Версия за печат

00530-2011-0029

BG-Варна: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция -Варна, бул. "Осми приморски полк" №128, За: Севдарина Цанева , Биляна Якова, България 9010, Варна, Тел.: 052 360514; 052 360447, E-mail: s.tsaneva@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Закупуване на 45 броя едногодишни превозни документи /абонаментни карти/, за пътуване на служителите от Дирекция “ОУИ” – Варна при ЦУ на НАП и ТД на НАП – Варна с МГТ /масов градски транспорт/ на територията на град Варна”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 2
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: ТД на НАП-Варна
Код NUTS: BG3
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Закупуване на 45 броя едногодишни безименни превозни документи /абонаментни карти/, за пътуване на служителите от Дирекция “ОУИ” – Варна при ЦУ на НАП и ТД на НАП – Варна с МГТ /масов градски транспорт/ на територията на град Варна. Превозните документи /абонаментни карти/ важат само през работните дни /без почивните и празничните дни/, след представяне на служебна карта или пропуск на съответния служител. Срок за изпълнение на поръчката – до 30 календарни дни, считано от датата на подписването на договора.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

60112000

Описание:

Услуги на обществения пътен транспорт

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
29000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

00530-2011-0029

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 012 - 018536 от 19.01.2011 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 100 - 164067 от 25.05.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 34 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Закупуване на 45 броя едногодишни превозни документи /абонаментни карти/, за пътуване на служителите от Дирекция “ОУИ” – Варна при ЦУ на НАП и ТД на НАП – Варна с МГТ /масов градски транспорт/ на територията на град Варна”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

08.07.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ"ЕАД, БУЛСТАТ: 103003668, ул."Тролейна" №48, България 9000, Варна, Тел.: 052 572238, E-mail: urist@gtvarna.com, Факс: 052 577121

URL: www.gtvarna.com.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 29160 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 29000 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

ДА История

Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнителя:
Дял: 50 История%
Кратко описание

50% от поръчката :закупуване на превозни документи/абонаментни карти/за превоз на пътници по линии № 31,7 и 148 е възложена на ТРАНСТРИУМФ ХОЛДИНГ ЕАД , гр.Варна,ЕИК по Булстат :813148010 История


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.08.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ