Версия за печат

00087-2011-0067

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Столична община, ул."Московска"№33, За: Блага Живкова, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: bjivkova@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. " Париж " №1, ст.2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Столична община, ул."Париж" №1, За: Блага Живкова, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: bjivkova@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Столична община, ул.Московска 33, За: Антон Константинов, България 1000, София, Тел.: 02 9377214

Място/места за контакт: Направление "Здравеопазвене, интеграция на хора с увреждания и социални дейности”

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община, ул.Московска 33, фронт-офис, За: Отдел "Деловодство, архив и управление на документалните потоци" - Фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377592; 02 9377448; 02 9377203, Факс: 02 9811028

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на газьол за отоплителни инсталации на заведения за социални услуги по обособени позиции: обособена позиция 1. Дом за стари хора - кв. "Горна баня" обособена позиция 2. Дом за възрастни хора с деменция - кв. "Княжево" обособена позиция 3. Военноинвалиден дом - гр. Банкя обособена позиция 4. Дом за възрастни с умствена изостаналост - с. Подгумер обособена позиция 5. СУПЦ "Княз Борис I" обособена позиция 6. Дом за деца - кв. „ Драгалевци”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр. София, заведения за социални услуги:1. Дом за стари хора - кв. "Горна баня"; 2. Дом за възрастни хора с деменция - кв. "Княжево"; 3. Военноинвалиден дом - гр. Банкя; 4. Дом за възрастни с умствена изостаналост - с. Подгумер; 5. СУПЦ "Княз Борис I"; 6. Дом за деца - кв. „ Драгалевци”
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Настоящата обществена поръчка включва извършване доставка на газьол за отоплителни инсталации на заведения за социални услуги: Дом за стари хора - кв. "Горна баня"; Дом за възрастни хора с деменция - кв. "Княжево"; Военноинвалиден дом - гр. Банкя; Дом за възрастни с умствена изостаналост - с. Подгумер; УПЦ "Княз Борис I" и Дом за деца - кв. „ Драгалевци”. Доставките ще се извършват, след получаване на писмена заявка от Директора на съответното заведение за социални услуги. Изпълнителят трябва да организира и извърши транспорта на газьола до заведенията за социални услуги в срок до 48 (четиридесет и осем) часа, след получаване на писмена заявка, в рамките на работното време. Адресите на заведенията за социални услуги и телефоните за контакт са посочени в Приложение №1, към документацията за участие. Същите са посочени и на електронната страница на Столична община www.sofia.bg на адрес: http://dsd.sofia.bg/index.php?option=com_content&task=category§ionid=7&id=18&Itemid=40

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

09134210

Описание:

Газьол (0,2)

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Прогнозните количества за всяка обособена позиция са посочени в Приложения Б към настоящото обявление.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в откритата процедура за съответната Обособена позиция в размер както следва: обособена позиция 1. Дом за стари хора - кв. "Горна баня" – 9167 лв. обособена позиция 2. Дом за възрастни хора с деменция - кв. "Княжево" – 2167 лв. обособена позиция 3. Военноинвалиден дом - гр. Банкя – 1100 лв. обособена позиция 4. Дом за възрастни с умствена изостаналост - с. Подгумер – 5500 лв. обособена позиция 5. СУПЦ "Княз Борис I" – 1467 лв. обособена позиция 6. Дом за деца - кв. „ Драгалевци” – 1833 лв. Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: - парични суми, внесени по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкови гаранции за срока на валидност на офертата/оригинал/. Участникът определен за изпълнител , трябва да представи гаранция за изпълнение, която се определя в размер на 2 % от прогнозната стойност на договора без ДДС (за съответната Обособена позиция). Гаранцията се представя при подписване на договора във вид на банкова гаранция /оригинал/ или парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”, валидна за срока на договора. Условията и начинът за плащане и освобождаване на гаранцията за изпълнение е описан в Проекта за договор.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране - от бюджета на заведенията за социални услуги, Столична община. Плащанета ще се извършва, съгласно клаузите на Проекта за договор и представеното от Участника Предложение за изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, който: 1. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл.162, ал.2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен; 4. има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците в процедурата трябва да представят: 1. Списък на документите, подписан от участника. 2. Оферта за участие (по образец) 3. Административни сведения; 4. Документи за регистрация на участника; 5. Документ за гаранция за участие; 6. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника, съгласно т.ІІІ.2.2. от настоящото обявление; 7. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника, съгласно т.ІІІ.2.3. от настоящото обявление; 8. Копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват, включващ тронспорт и търговия с петролни продукти; 9. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП (по образец); 10. Копие от документ за закупена документация; 11. Декларация за използване или липса на подизпълнители (по образец); При ползване на подизпълнители се посочват подизпълнителите, вида на работите, които ще извършват, дела на тяхното участие; 12. Декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнението на поръчката; 13. Проект на Договор – не се попълва, само се парафира; 14. Плик „Предлагана цена”, съдържащ финансово предложение (по образец) - за всяка от обособените позиции за която участника е представил оферта. За извършване доставката на газьола (в това число, транспорт и доставка до заведението за социални услуги) участникът предлага надценка или отстъпка спрямо цената на „Лукойл -България” ЕООД (ПБ Илиянци) за 1 000 литра с вкл. ДДС. 15. Предложение за изпълнение на поръчката (по образец) - за всяка от обособените позиции за която участника е представил оферта; 16. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя Договор за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие). Договорът за учредяване на обединението трябва да бъде с нотариална заверка на подписите. Като минимум трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на обединението. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. 17. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.3, т.4, т.6, т.7, т.8 и т.9 се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, като квалификационните изисквания по т.ІІІ.2.2. и т.ІІІ.2.3. от настоящото обявление, ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло. 18. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документите за регистрация на участника се представят в официален превод, а документите, които са на чужд език, се представят и в превод. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 19. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, за всеки подизпълнител трябва да се представят документите по т.3, т.4, т.6, т.7, т.9 и т.12, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие; 20. Офертата се подава в подвързан вид. Страниците на всеки един от документите, съдържащи се в офертата трябва да бъдат последователно номерирани. Срещу всеки документ в списъка на документите се посочва страницата, на която се намира в офертата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за икономическото и финансовото състояние: - заверено копие от годишните отчети за приходите и разходите и баланси, за 2008, 2009 и 2010 г.; - справка - Образец № 7 за общия оборот и оборота от изпълнени подобни на настоящата поръчка доставки, за последните три години (2008, 2009 и 2010 г.). Информацията се посочва по години.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участниците в процедурата трябва да отговарят на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: • За последните 3 години (2008, 2009 и 2010 г.) да са реализирали оборот от изпълнени подобни на настоящата поръчка доставки както следва: за обособена позиция 1. Дом за стари хора - кв. "Горна баня" – 920 000 лв. за обособена позиция 2. Дом за възрастни хора с деменция - кв. "Княжево" – 220 000 лв. за обособена позиция 3. Военноинвалиден дом - гр. Банкя – 110 000 лв. за обособена позиция 4. Дом за възрастни с умствена изостаналост - с. Подгумер – 550 000 лв. за обособена позиция 5. СУПЦ "Княз Борис I" – 150 000 лв. за обособена позиция 6. Дом за деца - кв. „ Драгалевци” – 180 000 лв. В случай, че участникът подаде оферта за повече от една обособена позиция, трябва да отговаря сумарно на изискванията за обособените позиции за които участва. Участник не може да се позове на подизпълнители и трети лица за изпълнение на посочените квалификационни критери. Когата участникът е обединение, което не е юридическо лице изискванията ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участниците: 1.Списък на договори за подобни на настоящата поръчка доставки, изпълнени през последните три години (2008, 2009 и 2010 г.), включително стойностите, датите и получателите - Образец № 8, придружени от препоръки за добро изпълнение, с отбелязан телефон и адрес за контакти, изходящ номер (дата), подпис и печат; 2. Заверени от участника: копия на сертификати, протоколи от изпитване в лаборатории, акредитирани от Изпълнителна агенция „Българска служба по акредитация (ИА „БСА”) или от чуждестранен орган за акредитация, който е страна по споразумение за взаимно признаване в организация, на която е член и ИА „БСА”, декларации за съответствие за предлагания газьол; сертификат (или друг документ) за акредитация на лабораторията, издала протокола за изпитване на газьола; 3. Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, включително на лицата, отговарящи за контрола на качеството - Образец № 9. За минимално изисквания персонал (съгласно т.4 от изискванията за технически възможности и квалификация) се представят копия от трудови договори; 4. Заверени от участника копия на документи, с които се удостоверява наличието на съответната квалификация за водачите на транспортните средства, съгласно изискванията на чл. 14 от Закона на автомобилните превози, Наредба № 40/14.01.2004 г. за условията и реда за извършване на автомобилен превоз на опасни товари; 5. Декларация, че участникът разполага с персонал за съпътстващите доставката дейности, преминал курс на обучение съгласно чл. 29 от Наредба № 40/14.01.2004 г.; 6. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на обществената поръчка - Образец № 10. За минимално изискваните специализирани превозни средства с които ще се извършва доставката на гориво (т.2 от изискванията за технически възможности и квалификация) се прилагат заверени копия от регистрационни талони. В случай, че превозните средства са на лизинг или наети се прилагат и заверени копия от договори за лизинг/наем; 7. Заверени от участника копия от валидни Удостоверения, издадени от ИА Автомобилна администрация по образец съгласно приложение № 7 от Наредба № 40/14.01.2004 г. за условията и реда за извършване на автомобилен превоз на опасни товари за специализираните превозни средства, с които ще се извършва доставката на гориво, посочени в Декларацията по т.6; 8. Декларация, че специализираните превозни средства, с които ще се извършва доставката, притежават устройства за автоматично отчитане на горивото, замерени и пломбирани от Държавната агенция за метрологичен и технически надзор;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участниците в процедурата трябва да отговарят на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. За последните 3 години (2008, 2009 и 2010 г.) участниците в процедурата трябва да са изпълнили най-малко 3 (три) договора за подобни на настоящата поръчка доставки, като задължително представят препоръки за тях. Ще се счита, че изискването е изпълнено и когато за последните 3 години (2008, 2009 и 2010 г.) участникът е изпълнил: • два договора за подобни на настоящата поръчка доставки, като поне единият от тях е за срок по-дълъг от две години и договорът е изпълняван в периода 2008 - 2010 г.; • или е изпълнил един договор за подобни на настоящата поръчка доставки за срок от три и повече години, като срокът на договора обхваща периода 2008 - 2010 г. 2. Участниците трябва да разполагат с автоцистерни /специализирани превозни средства/, снабдени със средства за измерване, осигуряващи извършването доставката на газьол, както следва: • при подаване на оферта за една или две обособени позиции – най-малко 1 (една) • при подаване на оферта за три или четири обособени позиции – най-малко 2 (две) • при подаване на оферта за пет или шест обособени позиции – най-малко 3 (три) 3. Транспортните средства с които разполагат участниците трябва: • да отговарят на изискванията на Закона за автомобилните превози, Наредба № 40 от 14.01.2004 г. за условията и реда за извършване на автомобилен превоз на опасни товари при спазване изискванията на Европейската спогодба за международен превоз на опасни товари по шосе /ADR/; да притежават валидно Удостоверение, издадено от ИА Автомобилна администрация по образец съгласно приложение № 7 от Наредба № 40/14.01.2004 г.; • да са снабдени с устройства за автоматично отчитане на горивото, замерени и пломбирани от Държавната агенция за метрологичен и технически надзор. 4. За транспортните средства в съответствие с т.2, участниците трябва да разполагат с водачи с квалификация, съгласно изискванията на чл. 14 от Закона на автомобилните превози, Наредба № 40/14.01.2004 г. за условията и реда за извършване на автомобилен превоз на опасни товари и персонал за съпътстващите доставката дейности, преминал курс на обучение, съгласно чл. 29 от Наредба № 40/14.01.2004 г. Участник може да използва ресурсите на едно или повече други физически или юридически лица (трето лице) при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Тези условия се прилагат и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица; Комисията ще приеме, че участникът ще има на разположение ресурсите на трето лице, ако представи договори или други документи, допустими от законодателството на държавата по тяхното место сключване, от които по безусловен начин може да бъде установено, че представените документи са с обвързваща сила за срока на изпълнение на настоящата поръчка. Участник не може да се позове на подизпълнители и трети лица за изпълнение на квалификационните критерии по т.1. Когата участникът е обединение, което не е юридическо лице изискванията ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена ; тежест: 80
Показател: Срок на отсрочено плащане на доставките; тежест: 20
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2011/S 18 - 028423 от 27.01.2011 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
23.08.2011 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовката на офертата се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 1 ст.№2, след издаване на фактура на ул."Париж" №1, ет.3, ст. №207 и заплащането й в касата. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00ч. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. При поискване от заинтересовано лице, придружено от платежен документа за стойността на документацията, Възложителят ще я изпрати по куриер за сметка на лицето, отправило искането. Цената на документацията се превежда по банкова сметка на Столична община: IBAN BG81 SOMB 9130 31 33008301 BIC SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" 6. От датата на обнародване на обявлението в електронен вид ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
02.09.2011 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03.09.2011 г.  Час: 10:00
Място

ул. "Московска" №33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел, могат да присъстват при действията на комисията по чл.68, ал 3 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени на интернет страницата на Столична община www.sofia.bg, най-късно в деня предхождащ този на отваряне на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

юли 2013

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба срещу решението за откриване на процедурата може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от публикуването на решението и обявлението в Регистъра на обществените поръчки или обявлението в „Официален вестник”на Европейския съюз (когато датите са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата). Жалба срещу решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата може да подава всеки заинтересован участник в 10-дневен срок от получаването на решението.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.08.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на газьол за отоплителни инсталации на Дом за стари хора - кв. "Горна баня"
1) Кратко описание

Доставка на газьол за отоплителни инсталации на Дом за стари хора - кв. "Горна баня"

2) Общ терминологичен речник (CPV)

09134210

Описание:

Газьол (0,2)

3) Количество или обем

Прогнозното количество за доставки за срока на изпълнение е 500 т., като ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не е задължен да възложи поръчката в този обем.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на газьол за отоплителни инсталации на Дом за възрастни хора с деменция - кв. "Княжево"
1) Кратко описание

Доставка на газьол за отоплителни инсталации на Дом за възрастни хора с деменция - кв. "Княжево"

2) Общ терминологичен речник (CPV)

09134210

Описание:

Газьол (0,2)

3) Количество или обем

Прогнозното количество за доставки за срока на изпълнение е 120 т., като ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не е задължен да възложи поръчката в този обем.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на газьол за отоплителни инсталации на Военноинвалиден дом - гр. Банкя
1) Кратко описание

Доставка на газьол за отоплителни инсталации на Военноинвалиден дом - гр. Банкя

2) Общ терминологичен речник (CPV)

09134210

Описание:

Газьол (0,2)

3) Количество или обем

Прогнозното количество за доставки за срока на изпълнение е 60 т., като ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не е задължен да възложи поръчката в този обем.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на газьол за отоплителни инсталации на Дом за възрастни с умствена изостаналост - с. Подгумер
1) Кратко описание

Доставка на газьол за отоплителни инсталации на Дом за възрастни с умствена изостаналост - с. Подгумер

2) Общ терминологичен речник (CPV)

09134210

Описание:

Газьол (0,2)

3) Количество или обем

Прогнозното количество за доставки за срока на изпълнение е 300 т., като ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не е задължен да възложи поръчката в този обем.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка на газьол за отоплителни инсталации на СУПЦ "Княз Борис I"
1) Кратко описание

Доставка на газьол за отоплителни инсталации на СУПЦ "Княз Борис I"

2) Общ терминологичен речник (CPV)

09134210

Описание:

Газьол (0,2)

3) Количество или обем

Прогнозното количество за доставки за срока на изпълнение е 80 т., като ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не е задължен да възложи поръчката в този обем.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Доставка на газьол за отоплителни инсталации на Дом за деца - кв. „ Драгалевци”
1) Кратко описание

Доставка на газьол за отоплителни инсталации на Дом за деца - кв. „ Драгалевци”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

09134210

Описание:

Газьол (0,2)

3) Количество или обем

Прогнозното количество за доставки за срока на изпълнение е 100 т., като ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не е задължен да възложи поръчката в този обем.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване