Версия за печат

01441-2011-0004

BG-София: 20 - Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Център за развитие на човешките ресурси, ул. "Граф Игнатиев" №15, ет. 3, За: Ива Донова, България 1000, София, Тел.: 02 9155010, E-mail: idonova@hrdc.bg, Факс: 02 9155049

Място/места за контакт: ул. "Граф Игнатиев" №15, ет. 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hrdc.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осигуряване на вечеря за участниците в събитие „Дни на лятна педагогическа академия по секторна програма „Коменски” и e-Тwinning – гр. Созопол, 26 – 29 юли 2011 г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 20
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Созопол
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Осигуряване на вечеря за участниците в събитие „Дни на лятна педагогическа академия по секторна програма „Коменски” и e-Тwinning – гр. Созопол, 26 – 29 юли 2011 г.”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

63500000

Описание:

Услуги на туроператори и на туристически агенции; спомагателни туристически услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4008 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 26-1 / Обособена позиция №:26 / Заглавие:„Осигуряване на вечеря за участниците в събитие „Дни на лятна педагогическа академия по секторна програма „Коменски” и e-Тwinning – гр. Созопол, 26 – 29 юли 2011 г.”
V.1) Дата на сключване договора
22.07.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
21.07.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Устрем 97" ЕООД, ЕИК 121506621, ул. "Христо Ботев" №38, България 1000, София, Тел.: 02 9883121

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 4008 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4008 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.07.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП.

С решение № РД-12-161/01.06.2011 г. участникът „Устрем 97” ЕООД е класиран на първо място и е определен за изпълнител на обществена поръчка за организиране на Дни на лятна педагогическа академия по секторна програма „Коменски” и e-Twinning – гр. Созопол, 26 – 29.07.2011 г. Сключен е договор №: 26/11/ Обособена позиция №:26 / Заглавие:Дни на Лятна педагогическа академия по секторна програма „Коменски” и eTwinning - гр. Созопол, 26 – 29 юли 2011г., за който в регистъра на АОП е публикувано обявление за възложена поръчка. Обществената поръчка е въз основа на рамково споразумение от 2010 г. за възлагане на обществена поръчка с наименование „Организиране и провеждане на събития (конференции, семинари, обучения и други на територията на Република България”. Поради непредвидени обстоятелства е необходимо възлагането на допълнителна услуга на съшия изпълнител, а именно: осигуряване на вечери на участниците в събитието. След издаване на решението за класиране от 01.06.2011 г. и сключването на договора, спрямо възложителя са настъпили обстоятелства, които той не е можел да предвиди, а именно: отпускане на допълнителни парични средства, част от които възложителят може да използва при провеждане на описаното събитие във връзка с осигуряване на вечеря за участниците. При провеждане на предишната процедура и събирането на оферти от изпълнителите по рамковото споразумение, възложителят обективно не е разполагал с възможността да заложи по-висок бюджет, посредством който да осигури и допълнителната услуга, предмет на настоящата поръчка. Допълнителната услуга, свързана с осигуряване на вечеря за участниците, не би могла нито технически, нито икономически да бъде разделена от предмета на основания договор (провеждането и организирането на събитието), без това да доведе до значителни затруднения за възложителя. За възложителя е необходимо лицето, което ще организира събитието, да осигури и вечерите за участниците, доколкото всеки друг вариант ще бъде свързан със значителни затруднения за възложителя. Общата стойност на допълнителните услуги няма да бъде повече от 50 на сто от стойността на основната поръчка. С оглед на изложеното по-горе, на основание чл. 90, ал. 1, т. 8 от ЗОП и предвид факта, че са изпълнени предпоставките на законовата разпоредба, възложителят възлага настоящата обществена поръчка чрез процедура на договаряне без обявление.