Версия за печат

00087-2011-0068

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Столична община, ул. Московска №33, За: Таня Кирилова, България 1000, София, Тел.: 02 9377345, E-mail: tkirilova@sofia.bg, Факс: 02 9377345

Място/места за контакт: Дирекция " Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377506

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на технически средства за Столична община по обособени позиции: Обособена позиция 1 - Настолни и преносими компютри, монитори за осигуряване дейността на централната администрация на Столична община (СО); Обособена позиция 2 - Мултифункционални устройства и принтери за осигуряване дейността на централната администрация на СО; Обособена позиция 3 – Терминални станции и монитори за осигуряване дейността на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси” на СО. Инсталиране и интегриране на доставените средства в съществуващата техническа инфраструктура в дирекция ПАМДТ към Столична община и отделите МДТ към дирекцията. Провеждане на обучение на експерти на Столична община; Обособена позиция 4 - Мултифункционални устройства и лазерни мрежови принтери за осигуряване дейността на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси” на СО.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на технически средства за Столична община по обособени позиции: Обособена позиция 1 - Настолни и преносими компютри, монитори за осигуряване дейността на централната администрация на Столична община (СО); Обособена позиция 2 - Мултифункционални устройства и принтери за осигуряване дейността на централната администрация на СО; Обособена позиция 3 – Терминални станции и монитори за осигуряване дейността на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси” на СО. Инсталиране и интегриране на доставените средства в съществуващата техническа инфраструктура в дирекция ПАМДТ към Столична община и отделите МДТ към дирекцията. Провеждане на обучение на експерти на Столична община; Обособена позиция 4 - Мултифункционални устройства и лазерни мрежови принтери за осигуряване дейността на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси” на СО.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Обособена позиция 1: - настолни компютри – 50 бр. -монитори – 5 бр. -преносим компютър – 4 бр. Обособена позиция 2: -принтер лазерен черно бял – 10 бр. -мултифункционално устройство черно бяло А4 – 5 бр. -мултифункционално устройство черно бяло А3 – 2 бр. -мултифункционално устройство цветно А3 – 1 бр. Обособена позиция 3: -терминална работна станция - 180 бр. -Microsoft Windows 2008 Server TCAL - 180 бр. -LCD монитор 19"(20") - 180 бр. Обособена позиция 4: -Mултифункционални устройства (принтер, скенер, копир, факс) - 22 бр. -Мрежови лазерни принтери - 70 бр. Техническите спецификации на всички технически средства са подробно описани в Документацията за участие.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

45


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие за: • Обособена позиция 1 - 400 (четиристотин) лева; • Обособена позиция 2 - 450 (четиристотин и петдесет) лева; • Обособена позиция 3 - 1 500 (хиляда и петстотин) лева; • Обособена позиция 4 - 400 (четиристотин) лева представени в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или банкова гаранция за срока на валидност на предложението/оригинал/. Гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция валидна за срока на договора. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извършва съгласно Проекта за договор от Документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. В случай, че Участникът участва като обединение, изброените изисквания по раздел ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3. от обявлението, ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло, а не за всеки негов член поотделно. В случай, че Участникът участва като обединение се представя нотариално заверено споразумение за създаване на обединение (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора.Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. 2.Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност. 3. Участникът да има издаден валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008, като към офертата се прилага заверено копие. 4. Производителят (производителите) на предлаганите технически средства да притежава валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008, като към офертата се прилага заверено копие
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - заверени от участника копия от годишните счетоводни баланси и отчети за приходи и разходи за 2008 г., 2009 г. и 2010 г.; - информация за оборота от подобни на настоящата поръчка и съответната обособена позиция доставки за последните 3 (три) години. Информацията се посочва по години.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: За последните 3 години (2008, 2009 и 2010 г.) участниците да са реализирали сумарно оборот от изпълнени подобни на настоящата поръчка и на съответната обособена позиция доставки (настолни и преносими компютри, терминални станции, принтери и мултифункционални устройства), както следва: • за Обособена позиция 1 - 150 000 (сто и петдесет хиляди) лева. • за Обособена позиция 2 - 180 000 (сто и осемдесет хиляди) лева • за Обособена позиция 3 - 600 000 (шестстотин хиляди) лева. • за Обособена позиция 4 - 150 000 (сто и петдесет хиляди) лева. Ако участникът е обединение, минималните изисквания трябва да се покриват общо от всички партньори.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - Списък-декларация на основните договори с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка и съответната обособена позиция, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и възложителите, с отбелязан телефон и адрес за контакти, придружена от референции/препоръки за добро изпълнение (Образец № 10); - Документи, удостоверяващи професионалната квалификация на лицата, които ще отговарят и ще извършват дейностите, предмет на настоящата поръчка и техен списък. Участникът трябва да приложи професионални автобиографии и копия от сертификати/дипломи/удостоверения за професионална квалификация, за да докаже наличие на: • за Обособена позиция 1 - минимум 2 (двама) сервизни специалисти за поддръжка на предлаганата марка настолни компютри и 1 сервизен специалист за поддръжка на предлаганата марка преносими компютри; • за Обособена позиция 2 - минимум 2 (двама) сервизни специалисти за поддръжка на предлаганата марка принтери и мултифункционални устройства; • за Обособена позиция 3 - минимум 3 (трима) сервизни специалисти за поддръжка на предлаганата марка монитори; • за Обособена позиция 4 - минимум 2 (двама) сервизни специалисти за поддръжка на предлаганата марка принтери и мултифункционални устройства; - Справка – декларация за наличието на сервизна организация на територията на Столична община за поддръжката на предлаганите технически средства. -Документ за СЕ маркировка на предлаганите технически средства. - Официално оторизационно писмо или друг документ (сертификат, договор), издадени от производителя/производителите на предлаганите стоки, ако участникът не е неин производител, даващ правото на участника да извършва доставка, гаранционна поддръжка и сервиз. - Декларация/декларации за произхода на стоките.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: - Участниците в процедурата трябва да имат опит в областта на предмета на поръчката. За последните три години (2008, 2009 и 2010 г.) да са изпълнили най-малко 3 (три) договора за подобни на настоящата поръчка и обособена позиция доставки (сходни като предмет и видове технически средства), като задължително представят препоръки за изпълнението им. Изискването се отнася за всяка позиция поотделно. В случай, че се участва едновременно за Обособена позиция 2 и Обособена позиция 4 е допустимо участникът да е изпълнил три договора общо за двете позиции, предвид сходния им предмет. - Участниците трябва да докажат наличие на: • за Обособена позиция 1 - минимум 2 (двама) сервизни специалисти със сертификати за поддръжка на предлаганата марка настолни компютри и 1 сервизен специалист със сертификат за поддръжка на предлаганата марка преносими компютри. • за Обособена позиция 2 - минимум 2 (двама) сервизни специалисти със сертификати за поддръжка на предлаганата марка принтери и мултифукционални устройства. • за Обособена позиция 3 - минимум 3 (трима) сервизни специалисти със сертификати за поддръжка на предлаганата марка монитори. • за Обособена позиция 4 - минимум 2 (двама) сервизни специалисти със сертификати за поддръжка на предлаганата марка принтери и мултифункционални устройства. - Участниците са длъжни да представят доказателства за сервизна организация на територията на Столична община за поддръжката на доставените технически средства - собствена, оторизирана за сервиз на предлаганите технически средства или на производителя на предлаганата техника. - Участникът да представи документ/документи за СЕ маркировка на предложените технически средства. - Участникът да представи официално оторизационно писмо или друг документ (сертификат, договор), издадени от производителя/производителите на предлаганите стоки, ако участникът не е неин производител, даващ правото на участника да извършва доставка, гаранционна поддръжка и сервиз. - Участникът да представи декларация/декларации за произхода на предложените технически средства.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка; тежест: 60
Показател: Предложена цена; тежест: 40
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
14.09.2011 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Столична Община всеки работен ден на ул. "Париж" № 1, стая № 2 след заплащането й в касата на ул. "Париж" № 1, етаж 3, стая № 207. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч до 12.00 ч и от 14.00 ч до 16.00 ч, а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч до 12.00ч. Или по банков път по Сметка в лева: IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301 BIC код на SOMB BG SF Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6 От датата на обнародване на обявлението в електронен вид ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
26.09.2011 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27.09.2011 г.  Час: 10:00
Място

ул. "Московска" №33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община на адрес www.sofia.bg, най-малко един ден преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Методиката за определяне на комплексната оценка е подробно описана в Документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.08.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 1 - Настолни и преносими компютри, монитори за осигуряване дейността на централната администрация на Столична община (СО)
1) Кратко описание

Обособена позиция 1 - Настолни и преносими компютри, монитори за осигуряване дейността на централната администрация на Столична община (СО)

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

3) Количество или обем

Обособена позиция 1: - настолни компютри – 50 бр. -монитори – 5 бр. -преносим компютър – 4 бр.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 2 - Мултифункционални устройства и принтери за осигуряване дейността на централната администрация на СО
1) Кратко описание

Обособена позиция 2 - Мултифункционални устройства и принтери за осигуряване дейността на централната администрация на СО

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

3) Количество или обем

Обособена позиция 2: -принтер лазерен черно бял – 10 бр. -мултифункционално устройство черно бяло А4 – 5 бр. -мултифункционално устройство черно бяло А3 – 2 бр. -мултифункционално устройство цветно А3 – 1 бр.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 3 – Терминални станции и монитори за осигуряване дейността на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси” на СО. Инсталиране и интегриране на доставените средства в съществуващата техническа инфраструктура в дирекция ПАМДТ към Столична община и отделите МДТ към дирекцията. Провеждане на обучение на експерти на Столична община
1) Кратко описание

Обособена позиция 3 – Терминални станции и монитори за осигуряване дейността на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси” на СО. Инсталиране и интегриране на доставените средства в съществуващата техническа инфраструктура в дирекция ПАМДТ към Столична община и отделите МДТ към дирекцията. Провеждане на обучение на експерти на Столична община

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

3) Количество или обем

Обособена позиция 3: -терминална работна станция - 180 бр. -Microsoft Windows 2008 Server TCAL - 180 бр. -LCD монитор 19"(20") - 180 бр.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 4 - Мултифункционални устройства и лазерни мрежови принтери за осигуряване дейността на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси” на СО
1) Кратко описание

Обособена позиция 4 - Мултифункционални устройства и лазерни мрежови принтери за осигуряване дейността на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси” на СО

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

3) Количество или обем

Обособена позиция 4: -Mултифункционални устройства (принтер, скенер, копир, факс) - 22 бр. -Мрежови лазерни принтери - 70 бр.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване