Версия за печат

00447-2011-0005

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" 20, За: Георги Симеонов, България 1111, София, Тел.: 02 9486169, E-mail: georgi.simeonov@registryagency.bg, Факс: 02 9486194

Място/места за контакт: Георги Симеонов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на работни станции, принтери, скенери, копирни машини и друга периферна техника”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Обезпечаване с технически средства на извършваните от Агенция по вписванията дейности, както и обновяване на остаряла и замяна на повредена техника

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30230000

Описание:

Компютърно оборудване

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на 10 бр. мрежови принтера, 35 бр. настолни скенера, 40 бр. персонални компютъра, 40 бр. дисплея, 1 бр. цифрова копирна машина, 1 бр. външен DVD, 220 бр. свързващи кабели

Прогнозна стойност без ДДС
100000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

45


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 1000 лв. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 120 (сто и двадесет), включително, считано от крайния срок за получаване на офертите. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка: IBAN BG39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREX BGSF в „Токуда банк"АД. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Заплащането се извършва по сметка със специален режим и предназначение (escrow account), която ще бъде открита в срок от 3 (три) работни дни след подписване на настоящия договор и ще бъде захранена със сумата, дължима за доставката, след сключване на договор за откриване на сметка със специален режим и предназначение.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не приложимо

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: o Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. o Документ за регистрация на участника и документ, удостоверяващ актуалното състояние на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. o Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП. o Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП. o Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. o Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие. o Информационен лист. o Декларация за участието на подизпълнители o Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Декларацията не се представя в случай, че кандидатът няма да използва подизпълнител, видно от Декларация за участието на подизпълнител. o Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация). o Споразумение за създаване на обединение/дружество/консорциум за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). o Нотариално заверено пълномощно на определения представител на обединението/дружеството/консорциума, който ще подписва документите (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). o Кратко представяне на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности /свободен текст/. o Проект на договор - не се попълва, но се парафира на всяка страница.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: o o Счетоводен баланс, Отчет за приходите и разходите, Отчет за паричния поток за периода 2008 – 2010 г., одитно становище, ако е приложимо. Документът се представя копие, заверено от участника. Не се изисква представяне, ако същите са обявени в търговския регистър. o Информация за оборота за последните три години (2008 – 2010 г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (свободен текст). Документът се представя в оригинал.
Минимални изисквания: o o Участникът да има положителен финансов резултат за всяка от последните три години (2008 – 2010 г.) или от датата, на която е учреден. o Участникът да е реализирал минимален оборот за последните три години (2008 – 2010 г.) или от датата, на която е учреден, общо не по–малко от 200 000 лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: o Списък с информация за изпълнените договори с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните 3 години (2008 - 2010 г.) или в зависимост от датата, на която е учреден участникът или е започнал дейността си, придружен с референции за добро изпълнение. Списъкът се представя в оригинал, референциите се представят копие, заверено от участника. o Документ на участника, удостоверяващ въведена система за управление на качеството ISO 9001:200х или еквивалентен стандарт за конкретната дейност. Документът се представя копие, заверено от участника. o Декларация /свободен текст/ от доставчика на техниката, че цялата техника е неупотребявана, в текущата производствена листа на производителя. Документът се представя в оригинал. o Декларация /свободен текст/ от участника, че гаранцията е оригинална и е директно от производителите на съответното предлагано оборудване. Документът се представя в оригинал. o Документ, детайлно описващ предлаганата от участника поддръжка с описани начин на заявяване на проблеми и варианти за ескалирането им. Документът се представя в оригинал.
Минимални изисквания: o o Участникът трябва да е изпълнил поне два договора, сходни с предмета на поръчката на стойност минимум 100 000 лв. без ДДС всеки, последните 3 години (2008 - 2010 г.) или в зависимост от датата, на която е учреден участникът или е започнал дейността си. o Участникът да е сертифициран по система за управление на качеството ISO 9001:200х или еквивалентен стандарт за конкретната дейност, с валидност поне 3 месеца от крайния срок за подаване на офертите по настоящата поръчка o Доставената техника да е неупотребявана, в текущата производствена листа на производителя. o Гаранцията да е оригинална и да е директно от производителите на съответното предлагано оборудване. o Участникът трябва да разполага със собствен център за техническа поддръжка, работещ 9 часа в денонощието, 5 дни в седмицата, 365 дни в годината, както и работеща система за подаване на заявки с ясна схема на реакция и своевременно отстраняване на възникнали проблеми. Центърът трябва да поддържа минимум 3 канала за заявяване на проблеми – e-mail, уеб и телефон.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 25.08.2011 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
7 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това на адрес: Агенция по вписванията, бул. „Елисавета Багряна” № 20, деловодство на Агенция по вписванията. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й на място. Цената на документацията за участие може да бъде внесена по банков път на следната сметка: ТБ „Токуда банк” АД, IBAN BG52 CREX 9260 3114 5495 01, ВIC: CREXBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
01.09.2011 г.  17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.09.2011 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, ул. "Елисавета Багряна" 20

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите и отварянето на плика с предлаганата цена е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.08.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ