Версия за печат

00530-2011-0022

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, За: Красимир Даскалов, България 1000, София, Тел.: 02 98593134, E-mail: k.daskalov@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Сигурност"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.portal.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://portal.nap.bg/ospage?id=207.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Охрана със СОТ и абонаментно сервизно обслужване и ремонт на СОТ в административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 52”, в две самостоятелно обособени позиции, както следва : Обособена позиция № 1: „Охрана със СОТ в административната сграда на ЦУ на НАП” Обособена позиция № 2: „Абонаментно сервизно обслужване и ремонт на СОТ в административната сграда на ЦУ на НАП”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Aдминистративната сграда на ЦУ на НАП
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

"Охрана със СОТ и абонаментно сервизно обслужване и ремонт на СОТ в административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 52”, в две самостоятелно обособени позиции, както следва : Обособена позиция № 1: „Охрана със СОТ в административната сграда на ЦУ на НАП”. Предметът на поръчката по тази обособена позиция включва денонощна охрана на Вход 1 и Вход 2 на административната сграда на ЦУ на НАП, състояща се от седем етажа, посредством СОТ /паник-бутон за нападение/. Радиопредавателят е собственост на НАП. Носенето и ползването на паник-бутона се осъществява от лицата, извършващи денонощна физическа охрана на два входа – Вход 1 и Вход 2. Обособена позиция № 2: „Абонаментно сервизно обслужване и ремонт на СОТ в административната сграда на ЦУ на НАП”. Предметът на поръчката по тази обособена позиция включва: 1. Абонаментно обслужване, което следва да се извършва на всеки три месеца и да включва: • Извършване на профилактичен преглед, контрол и задействане /тестване/ на монтираните обемни и акустични датчици; • Външен оглед на възлите и инсталациите; • Проверка на изправността на изнесените сигнализатори за тревога /сирени, алармени звънци и клавиатури/; • Проверка на работата на системата в буферен режим или аварийно захранване. • Проверка на работата на инсталацията в режим “повреда” при прекъсване или късо съединение на лъчите, нарушаване на капацитивния фон, изменение на честотните характеристики и други фактори на въздействие. • Извършване на пълен технически преглед на инсталацията с тренировъчно задействане на всички датчици, вторични индикатори и блокировки. 2. Ремонт на системата – при необходимост. Ремонтните действия включват отстраняване на открити неизправности и аварии, констатирани от Изпълнителя при извършване след профилактичните прегледи /текущ ремонт/ или по сигнал на възложителя /авариен ремонт/, включително и подмяна на дефектирали части. 3. Изпълнителят следва да осигурява всички резервни части, необходими за поддръжката и експлоатацията на системата и да поема гаранция за извършените ремонтни работи и вложените части, като в течение на гаранционния срок извършва отново за своя сметка некачествено извършена работа, подменя некачествените компоненти и отстранява за своя сметка повредите, възникнали в резултат на некачествено изпълнение.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000, 79711000, 50340000

Описание:

Охранителни услуги
Услуги чрез сигнално-охранителни системи
Услуги по ремонт и поддържане на аудиовизуална техника и оптични уреди

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
960 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 960, Най-висока оферта: 1308 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена на охранителната услуга със СОТ, за 1 /един/ месец, без ДДС; тежест: 60
Показател: Време /в минути/ за реагиране при подаден сигнал; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 41 - 066915 от 01.03.2011 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 87 - 141702 от 05.05.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 89 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Охрана със СОТ в административната сграда на ЦУ на НАП”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.06.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„АГЕНЦИЯ ДАГА ПОЛИС” ООД, ЕИК:121403379, ул. „Каломан” № 1, България 1618, гр. София, Тел.: 02 9569453, E-mail: daga.co@abv.bg, Факс: 02 9569454

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 1600 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 960 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Най-ниска оферта: 960, Най-висока оферта: 1308 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.07.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ