Версия за печат

01224-2011-0017

BG-София: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Българската народна банка, пл. "Княз Александър І" № 1, За: Зорница Гочева - по процедурата - тел. 0291451438; Велина Дякова - по предмета на поръчката - тел. 0291451651;, Република България 1000, София, Тел.: 02 91451438, E-mail: Gocheva.Z@bnbank.org, Факс: 02 91451459

Място/места за контакт: Лилия Денева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bnb.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bnb.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Българската народна банка

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Избор на здравноосигурително дружество за обезпечаване предоставянето на медицински и стоматологични услуги на работещите в БНБ”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 25
Място на изпълнение: гр. София, гр. Пловдив, гр. Варна, гр. Бургас/ гр. Приморско, гр. Плевен/ гр. Луковит, гр. Смолян, гр. Габрово/ гр. Трявна
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"Избор на здравноосигурително дружество за обезпечаване предоставянето на медицински и стоматологични услуги на работещите в БНБ”. Услугите предмет на обществената поръчка са: Медицинските услуги и дейности, свързани с профилактика и подобряване на здравето на осигурените лица; Медицински услуги и дейности, свързани с извънболнична медицинска помощ; Стоматологични услуги и дейности.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

85140000

Описание:

Разнообразни услуги на здравеопазването

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

-

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 2 000 лв. (две хиляди лева). Гаранцията се представя под формата на банкова гаранция или парична сума. Участникът сам определя формата на гаранцията за участие. Паричната сума се превежда по банкова сметка на БНБ IBAN: BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC: BNBGBGSD. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, тя следва да е със срок на валидност, не по - малко от 15 (петнадесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. В банковата гаранция следва да са посочени условията, при която тя може да се задържа и да се пристъпи към упражняване на правата по нея, а именно, ако участникът: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - обжалва решението на възложителя за избор на изпълнител; - определен е за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Гаранцията за участие се задържа или освобождава при условията и сроковете на чл. 61 и 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение се представя от избрания за изпълнител под формата на парична сума преведена по горепосочената банкова сметка или под формата на банкова гаранция, към момента на сключване на договора, с валидност съгласно клаузите на договора. Гаранцията е в размер на 3 % от годишната осигурителна премия за всички услуги, посочена в документа „Предлагана цена” на здравноосигурителното дружество.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно условията на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: А) В плик № 1 с надпис "Документи за подбор" се поставят следните документи: 1.Пълномощно на лицето, подписващо офертата, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 2.За юридически лица, които не са пререгистрирани по реда на Закона за търговския регистър се представя: - копие от документ за първоначална съдебна регистрация; - валидно удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 месеца от датата на отваряне на офертите. За юридически лица, които са пререгистрирани по реда на Закона за търговския регистър се представя: копие от документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Когато участникът не представи ЕИК, освен копие от документ за регистрация се прилага и удостоверение за актуално състояние (извлечение от Търговския регистър).3.Документ за гаранция за участие в размер на 2000 (две хиляди) лева. 4.Доказателства за икономическо и финансово състояние посочени в т. III.2.2) от настоящото обявление; 5.Доказателства за технически възможности и/или квалификация на участниците,посочени в т.1,2,3 от т. III.2.3) от настоящото обявление; 6.Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал.5 от ЗОП, съгласно образците,приложени към закупената документация; 7. Списък на документите, съдържащи се в офертата-подписан и подпечатан; 8. Документ, удостоверяващ закупуването на документацията по съответния ред; Б) в Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката”, се поставят следните документи: 1. Оферта, съгласно образеца. Подписва се и се подпечатва (на всяка страница) от представляващия/ите дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а, като се прилага съответното пълномощно; 2. Списък на действащите договори с лечебни заведения, в които ще се предоставят медицински и стоматологични услуги, който се изготвя по образец - Приложение № 6. Списъкът следва да съдържа населено място, наименование и вид на лечебното заведение, съгласно Закона за лечебните заведения, адрес, дата на сключване и дата на изтичане на договора с лечебното заведение. 3.Механизъм за предоставяне на услугите предмет на поръчката: Участникът следва да представи описание на реда и организацията при обезпечаване предоставянето на медицински и стоматологични услуги, обект на поръчката и начина на ползването им от осигурените лица в съответствие с посочените в договора условия (начин/и за осигуряване на достъп на осигурените лица до лечебните заведения, начин/и за осъществяване на координацията при предоставяне на услугите, предмет на поръчката, дейности които ще се извършват от лекарите назначени в медицинския и стоматологичен кабинети на възложителя и други). 4. Общите условия на здравноосигурителното дружество; 5. Проект на договор, който не се попълва, но се прилага в плик № 2, като по избор участникът може да парафира всяка страница от него или да подпише и подпечата последната страница (за изпълнител); В) в плик № 3 с надпис "Предлагана цена", участниците представят предлаганата си цена, която се изготвя съгласно образеца приложен в документацията (Приложение № 4).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Баланс и отчет за приходи и разходи за 2010 г.
Минимални изисквания: -
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Валиден лиценз за осъществяване на дейност по доброволно здравно осигуряване, издаден от Комисията за финансов надзор или от Държавната агенция за осигурителен надзор; 2. Списък на основните договори за услуги, отговарящи на предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години (2008, 2009 и 2010 г.), включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение от предишни възложители и/или настоящи партньори. Списъкът с основните договори се изготвя по образец – Приложение № 5, което е неразделна част от документацията. Дружествата учредени през последните 3 години представят списък на основните договори, сключени след датата на тяхното учредяване; 3. Сведения за квалификацията на мениджмънта и медицинския персонал на здравноосигурителното дружество, ангажиран с изпълнението на предмета на поръчката, изготвено съгласно Приложение № 3, което е неразделна част от документацията.
Минимални изисквания: -
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Закон за здравното осигуряване

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Обща стойност на годишната осигурителна премия за всички пакети за 860 здравно осигурени лица; тежест: 60
Показател: Брой на лечебни заведения в гр. София, в които ще се предоставят здравни услуги и с които здравноосигурителното дружество има сключени договори; тежест: 20
Показател: Брой на лечебни заведения в гр. Варна, в които ще се предоставят здравни услуги и с които здравноосигурителното дружество има сключени договори ; тежест: 4
Показател: Брой на лечебни заведения в гр. Бургас/Приморско, в които ще се предоставят здравни услуги и с които здравноосигурителното дружество има сключени договори ; тежест: 4
Показател: Брой на лечебни заведения в гр. Плевен/Луковит, в които ще се предоставят здравни услуги и с които здравноосигурителното дружество има сключени договори ; тежест: 4
Показател: Брой на лечебни заведения в гр. Пловдив в които ще се предоставят здравни услуги и с които здравноосигурителното дружество има сключени договори ; тежест: 3
Показател: Брой на лечебни заведения в гр. Смолян в които ще се предоставят здравни услуги и с които здравноосигурителното дружество има сключени договори ; тежест: 3
Показател: Брой на лечебни заведения в гр. Габрово/Трявна в които ще се предоставят здравни услуги и с които здравноосигурителното дружество има сключени договори ; тежест: 2

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 23 от 18.02.2011 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.08.2011 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да бъде получена всеки работен ден до 15.30 часа на гише № 54 в Паричния салон на БНБ срещу предоставяне на данни на участника - име, адрес, телефон, факс и e-mail. Заплащането на документацията става на гише № 4 в Паричния салон на БНБ. Цената на документацията е 24 (двадесет и четири) лева с вкл. ДДС. Документацията може да бъде доставена и по пощата при постъпило писмено искане от участник, с приложено преводно нареждане за превод на стойността на документацията. Таксите по превода и транспортните разходи за доставка с куриерска служба са за сметка на участника.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
01.09.2011 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.09.2011 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала на БНБ

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно (оригинал или заверено "Вярно с оригинала" от участника), даващо им възможност да присъстват на заседанието на комисията, на което ще се отворят офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за възлагане на обществената поръка, заедно с приложените образци на документи могат да се изтеглят от интернет страницата на БНБ - www.bnb.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП. Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване от всяко заинтересовано лице пред Комисията за защита на конкуренцията относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата, в 10-дневен срок от публикуването на решението и обявление в Регистъра на обществените поръчки, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.08.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ