Версия за печат

00998-2011-0002

BG-САНДАНСКИ: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

" МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ СВЕТИ ВРАЧ" ЕООД, ПАРКОВА ЗОНА, За: ИЛИЯ ТОНЕВ, БЪЛГАРИЯ 2800, САНДАНСКИ, Тел.: 0746 34342, Факс: 0746 34341

Място/места за контакт: ВАЛЕНТИНА ГЛИНДЖУРСКА
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

ДОСТАВКА НА МЕДИЦИНСКИ КОНСУМАТИВИ ЗА НУЖДИТЕ НА ЗВЕНО ИНВАЗИВНА КАРДИОЛОГИЯ ПРИ " МБАЛ СВЕТИ ВРАЧ" ЕООД ПО ПЕРИОДИЧНИ ЗАЯВКИ НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ- ФРАНКО СКЛАДА НА " МБАЛ СВЕТИ ВРАЧ" ЕООД- БОЛНИЧНА АПТЕКА
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

ДОСТАВКА НА МЕДИЦИНСКИ КОНСУМАТИВИ ЗА НУЖДИТЕ НА ЗВЕНО ИНВАЗИВНА КАРДИОЛОГИЯ ПРИ " МБАЛ СВЕТИ ВРАЧ" ЕООД- ПО ЦЕНОВА ЛИСТА, СЪДЪРЖАЩА НАИМЕНОВАНИЕТО НА ПРОДУКТА И ДОСТАВНАТА ЦЕНА, ОФОРМЕНА КАТО ПРИЛОЖЕНИЕ, КОЕТО Е НЕРАЗДЕЛНА ЧАСТ ОТ ДОГОВОРА.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33141000

Описание:

Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
123228.8 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 148 - 246736 от 07.04.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 103-08 / Обособена позиция №:8 / Заглавие:ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА С ПРЕДМЕТ ДОСТАВКА НА МЕДИЦИНСКИ КОНСУМАТИВИ ЗА НУЖДИТЕ НА ЗВЕНО ИНВАЗИВНА КАРДИОЛОГИЯ ПРИ " МБАЛ СВЕТИ ВРАЧ" ЕООД, ПО ЦЕНОВА ЛИСТА, СЪДЪРЖАЩА НАИМЕНОВАНИЕТО НА ПРОДУКТА И ДОСТАВНАТА ЦЕНА, ОФОРМЕНА КАТО ПРИЛОЖЕНИЕ, КОЕТО Е НЕРАЗДЕЛНА ЧАСТ ОТ ДОГОВОРА- СПЕЦИФИКАЦИЯ КАТЕТРИ И ДРУГИ- ПОЗИЦИИ № 1,6, 10.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.06.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

" СЕРВИЗМЕД" ООД, БУЛ. " ЦАР БОРИС III" 124 В, БЛ. 3, ВХ. А, ЕТ. 1, АП. 3, БЪЛГАРИЯ 1612, СОФИЯ, Тел.: 02 8105958, Факс: 02 8105958

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 5824.8 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 5824.8 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 103-09 / Обособена позиция №:9 / Заглавие:ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА С ПРЕДМЕТ ДОСТАВКА НА МЕДИЦИНСКИ КОНСУМАТИВИ ЗА НУЖДИТЕ НА ЗВЕНО ИНВАЗИВНА КАРДИОЛОГИЯ ПРИ " МБАЛ СВЕТИ ВРАЧ" ЕООД - ПО ЦЕНОВА ЛИСТА, СЪДЪРЖАЩА НАИМЕНОВАНИЕТО НА ПРОДУКТА И ДОСТАВНАТА ЦЕНА, ОФОРМЕНА КАТО ПРИЛОЖЕНИЕ, КОЕТО Е НЕРАЗДЕЛНА ЧАСТ ОТ ДОГОВОРА- СПЕЦИФИКАЦИЯ СТЕНТОВЕ- ПОЗИЦИИ № 1, 7, 8, 19, 20, 21, 22.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.06.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

" ДЕВИМЕД" ООД, РАЙОН " ЛОЗЕНЕЦ'' УЛ. НИКОЛАЙ ЛИЛИЕВ" 34, Б, ЕТ. 5, БЪЛГАРИЯ 1421, СОФИЯ, Тел.: 02 9533616, Факс: 02 9533616

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 117404 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 117404 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.08.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ