00530-2011-0022
BG-София: 27 - Други услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, За: Красимир Даскалов, България 1000, София, Тел.: 02 98593134, E-mail: k.daskalov@nra.bg
Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Сигурност"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.portal.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://portal.nap.bg/ospage?id=207.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
"Охрана със СОТ и абонаментно сервизно обслужване и ремонт на СОТ в административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 52”, в две самостоятелно обособени позиции, както следва : Обособена позиция № 1: „Охрана със СОТ в административната сграда на ЦУ на НАП” Обособена позиция № 2: „Абонаментно сервизно обслужване и ремонт на СОТ в административната сграда на ЦУ на НАП”
"Охрана със СОТ и абонаментно сервизно обслужване и ремонт на СОТ в административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 52”, в две самостоятелно обособени позиции, както следва : Обособена позиция № 1: „Охрана със СОТ в административната сграда на ЦУ на НАП”. Предметът на поръчката по тази обособена позиция включва денонощна охрана на Вход 1 и Вход 2 на административната сграда на ЦУ на НАП, състояща се от седем етажа, посредством СОТ /паник-бутон за нападение/. Радиопредавателят е собственост на НАП. Носенето и ползването на паник-бутона се осъществява от лицата, извършващи денонощна физическа охрана на два входа – Вход 1 и Вход 2. Обособена позиция № 2: „Абонаментно сервизно обслужване и ремонт на СОТ в административната сграда на ЦУ на НАП”. Предметът на поръчката по тази обособена позиция включва: 1. Абонаментно обслужване, което следва да се извършва на всеки три месеца и да включва: • Извършване на профилактичен преглед, контрол и задействане /тестване/ на монтираните обемни и акустични датчици; • Външен оглед на възлите и инсталациите; • Проверка на изправността на изнесените сигнализатори за тревога /сирени, алармени звънци и клавиатури/; • Проверка на работата на системата в буферен режим или аварийно захранване. • Проверка на работата на инсталацията в режим “повреда” при прекъсване или късо съединение на лъчите, нарушаване на капацитивния фон, изменение на честотните характеристики и други фактори на въздействие. • Извършване на пълен технически преглед на инсталацията с тренировъчно задействане на всички датчици, вторични индикатори и блокировки. 2. Ремонт на системата – при необходимост. Ремонтните действия включват отстраняване на открити неизправности и аварии, констатирани от Изпълнителя при извършване след профилактичните прегледи /текущ ремонт/ или по сигнал на възложителя /авариен ремонт/, включително и подмяна на дефектирали части. 3. Изпълнителят следва да осигурява всички резервни части, необходими за поддръжката и експлоатацията на системата и да поема гаранция за извършените ремонтни работи и вложените части, като в течение на гаранционния срок извършва отново за своя сметка некачествено извършена работа, подменя некачествените компоненти и отстранява за своя сметка повредите, възникнали в резултат на некачествено изпълнение.
79713000, 79711000, 50340000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
20.06.2011 г.
2
„АГЕНЦИЯ ДАГА ПОЛИС” ООД, ЕИК:121403379, ул. „Каломан” № 1, България 1618, гр. София, Тел.: 02 9569453, E-mail: daga.co@abv.bg, Факс: 02 9569454
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
22.07.2011 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г