул. "Димитър Моллов" № 1, гр. София 1750
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на реактиви и консумативи за нуждите на Отделение по клинична лаборатория при УМБАЛ "Свeта Анна" - София АД по предварителна писмена заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 24 (двадесет и четири) месеца от подписването на договора при периодично извършващи се заявки, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в календарни дни, не по-малък от 1 календарен ден и не повече от 10 календарни дни от получаване на писмена заявка от Възложителя по факс. Срокът на годност да е не по-малък от 75 на сто от обявения от производителя към датата на доставката.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33694000

Описание:

Диагностични реактиви

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
907677.66 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: "Цена" - К1; тежест: 85
Показател: "Срок на доставка" - К2; тежест: 15
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата са одобрени от Изпълнителния директор на УМБАЛ "Света Анна" - София АД с Решение № 202/28.04.2011 г. и е изпратено за публикуване в регистъра на АОП, ДВ и Официалния вестник на ЕС по електронен път при условията на чл. 64, ал.3 от ЗОП.

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 43 - 070436 от 03.03.2011 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 84 - 137910 от 30.04.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 17.1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на реактиви и консумативи за нуждите на Отделение по Клинична лаборатория при УМБАЛ "Света Анна" - София АД по отношение на обособени позиции 1, 3,22,42 и 49 от спецификацията на Възложителя.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

18.07.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Топ Диагностика" ООД; ЕИК 130284625, ул. "Любата"№ 4-6, Република България 1612, София, Тел.: 02 9586493, Факс: 02 9586502

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 195933.6 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 24
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 17.2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на реактиви и консумативи за нуждите на Отделение по Клинична лаборатория при УМБАЛ "Света Анна" - София АД по отношение на обособени позиции 7,9,11,18,21,26,43 и 46 от спецификацията на Възложителя.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

18.07.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Елит Медикал" ООД; ЕИК 130824861, ул. "Димитър Хаджикоцев" №23, Република България 1000, София, Тел.: 02 8669070, E-mail: elitmed@mail.bg, Факс: 02 8652999

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 254004.86 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 24
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 17.3 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка на реактиви и консумативи за нуждите на Отделение по Клинична лаборатория при УМБАЛ "Света Анна" - София АД по отношение на обособени позиции 8,10,12,13,14,15,16,17,20,23,27,34,36,37,40 и 44 от спецификацията на Възложителя.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

18.07.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Екос Медика" ООД ЕИК 831029075, ул. "Ами Буе" № 52, Република България 1000, София, Тел.: 02 9526768, E-mail: ecosmedica@ecosmedica.com, Факс: 02 9523910

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 22410.6 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 24
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 17.4 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Доставка на реактиви и консумативи за нуждите на Отделение по Клинична лаборатория при УМБАЛ "Света Анна" - София АД по отношение на обособени позиции 2,30,35,39,45 и 47 спецификацията на Възложителя.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

18.07.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Медицинска Техника Инженеринг" ООД ЕИК 831641528, ж.к. Младост 1, бл. 28 Б, Република България 1000, София, Тел.: 02 4627118, E-mail: medtech-eng@mte.medicalnet-bg.org, Факс: 02 9712410

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 112281.12 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 24
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 17.5 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:Доставка на реактиви и консумативи за нуждите на Отделение по Клинична лаборатория при УМБАЛ "Света Анна" - София АД по отношение на обособени позиции 4,5 и 6 от спецификацията на Възложителя.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

18.07.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Медилаб" ЕООД ЕИК 131443308, ул. "Проф. Н. Михайлов" № 2, Република България 1404, София, Тел.: 02 9533116, Факс: 02 9533616

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 119873.74 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 24
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 17.6 / Обособена позиция №:6 / Заглавие:Доставка на реактиви и консумативи за нуждите на Отделение по Клинична лаборатория при УМБАЛ "Света Анна" - София АД по отношение на обособени позиции 29 и 32 от спецификацията на Възложителя.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

18.07.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Ливеда Мед 2000" ООД ЕИК 130153202, ул. "Луи Айерс", № 79 Б, Република България 1421, София, Тел.: 02 8625450, Факс: 02 8625462

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 8037.17 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 24
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 17.7 / Обособена позиция №:7 / Заглавие:Доставка на реактиви и консумативи за нуждите на Отделение по Клинична лаборатория при УМБАЛ "Света Анна" - София АД по отношение на обособени позиции 19,24,25,28,31 и 38 от спецификацията на Възложителя.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

18.07.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Лабекс Инженеринг" ООД ЕИК 175152005, ул. "Любляна" № 46, Република България 1618, София, Тел.: 02 4410114, Факс: 02 4410114

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 22647.08 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 24
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 17.8 / Обособена позиция №:8 / Заглавие:Доставка на реактиви и консумативи за нуждите на Отделение по Клинична лаборатория при УМБАЛ "Света Анна" - София АД по отношение на обособена позиция 33 от спецификацията на Възложителя.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

18.07.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Елпак Лизинг" ЕООД ЕИК 103506445, ул. "Ив. Богоров" №12, Република България 4000, Варна, Тел.: 052 602360, Факс: 052 602360

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 4512 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 24
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 17.9 / Обособена позиция №:9 / Заглавие:Доставка на реактиви и консумативи за нуждите на Отделение по Клинична лаборатория при УМБАЛ "Света Анна" - София АД по отношение на обособена позиция 48 от спецификацията на Възложителя.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

18.07.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Софарма Трейденг" АД ЕИК 103267194, бул. "Рожен", №6, Република България 1220, София, Тел.: 02 8133661, E-mail: office@sopharmatrading.bg, Факс: 02 8133666

URL: www.sopharmatrading.bg.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 167977.49 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 24
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически и квалификационни изисквания в обявлението, документацията за участие или във всеки друг документ, свързан с процедурата пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от: 1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 4. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител. Жалба срещу решение на възложителя, с изключение на решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Когато с жалбата е поискана временната мярка процедурата за възлагане на обществена поръчка спира до влизане в сила на определението, с което се отхвърля искането за временна мярка, или с решението по жалбата, ако е наложена временната мярка. Жалба срещу решението за определяне на изпълнител спира процедурата за възлагане на обществена поръчка до окончателното решаване на спора, освен когато е допуснато предварително изпълнение.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.08.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ