Версия за печат

00267-2010-0028

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" №1, За: Дарина Шаркова - гл. експерт в отдел "Обществени поръчки", България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656752, Факс: 032 656752

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставки на хартия и хартиени изделия, канцеларски материали, консумативи и аксесоари за офис техника за нуждите на пловдивските общински заведения.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Франко складовете на пловдивските общински заведения.
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставки на хартия и хартиени изделия, канцеларски материали, консумативи и аксесоари за офис техника за нуждите на пловдивските общински заведения. Обществената поръчка има три обособени позиции: Обособена позиция №1 - "Доставки на хартия и хартиени изделия за нуждите на пловдивските общински заведения"; Обособена позиция №2 - "Доставки на канцеларски материали /дребна канцелария, папки и класьори, пишещи средства, лепящи материали и други/ за нуждите на пловдивските общински заведения"; Обособена позиция №3 - "Доставки на консумативи и аксесоари за офис техника за нуждите на пловдивските общински заведения".

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

22000000, 22100000, 22800000, 30125000, 30125100, 30237320, 30237380, 30192000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Печатни книги, брошури и диплянки
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Части и принадлежности за фотокопирни машини
Касети с тонер
Дискети
CD-ROM дискове
Принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
539655.33 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: "Предлагана цена"; тежест: 60
Показател: "Срок за изпълнение на заявките"; тежест: 20
Показател: "Срок за разплащане"; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 020 - 028061 от 29.01.2010 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 120 - 181721 от 24.06.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 11ДГ-831 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Договор за доставки на канцеларски материали /дребна канцелария, папки и класьори, пишещи средства, лепящи материали и др./ за нуждите на пловдивските общински социални заведения.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

11.02.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Офис - Комплект" ООД, ул. "Леденика" №3, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 677410, Факс: 032 677480

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 119938.1 BGN с ДДС 20%
В брой години: 3
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 11ДГ830 История / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Договор за доставки на консумативи и аксесоари за офис техника за нуждите на пловдивските общински заведения.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

11.02.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Нано Технологии" ЕООД, бул. "Христо Ботев" №47, ет. 2, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 631968, E-mail: nanobul@yahoo.com, Факс: 032 631968

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 419717.23 BGN с ДДС 20%
В брой години: 3
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Поръчката е обжалвана пред КЗК. С Решение №399 от 31.03.2011 г. КЗК оставя без уважение подадената жалба. Решението на КЗК е обжалвано пред ВАС. С Решение №10197 от 07.07.2011 г. ВАС оставя в сила Решение №399 от 31.03.2011 г. на КЗК.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.08.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ