Версия за печат

00692-2011-0011

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ "Света Анна" - София АД, ж.к.Младост 1, ул. "Димитър Моллов" № 1, За: Жени Човалинова / Росица Алексиева, Република България 1750, София, Тел.: 02 9759011, E-mail: pravisti_sv.anna@abv.bg, Факс: 02 9759130

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпиране, гладене, дезинфекция, изкърпване и сортиране по клиники/отделения на болнично бельо, операционно бельо и облекло и работно облекло за нуждите на УМБАЛ "Света Анна" - София АД.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: УМБАЛ "Света Анна" - София АД
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изпиране, гладене, дезинфекция, изкърпване и сортиране по клиники/отделения на болнично бельо, операционно бельо и облекло и работно облекло за нуждите на УМБАЛ "Света Анна" - София АД на около 20 тона сухо пране месечно, съгласно изискванията за изпълнение на услугата, указани в документацията. Услугата да включва изпиране, отстраняване на трайно фиксирани петна, изкърпване, гладене, сортиране по клиники/отделения и опаковане на болнично бельо, операционно бельо и облекло и работно облекло в полиетиленови пликове по начин запазващ хигиенните качества, без рискове за увреждане.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

98310000, 98315000

Описание:

Услуги по пране и химическо чистене
Услуги по гладене

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
282240 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: “Цена на килограм сухо пране” (К1) ; тежест: 80
Показател: “Начин на плащане” (К2) ; тежест: 10
Показател: "Срок на изпълнение на услугата" (К3); тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата са одобрени от Изпълнителния директор на УМБАЛ "Св. Анна" - София, АД с Решение № 228/13.05.2011 г. и е изпратено за публикуване в регистъра на АОП и ДВ при условията и реда на чл. 64, ал.3 от ЗОП по електронен път.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 122 от 02.03.2011 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 8 от 16.05.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 14 / Обособена позиция №: / Заглавие:Изпиране, гладене, дезинфекция, изкърпване и сортиране по клиники/отделения на болнично бельо, операционно бельо и облекло и работно облекло за нуждите на УМБАЛ "Света Анна" - София АД.
V.1) Дата на сключване договора
22.07.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.07.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Тедей" ЕООД, ЕИК: 175144670, ул. "Еловица" № 57-Б, Република България 1514, София, Тел.: 02 9456049, E-mail: tedei@abv.bg, Факс: 02 9456049

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 282240 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически и квалификационни изисквания в обявлението, документацията за участие или във всеки друг документ, свързан с процедурата пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от: 1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 4. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.07.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор