Версия за печат

00512-2011-0008

BG-Пловдив: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет Пловдив, бул. Васил Априлов" №15А, За: Владимир Илиев - Гл. юрисконсулт, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 602299, Факс: 032 602534

Място/места за контакт: Владимир Илиев - Гл. юрисконсулт
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на система с филтри за отчитане на флуоресценция, луминесценция и абсорбция, снабдена с инжектор за подаване на реагенти за нуждите на Медицински университет – гр. Пловдив.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на система с филтри за отчитане на флуоресценция, луминесценция и абсорбция, снабдена с инжектор за подаване на реагенти за нуждите на Медицински университет – гр. Пловдив.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31640000

Описание:

Машини и апарати със специфична функция


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
70000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:обособена позиция 1
V.1) Дата на сключване договора
28.07.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.06.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Биосистеми" ООД ЕИК BG130846726, ул. "Неофит Рилски" 25, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9860807, E-mail: biosystems@spnet.net, Факс: 02 9860807

URL: officebiosyst@mbox.contact.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 70000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.08.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- технически

Необходимостта от провеждане на процедурата за възлагане на обществена поръчка e във връзка с необходимостта от закупуване на система с филтри за отчитане на флуоресценция, луминесценция и абсорбция, снабдена с инжектор за подаване на реагенти за нуждите на Медицински университет – гр. Пловдив. Във връзка с проведена съгласно Решение № Р-179 / 28.02.2007 г. открита процедура за възлагане на обществена поръчка, вписана в АОП с № 00512-2007-0002, с предмет „Доставка и монтаж на лабораторни апаратура, оборудване и консумативи по обособени групи за нуждите на изграждания научноизследователски център по имунология при Медицински университет гр.Пловдив”, на 17.08.2007г. е сключен Договор за възлагане на обществена поръчка с описания по-горе предмет, който е изпълнен. Към настоящия момент има необходимост от допълнителна доставка на система с филтри за отчитане на флуоресценция, луминесценция и абсорбция, снабдена с инжектор за подаване на реагенти, която е част от доставената лабораторна апаратура по цитирания договор. Чрез допълнителната доставка към вече доставено оборудване се цели осигуряване на технологична съвместимост между доставени активи с такива, които са необходими. Поради изложените по-горе обстоятелства, смяната на доставчика ще принуди възложителя да придобие стока с различни технически характеристики, което ще доведе до несъвместимост с вече налично технологично оборудване. Освен това даставката на еднотипно оборудване улеснява и спестява разходи по поддръжка, сервиз и обучение на обслужващия персонал. Срокът на договора за допълнителната доставка, ще бъде в съответствие с изискването на чл.90, ал.2 от ЗОП. Доставчик по горецитирания договор е „Биосистеми” ООД, който осигурява и сервизната поддръжка и да поема гаранционното обслужване.